عطر

آیا آرماف کلاب د نویت عطر خوبیست؟

آیا آرماف کلاب د نویت عطر خوبیه؟

آرماف کلاب د نویت که بعضی ها با اسم آرماف کلاب د نویی هم آن را می شناسند، یکی از پر سر و صداترین ادکلن های چند سال اخیر بوده است.در این مقاله می خوانید که آیا ادکلن آرماف کلاب د نویت شبیه به عطر کرید اونتوس است؟

آیا ماندگاری ادکلن آرماف خوب است؟ آیا آرماف کلاب د نویت عطر خوبی است؟ آیا ارزش خرید دارد؟

آرماف کلاب د نویت چقدر شبیه به کرید اونتوس است؟

درباره عطر آرماف کلاب د نویت

درباره عطر آرماف کلاب د نویت

سه تمایز اصلی کرید اونتوس با کلاب د نویت پخش بو و ماندگاری این ادکلن است.

1-تفاوت کرید اونتوس با کلاب د نویت از نظر رایحه

از نظر جنس رایحه این ادکلن بین 60 تا 70 درصد شبیه به کرید اونتوس می باشد.30 درصد مابقی هم به دلیل قیمت بالای ادکلن کرید اونتوس و با کیفیت بودن نت ها، این ادکلن را از کلاب د نویت متمایز کرده است.طبیعتا اگر کرید اونتوس را بو کرده باشید می بینید که نت ها بسیار با کیفیت تر، تازه تر، برجسته تر و روشن تر می باشند.

همچنین کرید اونتوس نت های بسیار زیبای گلی و تلخی دارد که تنها بخشی از آن ها را در کلاب د نویت مشاهده می کنید.

2-تفاوت اونتوس و کلاب د نویت در پخش بو

والف ادکلن آرماف کلاب د نویت اصل

والف ادکلن آرماف کلاب د نویت اصل

خوشبختانه کلاب د نویت از نظر پخش بو کمپانی آرماف را سر بلند کرده است و این ادکلن پخش بوی بسیار خوبی دارد.تنها با 3 اسپری از این ادکلن می توانید یک اتاق 20 متری را غرق در بوی این ادکلن بکنید.در فضای باز کمی از عملکرد آن کم می شود اما همچنان قابل قبول است.

اما کرید اونتوس پخش بوی عالی دارد.این ادکلن حتی در فضای باز تا 2 متر اطراف شما را از رایحه خود پر می کند و در فضای بسته تا 3 ساعت بوی غالب خواهد بود.اسپری کلاب د نویت در اتاق حدود 30 تا 40 دقیقه در فضا است.بعد از این مدت به دلیل سویچ به نت های گلی میانی، کمی از هیجانی بودن عطر می کاهد و پخش بو در صورت نزدیکی با فرد دیگر احساس می شود.

3-تفاوت کرید اونتوس با کلاب د نویت در ماندگاری

آیا آرماف کلاب د نویت عطر خوبی است؟

آیا آرماف کلاب د نویت عطر خوبی است؟

این مورد را نمی توان در مقایسه آورد چرا که حتما شنیده اید که کرید اونتوس اصل می تواند تا 3 روز ماندگاری داشته باشد.

بیشتر بخوانید : تفاوت کرید اونتوس اصل و تقلبی

اما آرماف کلاب د نویت در خوشبینانه ترین حالت در هوای سرد می تواند تا 6 ساعت ماندگار باشد.البته منظور از ماندگاری بوی با کیفیت بعد از ساعت ها است.یکی از دوستانم کلاب د نویت را اسپری کرده بود و حتی فردای آن روز اطرافیانش به او گفته بودند که بوی خوبی از او احساس می کنند!

اما کیفیت بو بعد از یک روز آنچنان گیرا نیست و نت های پایانی مانند جوز هندی و پچولی و نت های چوبی در صورت نزدیکی با فردی که کلاب را اسپری کرده است احساس می شود.

آیا مقایسه کلاب د نویت با کرید اونتوس درست است؟

درب شیشه آرماف کلاب د نویت

درب شیشه آرماف کلاب د نویت

می توان گفت این عطر شبیه به کرید اونتوس است اما به هیچ وجه نمی توان این دو ادکلن را با یکدیگر مقایسه کرد! چرا که کرید اونتوس از کمپانی کرید (یکی از بهترین کمپانی ها تولید محصولات با کیفیت عطر و ادکلن) که یکی از بهترین ادکلن های مردانه در دنیا است.

ادکلن های کرید فوق العاده با کیفیت و با قیمت بالا هستند.حال آنکه آرماف یکی از کمپانی های معمولی عطر و ادکلن است که به واسطه کلاب د نویت خیلی معروف شده است.بنابراین مقایسه این دو عطر مثل مقایسه ماکسیما با بنز است!

مقایسه از نظر قیمت

قیمت کرید اونتوس در همین تاریخ تا 12 ملیون تومان افزایش یافته است.این در حالتی است که قیمت ادکلن های کلاب د نویت 2019 در حال حاضر مبلغی بین 500 تا 800 هزار تومان است.نسبت قیمت به کیفیت کلاب د نویت بسیار قابل قبول است.

بنابراین کلاب د نویت عطر بسیار خوبی است (به نسبت قیمت آن) و ارزش خرید بسیار بالایی داشته و دارد.

نت های کلاب د نویت

پس از اسپری این عطر، رایحه غالب لیمو است.بوی آن را به سرعت و شدت احساس می کنید و انگور سیاه و سیب در ادامه به آن اضافه می شوند (به محض اسپری تا 15 دقیقه بعد از آن)

بعد از حدود 15 دقیقه نت های گلی جای نت های مرکباتی را می گیرند و عطر را آرام می کنند.نت های گل یاسمن، توس و گل رز احساس می شوند. (15 تا 40 دقیقه)

بعد از گذشت 40 دقیقه تا یک ساعت نت های پچولی، چوبی، جوز هندی و مشک به شمام می رسد (1 تا 2 ساعت)

بعد از 2 ساعت روایح ضعیفی از نعنا و چوب احساس می کنید.

اسپری کلاب د نویت بوی خودش را می دهد؟

بله اسپری ها تا 70 درصد رایحه عطر اصلی را دارند اما پخش بو و ماندگاری آن ها از ادکلن اورجینال کمتر است.

کلاب د نویت اینتنس یا معمولی؟

بستگی به خودتان دارد! اگر نسخه های اینتس شما را اذیت نمی کند، از آن ها استفاده کنید چرا که غلظت بو در نسخه های اینتنس بیشتر است و روایح تا حد زیادی شدید تر می باشند.اما اگر به هر طریقی احساس می کنید با بوی های شدید سردرد می گیرید، نسخه معمولی آن را تهیه کنید.

کلاب د نویت 2019 یا 2018 یا 2017؟!

به دلیل پر فروش بودن کلاب د نویت، نسخه های فیک زیادی در بین نسخه های اصلی به فروش می رسد.اما کدام نسخه را تهیه کنید بهتر است؟ نسخه 2019 ساخت شرکت های اماراتی می باشد.در حالی که نسخه های 2018 و 2017 ساخت فرانسه هستند.

یقینا نسخه های اماراتی نمی توانند کیفیت عطر های فرانسوی را داشته باشند اما بی کیفیت هم نیستند و می توانند شما را راضی کنند.

فیک و اصل آرماف کلاب د نویت

تشخیص اصل از تقلبی آرماف کلاب د نویت

تشخیص اصل از تقلبی آرماف کلاب د نویت

1-نسخه های فیک کلاب د نویت والف سفید دارند.در حالتی که نسخه اصلی والف و افشانه مشکی دارد.

2-در نسخه های فیک داخل شیشه مایع داخل آن مشخص است.در نسخه اصلی به هیچ عنوان نمی توانید مایع داخل بطری را ببینید حتی اگر آن را جلوی نور آفتاب قرار دهید.

3-یک آویزه به بطری آویزان است و به بطری چسبیده است.این آویزه برند آرماف (ARMAF) را روی خودش دارد.در نسخه های فیک این آویزه بسیار بی کیفیت است و به بطری نمی چسبد.

4-روی درب بطری آرماف اصل، یک سری پلاستیک مانند الماس هک شده است.اگر کمی با این الماس در نسخه فیک ور بروید، سریعا شاهد افتادن آن خواهید بود.

مطالب مرتبط

فرق فیک و اورجینال ساواج دیور

فرق فیک و اورجینال ایفوریا من

فرق اصل و تقلبی تق هرمس

فرق اصل و تقلبی لالیک مشکی

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *