خرید عمده تم تولد در تهران از فروشگاه بزرگ ماهورا با کامل ترین کالکشن های تولدی از جمله تمامی تم های محبوب فصول مختلف، تم های ترند، تم های لاکچری، انواع بادکنک آرایی و …

اگر قصد خرید عمده تم تولد را دارید، مهم نیست که در کدام شهر ایران هستید، ماهورا از تهران، ارسال عمده به سراسر کشور دارد و می توانید جهت استعلام قیمت عمده تم تولد، با پشتیبانی وبسایت تماس بگیرید:

تماس سریع: 09021447111

اطلاعات بیشتر در ادامه همین صفحه

فروش عمده تم تولد

عمده فروشی تم تولد فروشگاه ماهورا ارائه دهنده یبش از ۶۰ تم تولد با رنگ ها وطرح های زیبا و جذاب در گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگساله.

طرح های مختلف تم در حالت کلی دارای دسته بندی زیر هستند:

  • دخترانه
  •  بزرگسال
  • پسرانه
  • لاکچری
  •  ورزشی

در بین تم های تولد دخترانه تم تولد فروزن و یونیکورن طرفداران زیادی داره. این تم ها فروش بالایی دارند.

تم تولد سگ های نگهبان یکی از پرفروش ترین و جذاب ترین تم های پسرونه ست.

خرید عمده تم تولد6

 

خرید عمده تم تولد0

نمونه هایی از تم تولد دخترانه

1-تم تولد پری دریایی

پری دریایی تم تابستانی فوق العاده ای است، به خصوص اگر مهمانی شما در استخر است

2-تم تولد فروزن

تم فروزن همیشه مورد توجه دختر بچه هاست و به نظر می رسه که انتخاب اول دختراست. آنا و السا همچنان دختران را با عشق خود به یکدیگر و آهنگ های شگفت انگیز خود مسحور میکنند.

3-تم تولد باربی

اگر دختر شما عروسک های باربی دوست دارد، جشن تولد با تم باربی براش بسیار جذابه.

4-تم تولد اسب تک شاخ

تم یونیکورن یکی از محبوب ترین تم های تولد دخترونه ست و روندی جادویی داره که دختران را عاشق خودش می کنه.

5-تم تولد مینی ماوس

همه، در مرحله ای از زندگی خود، عاشق مینی ماوس هستند و به این دلیل مینی ماوس یکی دیگر از ‎محبوب ترین تم های تولد دخترانه است.

6-تم تولد فلامینگو

تم های فلامینگو، شبیه به تم تک شاخ، یکی از آن تم هاییه که در سال های اخیر مورد محبوبیت قرار گرفته. برای این کار به تعداد زیادی گل استوایی، آناناس که با کاغذ درست کردید و فلامینگوهایی که با خمیر گل چینی ساخته شدند، نیاز است.

خرید عمده تم تولد3

خرید عمده تم تولد00

نمونه هایی از تم تولد پسرانه

1-تم تولد باب اسفنجی

تم تولد باب اسفنجی یک تم فانتزی کارتونی بسیار پر طرفدار در دسته بندی تم تولد پسرونه ست

بخصوص برای پسر بچه های زیر 7 سال است

2-تم تولد سگ های نگهبان

تم تولد سگ های نگهبان یکی دیگه از بهترین و جذاب ترین تم ها برای پسرهاست.

3-تم تولد بچه رییس

تم تولد بچه رئیس یک ساختار بسیار پسرانه و سرشار از شرارت، شیطنت و موفقیت برای پسر بچه ها داره

4- تم تولد اسپایدرمن

تم تولد اسپایدرمن یا مرد عنکبوتی پسرانه از قدیمی ترین و پر طرفدار ترین محصولات دسته تم تولد پسرونه ست.

اگر به دنبال یک تم تولد همه پسند، هیجانی و خوش ترکیب می گردید، یکی از بهترین انتخاب ها برای پسران، تم تولد مرد عنکبوتی یا اسپایدر من است.

خرید عمده تم تولد

اقلام تولیدی عبارتند از

1-ست پیش دستی و لیوان

2- پاپ کرن

3- ریسه

4-چاقو تولدی با رنگ های متناسب با تم

5-چنگال تولدی

6-تاپر

7- کلاه

8-  کاغذ پاش

9-سفره شخصیتی تم تولد

10-شمع شخصیت

11-دستمال

خرید عمده تم تولد2

خرید عمده تم تولد7

پخش عمده وسایل تولد به سراسر تهران

فروشگاه ماهورا در راستای تنوع جنس و رضایت مشتری، پخش عمده لوازم تولد با تنوع و کیفیت بالا رو برای مشتریان خودش  فراهم کرده و اقلام آن به شرح زیر می باشد.

⦁بادکنک های لاتکس در طرح ها و رنگ های مختلف مانند بادکنک خالدار

⦁ انواع بادکنک فویلی شامل : بادکنک فویلی اعداد در ۷ رنگ، بادکنک فویلی قلب شخصیت های تم ، بادکنک های هپی برزدی ۱۳ تکه و ..

⦁انواع لوازم تولد مانند کاغذ پاش، تلمبه بادکنک، تاج های فانتزی، سیخ چوبی، کارد کیک بری،ریسه های هپی برزدی استند بادکنک، استند شخصیت، چسب بادکنک، روبان بادکنک، پرده ی متالایزر

⦁ انواع شمع ها : شمع شخصیت، شمع اعداد اکلیلی..

⦁انواع وسایل یکبار مصرف شامل: لیوان کاغذی گلاسه، پیش دست های مجلسی، پاپ کرن های سطلی

⦁ انواع کلاه ها : کلاه شاپو، بوقی، توپک دار، بلک لایت، برجسته ،طلاکوب، کلاه زری دار، کلاه ریش ریش ، کلاه اکلیل و..

خرید عمده تم تولد6 (2)

چرا سایت عمده فروشی ماهورا؟

 این روزها خرید اینترنتی شدیدا رواج یافته و افراد حتی برای خرید عمده تم تولد نیز به دنبال یک سایت معتبر هستند تا در وقت خود صرفه جویی کنند؛ همین که سایت مورد نظر خود را پیدا کنند دیگر چه نیازی است زحمت رفتن به بازار را به خود بدهند.

 مجموعه ماهورا، عرضه کننده تم تولد و شمع در تهران و ارسال آن به سراسر ایران می باشد. ماهورا با حذف واسطه ها و با سود کم، عمده لوازم تم تولد را بطور مستقیم در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

مجموعه ماهورا به عنوان یک مرکز فروش عمده تم تولد در تهران، به دنبال رضایت مشتریان است، در این راستا پیوسته در حال بروز رسانی در راستای بهبود برای رفاه مشتریانش می باشد تا بصورت آنلاین، به تم های جدید تولد و همچنین دیگر لوازم تولد، بصورت عمده دسترسی یابند؛ آنها توقع دارند با خیال راحت خرید کنند و پس از ثبت سفارش، محصولات خود را به موقع در محل تحویل بگیرند.

یک سایت عمده فروشی لوازم تولد معتبر باید دارای خصوصیاتی مانند موارد زیر باشد : 

  • قیمت کالا
  • تنوع بالای محصولات
  • ارسال به موقع
  • کیفیت محصولات
  • ظاهر جذاب و استفاده ساده از سایت
  • پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان

 در جشن افراد بزرگسال باید از المان‌هایی استفاده کرد که ظاهری شیک و جذاب داشته باشند. تم‌هایی که وسایل جشن تولد بزرگسال دارند، دارای تفاوت‌هایی با تم کودکانه هستند. در ماهورا تم‌های مناسبی برای بزرگسالان وجود دارد.

در جشن تولد بزرگسال‌ها نیز باید وسایل جشن تولد را متناسب با جشن از فروشگاه آنلاین بخرید. در این قسمت با ما همراه باشید تا المان‌هایی را معرفی کنیم که بتوانید یک جشن برای فردی بزرگسال فراهم کنید.

ریسه ها و بادکنک ها

این المان‌ها که می‌توان از فروشگاه آنلاین به راحتی خرید، در کنار هم شاید مهم‌ترین وسایل جشن تولد به حساب بیایند. شما با کمک آن‌ها می‌توانید تزیینات بسیار جذابی از نورپردازی و بادکنک آرایی را ایجاد کنید. این تزیینات تأثیر زیادی در زیبایی و شکوه یک مراسم جشن دارند.

شمع تولد

شمع جزوی از وسایل جشن تولد است که شاید برای برخی مهم به نظر نرسد. اما نقش مهمی در زیبایی کیک دارد. همچنین یکی از المان‌هایی است که در بیشتر عکس‌های گرفته شده در جشن، حضور دارد. پس در انتخاب شمع هنگام خرید دقت کنید.

در سال‌های اخیر وسایل جشن تولد بسیار متنوعی برای برگزاری تولد کودکان تولید شده است

تقریبا همه وسایل تولد بزرگسالان و کودکان، یکسان است. اما تفاوت ظاهری در بین آن‌ها وجود دارد.

شما می‌توانید طرح‌های کارتونی را در تولد کودکان مشاهده کنید. این طرح‌ها روی لیوان و بشقاب یک‌بار مصرف و همچنین روی وسایل تزیینی دیده می‌شوند.

ااین طرح‌ها تنوع بالایی دارند. سلیقه کودکان نیز با یکدیگر متفاوت است. برای پیدا کردن وسایل جشن تولد با طرحی متناسب سلیقه فرزند خود، به ماهورا سر بزنید. این فروشگاه پخش عمده لوازم تولد آنلاین، تنوع خوبی را به شما ارائه می‌دهد. در این قسمت برخی از وسایل جشن که معمولا در تولد کودکان استفاده می‌شود را معرفی می‌کنیم.

بادکنک‌های فویلی

این محصولات نوع جدیدی از بادکنک‌ها هستند که تنوع بسیاری را در این حوزه ایجاد کرده‌اند. شما می‌توانید بادکنک‌های فویلی را در هر شکلی ببینید. این شکل می‌تواند یک عدد باشد. یا به صورت قلب و شکل‌های دیگری که زیبایی جشن را افزایش می‌دهد. البته جزو آن دسته از وسایل جشن تولد هستند که در مراسم بزرگسالان نیز استفاده می‌شوند.

کلاه‌های بوقی

 کلاه بوقی‌ یکی از لوازم جدا نشدنی برگزاری تولد است که با طرح‌های متنوع، تولید می شود. 

در خرید آن باید در نظر داشته باشید که متناسب با دیگر وسایل جشن تولد باشد تا تم مراسم بهم نریزد.

پاکت پول

پاکت پول نیز در زیبایی جشن مؤثر است. مهمانان می‌توانند از آن‌ها برای هدیه خود استفاده کنند. همچنین قرار گرفتن آن‌ها روی میز، کنار کیک تولد، بر جلوه زیبای جشن می‌افزاید.

تاریخچه تم تولد

یکی از مهم ترین رویداد های زندگی هر شخص تولدشه که با جشن و شادی برگزار و جذاب تر می شه.

برای برگزاری مراسم تولد مسلما نیازمند برنامه‌ریزی دقیقی هستیم تا همه چیز به خوبی مدیریت بشه.

در چنین شرایطی احتمالا در ارتباط با هزینه‌ها و دسترسی کمی نگرانی وجود داره. در فروشگاه ماهورا امکاناتی برای شما فراهم کردیم تا با خرید عمده ی تم تولد در تهران وسایل مورد نیاز مراسمات خود را به آسانی و با بهترین قیمت تهیه کنید.

از گذشته برای برگزاری جشن تولد از لوازم خاصی برای تزیین استفاده می کردند.امروزه این تزیینات رنگ و بوی متفاوتی به خودش گرفته. جزییاتی که برای تزیینات استفاده می شه تم تولد نام داره.

پس تم تولد یک نوع تزیین هست که برای تولد استفاده داره. این تزیین چند ساله که وارد فرهنگ ما ایرانی ها شده و با استقبال زیادی هم روبه رو شده. غالب تم تولدها به یک میز و کیک تولد نیاز داره و به همین راحتی جشن و مهمانی هارو خاص می کنه.

برای هر سنی تم تولد با توجه به سلیقه ی افراد وجود داره. این وسایل متنوع هستند تا پاسخ گوی هر سلیقه ای باشند.