عطر

بهترین ادکلن های ارزان مردانه

بهترین ادکلن های ارزان مردانه

وقتی حرف از ادکلن های مردانه ارزان به میان می آید، مسلما گزینه های زیادی روی میز قرار می گیرد اما ما به دنبال بهترین هر کدام از آن ها هستیم! در ادامه بهترین ادکلن های ارزان مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

ما ارزان ترین و با کیفیت ترین ادکلن های موجود در بازار را شناسایی کرده ایم که هم فروش فوق العاده ای داشته اند، هم به واسطه رایحه ای که دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته شده اند و چه بسا امضای بسیاری از آقایان می باشند.

در تدوین این لیست، همه سلایق را در نظر گرفته ایم و از رایحه های تند چوبی تا روایح شیرین و گلی را نام برده ایم.اینجا موهوراست لطفا با ما همراه باشید.

1-اس تی دوپونت اسنس پیور مردانه ♥ S.t Dupont Essence Pure Pour Homme

اس تی دوپونت اسنس پیور مردانه

اس تی پیور از بهترین ادکلن های مردانه است که نسبت به قیمت آن، کیفیت فوق العاده ای دارد.گروه بویایی این عطر چوبی/معطر یا آروماتیک می باشد.این عطر در سال 2000 با یک تم کلاسیک و شیک به بازار عرضه شد.نت های چوبی به همراه رایحه های تند و تیز نت های تلخ کلاس خاصی به این عطر داده است.

اسپری این ادکلن بمبی از هیجان و تند و تازگی نت های گیشنیز، نارنگی ماندراین و گیاه بامبو را به همراه می آورد.رایحه چوب سرو پس از گذشت مدت زمانی از نت های اولیه وارد میدان می شود و همراه با عنبر، اسطوخودوس و مشک عطر را از حالت هیجانی به یک عطر شیک به کمی تند و تیز و مرموز تبدیل می کنند.

عطر اس تی دوپونت اسنس پیور از ارزانترین ادکلن های مردانه با کیفیت خوب برای هدیه و کادو است.این عطر را می توانید بدون تست و بصورت یک خرید امن تهیه کنید و مطمئن باشید از خرید آن ناراضی نخواهید بود.بطری اس تی دوپونت اسنس پیور یک بطری با حس بسیار جذاب است که مدام دوست دارید آن را در دست بگیرید! مخصوصا حالت مینیمال نوشته روی بطری که به خط ایتالییک عبارت “S.t Dupont” هک شده است.

2-عطر مونت بلانک ایندیویژوال مردانه ♥ mont blanc individuel

عطر مونت بلانک ایندیویژوال مردانه

یکی از پر سر و صدا ترین عطر های ارزان مردانه که در بسیاری از وبسایت ها نظرات زیادی را به خود جلب کرده است مون بلان ایندیویژوال جذاب است!  این عطر با گروه بویایی چوبی شرقی خود محبوبیت زیادی در بین آقایان دارد.مونت بلانک یک برند برای تولید محصولات بسیار با کیفیت و لاکچری است.

مون بلانک ایندیویژوال با نت های رزماری، آناناس، نت تند و تیز گشنیز و دارچین و اسطوخودوس شروع می شود و با نت های میانی از شکوفه پرتقال، بنفشه، یاس، گل شمعدانی، ادامه میابد و نت های چوبی در پایه این عطر مثل چوب صندل، پچولی، مشک، تمشک و عنبر به پایان می رسد.

مونت بلانک ایندیویژوال عطری شیرین، میوه ای، گرم، معطر، تند، چوبی و پودری و تازه است.این عطر در ساعات اول اسپری مانند یک شاهکار عمل می کند، طبق گفته بسیاری از مصرف کنندگان ماندگاری طولانی مدتی هم دارد.

3-فرانک الیور بلک تاچ مردانه ♥ Franck Olivier Black Touch

فرانک الیور بلک تاچ مردانه

بلک تاچ نیز از گزینه های با کیفیت و ارزان و مردانه می باشد.بلک تاچ یا “لمس سیاه” همانطور که از نامش پیداست، یک عطر مرموز و بسیار شیک است. فرانک الیور بلک تاچ از آن دسته ادکلن هایی است که رایحه اش احتمالا برایتان آشنا باشد، در واقع این ادکلن مثل بچه تازه متولد شده لالیک انکر نویر و تق هرمس معروف است.

بلک تاچ همچنین عطری چوبی، آروماتیک، تند و گرم (مناسب فصول سرد سال) و مرکباتی با روایح خاکی و تازه است.پس از اسپری آن از رایحه پوردیش لذت زیادی می برید.نت های پایه ای بلک تاچ اکثرا نت های گلی مانند گل سفید، پل پرتقال آفریقایی، برگاموت و نت تند و تیز هل می باشد.نت های گلی عطر را احساسی تر می کنند و نت های ادویه ای احساسی بودن عطر را به سمت مردانه بودن می برند.همچنین در آخر رایحه سدر و. پچولی به همراه وانیل و مشک آرامش خاصی را پس از زمان زیادی فراز و فرود به عطر می بخشند تا هنگام خشک شدن آن، لذت بخش تر باشد.

فرانک الیور بلک تاچ در سال 2009 وارد بازار شده است و شیشه عطر کمی میانسال گونه است که این موضوع را می رساند که نه به خامی جوانی خواهد بود و نه به پختگی بیش از حد کهول سن!

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *