تولد

بهترین تم تولد برای دختر یک ساله

تم تولد برای دختر یک ساله

تولد های یک سالگی مخصوصا برای پدر مادر یک تولد بسیار خاص است .

زیرا این تولد اولین تولدی است که برای دختر 1 ساله دوست داشتنی شان برگزار میشود .

و پدر و مادر ها دوست دارند که اولین تولدی که برای فرزندشان میگیرند برای همیشه در یاد و خاطره اشان بماند .

اگر برای گرفتن تم تولد برای کودک عزیزتان به راهنمایی احتیاج دارید و نمیدانید چه تم تولدی را برایش انتخاب کنید ، تا اخر این مطلب با ما همراه باشید .

بادکنک آرایی تولد و مجالس دیگر

خرید تم تولد

تم تولد ، یک سری تزیینات و دیزاین های رنگی ، طرح دار و یا انیمیشن هاست که برای تولد انتخاب میکنند.

برای مثال اگر دختر شما از یک کارتون بیشتر از بقیه خوشش می آید ، تزیینات و دیزاین آن انیمیشن را برای تولد او انتخاب میکنید.

و یا مثلا اگر رنگ مورد علاقه فرزندتان یک رنگ خاص هست ، تمام وسایل دیزاین تولد را به آن رنگ تهیه میکنید.

در بعضی تولد ها برای هماهنگی بیشتر در کارت دعوت و یا هنگام دعوت کردن مهمان ها به آنها تم تولد را میگویند که مهمان ها سعی کنند با توجه به آن تم تولد لباس خود را انتخاب کنند.

تم تولد ها از یک سری وسایل هم تشکیل شده اند که کار تزیینات و کار پذیرایی را هم راحت تر میکنند.

ما اینجا برای شما لیستی از این وسایل آورده ایم که در خرید آن راحت تر باشید :

  1. بشقاب یک بار مصرف
  2. چنگال یکبار مصرف
  3. کارد یکبار مصرف
  4. لیوان یکبار مصرف
  5. چاقوی کیک
  6. کلاه تولد
  7. تاج تولد
  8. استند بادکنک
  9. تاپر کیک
  10. شمع کیک
  11. ریسه تزیینی
  12. بنر
  13. گیفت های کوچک ( دلبخواه )
  14. ظرف پاپ کورن
  15. بادکنک فویلی

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید: خرید تم تولد دخترانه + 100 مدل تم شیک

بهترین تم تولد برای دختر یک ساله

تم تولد دختر یک ساله

خب در ادامه به سراغ معرفی 5 تم تولد منتخب دخترانه می رویم که فضا سازی که در این تم ایجاد شده است، برای دختر بچه های یک ساله ایده آل است و رنگ بندی بسیار محبوبی دارند. 

این 5 مورد را با تصاویر مربوط به هر یک مشاهده کنید و در صورت علاقه مندی به هر یک، سفارش خود را در آن خصوص ثبت نمایید.

تم تولد صورتی برای تولد یک سالگی:

تم تولد صورتی برای دختر 1 ساله

رنگ صورتی ، یک رنگ زنده و شاداب است که اکثر دختران از کودکی تا بزرگسالی آن را بسیار دوست دارند .

پس چه بهتر که از رنگ صورتی برای تم تولد دختر دلبندتان استفاده کنید .

در این تم تولد میتوانید به علاوه ی رنگ صورتی ؛ از ترکیب رنگهای دیگری که با صورتی زیبا میشوند هم در کار بیاورید .

برای مثال رنگ سفید ، سرخابی ، بنفش و طلایی رنگهای خوشرنگی هستند که به تم تولدتان اضافه کنید .

تم تولد صورتی دختر یک ساله

اگر دنبال تم تولد شلوغی هستید ، پس باید از بادکنک آرایی ها استفاده کنید.

ولی اگر دوست دارید جایگاه عکس ساده تری داشته باشید ؛ بادکنک های هلیومی و استند بادکنک کافی است .

برای بادکنک ها از رنگ سفید و صورتی استفاده کنید . اما فراموش نکنید که بادکنک های فویلی رزگلد رنگ هم بسیار دوست داشتنی و جذاب هستند . برای انتخاب کیک تولد دستتان باز است . زیرا طرح کیک های زیادی هستند که صورتی رنگ و دخترانه باشند .  

تم تولد یک سالگی دخترانه رنگین کمان:

تم تولد رنگین کمان برای دختر یک ساله

دختران و درکل کودکان 1 ساله از رنگهای مختلف و پر رنگ اکثرا بسیار خوششان میاید . و به آنها واکنش نشان میدهند. پس میتوانید تم تولد رنگین کمان را هم در انتخاب های خود قرار دهید . این تم تولد از رنگهای :

  • قرمز
  • نارنجی
  • سبز
  • بنفش
  • زرد
  • آبی
  • و به دلخواه صورتی

تشکیل شده است . پس کار شما برای ترکیب رنگها آسان تر است . برای جایگاه عکس ، میتوانید از ریسه های رنگی استفاده کنید . اما یک آپشن دیگر شماهم ، بنر با طرح رنگین کمان است . و در همه جا هم میتوانید بشقاب و لیوان های یکبار مصرف با تم تولد رنگین کمان پیدا کنید.

برای بادکنک ها ، از همه رنگها باید استفاده شود . و اگر دیزاین ساده تری را میخواهید بهتر است از بادکنک هایی با گاز هلیوم استفاده کنید . اما اگر میخواهید تزیینات تولدتان شلوغ باشد ، بادکنک ارایی های متفاوت بهترین گزینه است.

تم تولد رنگین کمان

یک کار جالب و متفاوتی هم که با این تم میتوانید انجام بدهید درست کردن رنگین کمان با بادکنک است . بادکنک های سفید را در پایین مانند ابر ، و بادکنک های ماری رنگی را به شکل رنگین کمان به آن اضافه کنید. در انتخاب طرح کیک تولد هم انتخاب های بیشتری دارید . یک کیک سفید رنگ با طرح رنگین کمان ها میتواند بسیار دوست داشتنی باشد .  

تم تولد توت فرنگی کوچولو دخترانه :

تم تولد توت فرنگی کوچولو برا دختر یک ساله

توت فرنگی کوچولو ، یکی از اولین کارتون و انیمیشن هایی است که دختران نگاه میکنند و عاشقش میشوند . در این انیمیشن ، توت فرنگی کوچولو با دوستانش ماجراجویی های زیادی را تجربه میکنند.

و یک تم تولد دوست داشتنی با رنگهای جذاب برای دختر 1 ساله تان خواهد بود . بشقاب ، لیوان و ظرف پاپ کورن یکبار مصرف با تم تولد توت فرنگی کوچولو را میتوانید در اکثر لوازم تولدی ها پیدا کنید . رنگهای استفاده شده در این تم صورتی ، سبز و سفید هستند.

پس برای بادکنک ها حتما از این رنگها استفاده کنید. و تصمیم با خودتان است که بادکنک آرایی انجام بدهید و یا با استند بادکنک آنها را کنار میز قرار دهید . بنر توت فرنگی کوچولو میتواند برای جایگاه عکستان و برای دختر کوچکتان بسیار مناسب و دوست داشتنی باشد .

بادکنک های فویلی توت فرنگی کوچولو هم یک گزینه بامزه دیگری هست که به دیزاین تولد اضافه کنید . طرح کیک تولدتان را هم میتوانید با عکس های توت فرنگی کوچولو سفارش بدهید .  

تم تولد هلو کیتی برای تولد 1 سالگی دختر :

تم تولد کیتی برای دختر یک ساله

کیتی یک گربه بامزه و دوست داشتنی است که تم تولدش یک انتخاب خوب برای شما خواهد بود . هلو کیتی با رنگهای صورتی و سفید ، یک فضای دخترانه و دوست داشتنی به شما تحویل میدهد.

بشقاب ، لیوان و ظرف پاپ کورن یکبار مصرف با طرح هلو کیتی را میتوانید در اکثر لوازم تولدی ها پیدا کنید . رنگهای اصلی این تم سفید و صورتی هستند ولی شما میتوانید رنگ قرمز را هم با آنها ترکیب کنید . تزیین بادکنک ها به عهده خودتان است . هم میتوانید تزیینات ساده ای برای بادکنک ها استفاده کنید.

و هم میتوانید کسی را برای بادکنک آرایی این تم تولد بیاورید . برای جایگاه عکس ، از بنر هلو کیتی میتوانید استفاده کنید . اما گذاشتن استند هلو کیتی یک دیزاین متفاوت و جذاب تر است . بادکنک های فویلی happy birthday با رنگ صورتی و یا رنگ سفید هم میتواند گزینه خوبی باشد . کیک تولد این تم اکثرا به رنگ صورتی است . ولی شما میتوانید هر طرحی از کیک هلو کیتی را در گوگل پیدا کنید .  

تم تولد تم تولد اسب تک شاخ دخترانه :

تم تولد اسب تک شاخ برای دختر یک ساله

یونیکورن یک تم تولد بانمک و دوست داشتنی است . که اکثرا دخترها در هر سنی که باشند ، از این تم تولد استقبال میکنند . یکی از مزایای این تم تولد ، استفاده از هر رنگی برای دیزاین تولد است.

در این تم تولد ، رنگ اصلی فقط رنگ سفید است و از آنجایی که همه رنگها ترکیب خوبی با رنگ سفید میسازند ؛ پس کار شما بسیار آسان است . رنگهای صورتی ، سرخابی ، سبز ، بنفش و آبی رنگهای خوشرنگی هستند که میتوانید استفاده کنید . برای بادکنک ها ترکیب همه رنگها بسیار دوست داشتنیست . برای دیزاین های شلوغ تر از بادکنک آرایی ها میتوانید استفاده کنید.

و اگر دیزاین ساده تری میخواهید بادکنک های هلیومی انتخاب بسیار خوبیست . برای انتخاب کیک هم دستتان باز است . زیرا طرح های بسیار دوست داشتنی هستند که برای دختر دلبندتان انتخاب کنید .

محبوب ترین تم های دخترانه

از میان تمام تم تولد های جذاب ماهورا که همگی هم زیبایی های خودشان را برای سنین مختلف و سلایق مختلف دارند، تم های زیر بیشترین فروش را داشته اند:

تم تولد یونیکورن

تم تولد ال او ال

تم تولد دکتر کفشدوزکی

تم تولد راپونزل

تم تولد باربی

تم تولد فروزن

تم تولد فلامینگو

تم تولد بیبی دخترانه

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *