عطر

بهترین عطرها برای هدیه و کادو

بهترین عطرها برای هدیه

هدیه دادن به من مثل این می ماند که کره زمین را با یک باند قرمز رنگ دور آن را دریافت کرده باشم! بعد از آن که با واژه “عطر درمانی” آشنا شدم، متوجه تاثیر فوق العاده عطر ها بر روی ذهن انسانی که آن را می بوید شدم.هدف همه ما از هدیه دادن در وحله اول خوشحال کردن طرف مقابل و بعد از آن به جای گذاشتن یاد و خاطره خودمان است.بعد از دریافت یک عطر از یکی از عزیزترین افراد زندگی ام، متوجه شدم هر گاه که به شیشه آن نگاه می کنم، یاد او می افتم و هر بار آن را اسپری می کنم، انگار کنار من نشسته است.بعد از مدتی کم کم یک فیلم کوتاه از تمام خاطراتی که داشتیم تداعی می شود و این تصویر آنقدر واضح است که برای من نوعی اعتیاد محسوب می شود!

در ادامه ادکلن هایی را به شما در ماهورا معرفی می کنم که هم به عنوان کادو دادن فوق العاده اند و هم با خود جادو دارند! نمی توانید این عطرها را به کسی هدیه دهید و آن فرد شما را با خاطراتتان از یاد ببرد! نه در کوتاه مدت، بلکه در طولانی مدت حتی در زمانی که شیشه به شما می گوید که محتوای آن خالی شده است! حتی بعد از تمام شدن آن و هنگامی که رایحه آن عطر یا مشابه آن بعد ها در میهمانی، خیابان و یا یک قرار ملاقات به مشام مخاطبتان بخورد.او چاره ای ندارد، باید به شما زنگ بزند یا شما را ببیند.بالاخره یک جایی عطر شکستش می دهد! هر چند قدرتمند و خود نگه دار باشد!

1-عطر لانوین اکلت زنانه دی آرپژ ♥ Lanvin Eclat d´Arpege

عطر لانوین اکلت زنانه یکی از خاص ترین ادکلن های پیشنهادی برای کادو دادن به خانم ها می باشد.این عطر با طبع ملایم و شیرینش می تواند یک هدیه تمام عیار، تازه و سبز برای یک خانم باشد.همینطور که نام عطر را می بینید، به واژه آرپژ دقت کنید که یک آکورد خاص در موسیقی است.در این ادکلن سعی شده است یک پایه موسیقی به بینیتان ارائه شود!

مفهوم نام این عطر پر زرق و برق و درخشنده است.خانمی که لانوین اکلت را اسپری می کند، می تواند در یک جمع بدرخشد!

شناسنامه لانوین اکلت زنانه

طراح : کارین دابرویل (Karine Dubreuil)

گروه بویایی : گلی/مرکباتی

طبع : ملایم و شیرین

وصف در 3 کلمه : گلی/تازه/سبز

بعد از اسپری Lanvin Eclat  چه احساسی دارید؟

بعد از اسپری Lanvin Eclat متوجه رایحه سرخوشی آورنده یاس بنفش همراه با بوی تند و سبز نوعی لیمو (لیمو سیسیلی) خواهید شد که انگار در روز اول بهار هستید و هوای بهار را در کنار درختان و گل ها استشمام می کنید.لانوین اجازه می دهد به طور کامل این حالت را داشته باشید و از آن لذت ببرید و سپس کم کم به فکر تغییر کردن است.

پس از گذشت مدت زمانی احساس می کنید که به اواخر بهار و تابستان نزدیک می شوید.کم کم نت ها به سمت شکوفه هلو و چای هدایت می شوند و عطر کمی تند و تیز می شود و نت های پایه مانند کهربا و و مشک و چوب سرو کمی رایحه را چوبی و شرقی می کنند.در همین لحظه وقت باز شدن نت گل ویستیریا (پیچ گلیسیرین) و گل صد تومانی (پائونیا) در قلب عطر است.

چرا لانوین اکلت زنانه برای هدیه مناسب است؟

خانم ها عمدتا روایح گلی را دوست دارند و انگار گروه بویایی گلی برای خانم ها جذابتر به نظر می رسد.همچنین وقتی به کسی کادو می دهید، واکنش اولیه به کادو هنگامی است که درب آن را باز می کند. لانوین اکلت زنانه به دلیل طراحی دلپذیر شیشه و رنگ شاد بنفش عطر، در نگاه اول بسیار خوشحال کننده به نظر می رسد.

همچنین خانم ها در بهار و تابستان از گرمای هوا کلافه تر هستند تا آقایان! بنابراین یک عطر خنگ و شیرین با روایح گلی و لذت بخش می تواند به کل حال و هوای آن ها را تغییر دهد.

2-عطر ریحانا ربل فلور ♥ Rihanna Reb’l Fleur

این عطر به اسم ریحانا خواننده معروف آمریکایی و با تبلیغ او روانه بازار شده است.چقدر شخصیت ریحانا را می شناسید؟ این عطر شبیه به شخصیت خود ریحانا است و همانقدر قدرتمند، جذاب و زنانه و جسور است.اگر همسر، دوست دختر و یا نامزد شما کمی جسور و جذاب است، می توانید این عطر را به عنوان بهترین کادویی که قرار است تا آخر زندگی خود دریافت کند به او هدیه دهید!

همچنین اگر شریک زندگی کسی هستید که این ریحانا ربب فلور را به او کادو می دهید، باید بدانید این عطر به اغواگر بودن معروف است و از آن دسته عطرهای هیجانی است که می تواند باعث هیجان شما در حالی که از آن لذت می برید باشد!

شناسنامه ریحانا ربل فلور

طراحان : کارولین ساباس (caroline sabas) و ماری پیرجولین (mary pierre juliene)

گروه بویایی : میوه ای/چوبی

طبع : گرم و شیرین

وصف در 3 کلمه :میوه ای/شیرین/پودری

بعد از اسپری Rihanna Reb’l Fleur چه احساسی دارید؟

ریحانا ربل فلور معروف است که می تواند با روایح میوه ای و آبدارش (مثل آب نارگیل) دهان شما را آب بیاندازد.در ابتدا با رایحه های تند تمشک قرمز،آلو و هلو مواجه می شوید.تمشک همچنان در بین آلو و هلو بیشتر به چشم می آید و آلو و هلو رایحه را از شدت هیجانی بودن می کاهد.در ادامه رایحه جذاب نارگیل، توبروز و وانیل در کنار یکدیگر به همراه گل مریم یک ترکیب فوق العاده و منحصر به فردی را ارائه می کند که بسیار اغواگر است.در تمام مدت بازی نت ها در ریحانا ربل فلور، روایح پایه عنبر و مشک به مشام می رسد.

Rihanna Reb’l Fleur پخش بوی خوب و ماندگاری بسیاری عالی دارد.

چرا ریحانا ربل فلور بهترین کادو برای یک زن جسور است؟

این عطر طبع گرمی دارد و بهترین مورد استفاده و هدیه دادن آن در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان می باشد.ادکلن ریحانا ربل فلور برای خانم هایی که به سختی ادای محبت می کنند و به آسانی محبت خودشان را بروز نمی دهند فوق العاده است.با هدیه دادن این ادکلن می توانید در دل یک زن خودساخته و جسور و جذاب رسوخ کنید و مطمئن باشید که وی هیچگاه شما را از یاد نخواهد برد!

3-عطر فرگرانس ورد زن ♥ FRAGRANCE WORD ZAN

 عطرهای فرگرانس معمولا بهترین ادکلن ها برای تهیه یک کادو ارزان قیمت هستند.ورد زن یک رایحه مرکباتی و شیرین گیاهی دارد که برای وارد شدن یک خانم به دنیای عطر و ادکلن، شروع خوبی است.این ادکلن یک رایحه ساده و ترکیبی از چند نت بسیار شیک دارد که بسیار مناسب یک خانم ساکت و آرام است.

از خصوصیتهای دیگر ورد زن شیشه طلایی مایل به قهوه ای همراه با درب زیبای آن است که هر خانمی دوست دارد آن را در کمد خودش داشته باشد.

شناسنامه  فرگرانس ورد زن

طراح : شرکت اماراتی فرگرانس

گروه بویایی : مرکباتی / گلی

طبع : ملایم و خنک

وصف در 3 کلمه : میوه ای/شیرین/خنک

بعد از اسپری ZAN چه احساسی خواهید داشت؟

بعد از اسپری رایحه های پرتقال، نارنج، لیمو و کمی رایحه گل رز به مشامتان خواهد رسید.بعد از گذشت مدت زمان مشخص، نت های میانی که بیشتر گلی هستند خودشان را نشان می دهند و رایحه هایی مانند گل نیلوفر، بنفشه و رایحه سیب قرمز فضا را می گیرند.نت های پایانی نیز همراه با کمی رایحه عود و رایحه بخار معطر و کمی رایحه های چوبی مانند پچولی و چوب صدر به همراه مشک و عنبر خود نمایی می کنند.

چرا فرگرانس ورد زن بهترین و مناسب ترین هدیه برای یک خانم باشد؟

این عطر قیمت بسیار مناسبی برای یک کادو با قیمت مناسب است.اگر برای هدیه چند چیز در نظر گرفته اید و می خواهید عطر هم در میان آن ها جا بگیرد، حتما این ادکلن را تهیه نمائید.اگر هم دوست می خواهید برای کادو به همسرتان و یا شریک عاطفیتان که تا به حال از ادکلن استفاده نکرده است این عطر را بخرید، در واقع بهترین کار را کرده اید.

عطر های برند فرگرانس، ماندگاری و پخش بوی معقولی در برابر نمونه های اصلی خود عطر دارند، بنابراین اگر هزینه خرید ادکلنن شسیدو زن اصلی را ندارید، فراگرانس ورد رایحه نزدیک به آن را با یک دهم قیمت برای شما به ارمغان آورده است.

 

 

4- ادکلن مردانه اسکلاره تلگرام ❤ Scalaree Telegram Black EDP For Men

عطر مردانه تلگرام را به عنوان فردی که خودش این عطر را هدیه داده است به شما معرفی میکنم .

این عطر همانطور که یک رایحه بسیار خوب و دوست داشتنی ای دارد ، برای هدیه دادن بسیار مناسب است که در ادامه چرایی آن را ذکر میکنم .

رایحه چوبی و شیرینی که این عطر مردانه دارد برای فصول گرمی است که استفاده کنید و از آن لذت ببرید .

شیشه مشکی رنگ عطر تلگرام ، دقیقا چیزی است که یک اقا و یا پسر جوان برای روی میز خود به آن احتیاج دارد .

یکی از موارد مهم در انتخاب یک عطر ، ماندگاری و پراکندگی آن است که به آن بسیار توجه میشود .

پراکندگی این عطر طوری است که وقتی وارد یک مکان بشوید ، حتما همه افراد متوجه این عطر خواهند شد .

و اینطور به شما بگویم که پراکندگی این عطر بسیار شما را راضی خواهد کرد .

نت های اولیه این عطر از گریپ فروت ، پرتقال و شکوفه پرتقال ساخته شده است که یک روایح شیرینی را به شما میدهند .

کم کم روایح چوبی ، وانیل ، فندق و دانه تونکا به سراغتان خواهند آمد .

و در آخر مریم گلی ، شمعدانی و جوز هندی به این عطر پایان میدهند .

چرا عطر اسکلاره تلگرام برای هدیه دادن خوب است ؟

عطر تلگرام با توجه به قیمت مناسبی که روی آن قرار دارد پس حتما یک انتخاب مناسب برای هدیه دادن است .

همینطور هم رایحه خوشبو و دوست داشتنی ای که دارد حتما آقایی که قرار است به ایشان هدیه بدهید را راضی خواهد کرد .

پس برای خرید این عطر تعلل نکنید و به عنوان یک هدیه دوست داشتنی آن را تهیه و کادو کنید .

 

5- ادکلن لالیک مشکی انکر نویر ❤ Lalique Encre Noire

انکر نویر ، یک عطر بسیار جذاب و دوست داشتنی برای هدیه دادن به پسران جوان است .

بوی جذاب و خاصی که این عطر دارد ، از همان سال 2006 که تولید شد تا به الان همه را به خودش جذب کرده است .

رایحه گرم و تلخ عطر انکر نویر همانی است که در فصول سرد از آن استفاده میشود .

پراکندگی آن هم به عنوان عطری که بخواهید به فردی هدیه بدهید واقعا برای او راضی کننده است .

این عطر شیشه مشکی رنگ و خاصی دارد که روی آن میتوانیم با رنگ سفید نام عطر را مشاهده کنیم .

همانطور که در  بالاتر هم به آن اشاره کردم رایحه تلخ و گرم این عطر برای فصول سرد بسیار مناسب میباشد پس سعی کنید آن را در فصلهای سرد سال

هدیه بدهید .

در اول که این عطر را استفاده کنید رایحه سرو است که به استقبال شما می آید .

کم کم خس خس جای سرو را خواهد گرفت و خودش را به شما به عنوان نت میانی نشان خواهد داد .

و در آخر مشک و چوب کشمیر هستند که به این عطر جذاب مردانه پایان میدهند .

چرا عطر انکر نویر لالیک برای هدیه دادن مناسب است ؟

زیرا این عطر با توجه به قیمت تقریبا متناسبی که دارد ، یکی از بهترین عطرهای کلاسیک مردانه به شما میرود .

و توجه داشته باشید که اکثرا پسرهای جوان حدودا 20 تا 30 ساله بسیار از این عطر استقبال میکنند .

پس اگر میخواهید یک هدیه به نامزدتان بدهید هم این یک گزینه بسیار عالی به شمار میرود .

 

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *