عطر

فرق اصل و تقلبی ادکلن ایفوریا کلوین کلین زنانه

فرق اصل و تقلبی ادکلن ایفوریا کلوین کلین زنانه

ایفوریا کلوین کلین زنانه با طراحی منحصر به فرد خودش با توجه به اینکه ادکلن معروفی در بین خانم ها می باشد، نسخه های تقلبی های زیادی دارد! ایفوریای زنانه از بهترین ادکلن های زنانه ای است که می شناسم.این ادکلن را می توانید از دسته بندی ادکلن های کلوین کلین بصورت اصل مشاهده نمائید!

اما در این مقاله از ماهورا می خواهیم به فرق اصل و فیک این ادکلن بپردازیم.

1-فلز براق و شکل هندسی اطراف ایفوریا کلوین کلین زنانه اصل vs تقلبی

فرق اصل و تقلبی ادکلن ایفوریا کلوین کلین زنانه

بطری را در دست خود نگه دارید، متوجه فلزی براق و با کیفیت در دو طرف ادکلن خواهید شد! این فلز از جنس همان فلزی است که در فرق اصل و فیک ادکلن تق هرمس به آن پرداختیم!

در این قسمت در ادکلن اصل ایفوریا کلوین کلین زنانه مشاهده می کنید که فلز ادکلن دارای یک قوس خاصی است.این مورد در ادکلن های فیک ایفوریا به هیچ عنوان به این شکل نمی باشد و سطح فلز کار شده روی نسخه تقلبی این ادکلن صاف است!

در برخی از نسخه های عجیب و غریب که به عنوان نسخه اصلی کلوین کلین آن را می شناسند، جنس فلز یا پلاستیک است و یا از یک فلز بی کیفیت استفاده شده است که به مرور زمان تغییر رنگ خواهد داد (دقیقا مانند طلاهای تقلبی که با برخورد آب با آن ها تغییر رنگ می دهند و دیگر رنگ طلایی خودشان را ندارند).

2-خط تقارن شیشه ادکلن ایفوریا کلوین کلین اورجینال vs فیک

فرق اصل و تقلبی ادکلن ایفوریا کلوین کلین زنانه

شیشه عطر را از بالا نگاه دارید طوری که بتوانید مایع درونش را ببینید.در این حالت متوجه می شوید که یک خط تقارن دقیقا از مرکز عطر و در نقطه پرس شیشه وجود دارد.

البته هنوز نمی دانیم که این مورد از اشتباهات کمپانی کلوین کلین است و یا یک نشانه خلاقانه برای تشخیص خریداران و جلوگیری از سود جویی؟!

بنابراین هر فردی اگر بخواهد ایوفوریای فیک تولید بکند، نمی تواند شکل شیشه را به صورتی در بیاورد که یک خط در نقطه تقارن شیشه نمایان باشد!

3-رنگ مایع درون بطری ایفوریای اصل vs فیک

فرق اصل و تقلبی ادکلن ایفوریا کلوین کلین زنانه

جالب بود که در بررسی های ما، به مواردی برخوردیم که بسیاری از فروشندگان اذعان داشتند که جنس اصل می فروشند و خودشان فرق نسخه اصلی و تقلبی ایفوریای زنانه را مقایسه می کردند!جالب است که همان نسخه ای که در دست این افراد بود نسخه فیک این عطر بوده است!

رنگ مایع درون بطری ایفوریای زنانه اصل رنگ تیره ای است که تقریبا به زرشکی متمایل است.این در حالتی است که رنگ درون بطری نسخه تقلبی روشن تر است و شبیه به بنفش مایل به قرمز است!

4-جعبه ادکلن کلوین کلین ایفوریای زنانه اصل vs تقلبی

فرق اصل و تقلبی ادکلن ایفوریا کلوین کلین زنانه

جعبه ادکلن اصل کلوین کلین ایفوریا نیز از قائده رنگ مثتسنی نیست و رنگ جعبه نیز در هارمونی رنگی مایع درون شیشه می باشد! این در حالتی است که در نسخه تقلبی چنین چیزی نمی بینید و رنگ و کیفیت جعبه تعریفی ندارد!

همچنین در هنگام باز کردن جعبه، مشاهده می کنید که کارتون دوم داخل جعبه ایفوریای تقلبی به رنگ خود جعبه است! اگر این حالت را دیدید شک نکنید ادکلن فیک خریداری کرده اید! این در حالتی است که در نسخه اصلی رنگ کارتون دوم دور ادکلن به رنگ سفید است!

5-نام برند هک شده روی درب بطری ایفوریای اصل vs تقلبی

فرق اصل و تقلبی ادکلن ایفوریا کلوین کلین زنانه

اگر درب ایفوریا را از بدنه آن جدا کنید، متوجه می شوید نوشته ای با عنوان Calvin klein euphoria نوشته شده است.این نوشته براق و بسیار با کیفیت است! به هیچ وجه هیچکدام از حروف براق تر و یا کم رنگ تر از بقیه نیستند!

اگر به سختی توانستید نام برند را روی درب ادکلن مشاهده کنید، ادکلن فیک است!

6-نقطه سیاه رنگ روی والف ایفوریای زنانه فیک vs اصل

به دقت به والف ادکلن نگاه کنید،نقطه سیاه رنگی دقیقا در وسط والف ادکلن اصل ایفوریای زنانه مشاهده می شود.این در حالتی است که در نسخه تقلبی رنگ افشانه به طور کامل سفید است.

مطالب مرتبط

فرق اصل و تقلبی ساواج دیور

فرق اوریجنال و فیک کرید اونتوس

فرق نسخه اصل و تقلی ایفوریا من

فرق نسخه اصلی و فیک تق هرمس

فرق اصل و فیک لالیک انکر نویر

فرق اورجینال و فیک ادکلن آرماف کلاب د نویت + معرفی

 

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “فرق اصل و تقلبی ادکلن ایفوریا کلوین کلین زنانه

  1. حسین سیاه بالایی گفت:

    باتشکر خیلی محبت کردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *