عطر

عطرهای مردانه ماندگاری بالا

عطرهای مردانه مانگاری بالا

چه فایده ای دارد اگر بهترین ادکلن با بهترین رایحه را بخرید اما قبل از آن که کسی رایحه اش را بفهمد، بوی آن محو شود؟!

پخش بوی یک ادکلن بسیار مهم است اما راجع به ماندگاری آن چه فکری می کنید؟ به شخصه به عنوان یک مرد علاقه بسیار زیادی دارم که وقتی پیراهنی را که 10-12 ساعت پیش پوشیده ام و عطر به آن اسپری کردم، همچنان رایحه نت های پایانی ادکلنم را بدهد.حال دلیل آن چیست؟

اولا که اگر عطری مناسب را انتخاب کنید، باید مطمئن باشید که نت های نهایی آن رایحه ای کاملا متفاوت از نت های ابتدایی در ابتدای اسپری کردن آن است.این نت ها نیز به همان اندازه که روی نت های غالب و ابتدایی کار شده، جذاب و بو کردنی هستند.در این مقاله می خواهیم مروری داشته باشیم بر “عطر های مردانه با ماندگاری بالا” اما قبل از مطالعه عطر ها حتما مقدمه را مطالعه کنید.

چرا ماندگاری در ادکلن های مردانه مهم است؟

می دانم که نظر همسر و یا شریک عاطفیتان درباره لباس شما وقتی عطر چندین ساعت روی آن مانده است چیست! یک رایحه آرام، کمی محو و تا حد زیادی کنجکاو کننده ! حال چرا کنجکاو کننده؟!دقیقا به این دلیل که وقتی عطری مردانه را اسپری می کنید، اطرافیانتان کاملا می دانند چه رایحه ای را استشمام می کنند! تمام آن چیزی که آن عطر برای ارائه دارد، نشان داده می شود! اما حتما برایتان پیش آمده است که در جایی مثل خیابان یا یک میهمانی رایحه ضعیفی از یک عطر را شنیده اید و کنجکاو شده اید که کاملا آن را بو کنید!

یک عطر مردانه با ماندگاری بالا نیز همین حالت را دارد! به شخصه به عنوان یک آقا سعی می کنم اگر یک بار عطری را جلوی کسی اسپری کردم، یک بار هم چند ساعت قبل از دیدن آن شخص عطرم را اسپری کنم تا نت های میانی و پایانی نیز عرض اندام کنند!

افرادی که بوی عطرتان را شنیده اند، مدت زمان کمی واقعا آن را احساس می کنند چرا که به اصطلاح بینیشان از بو پر می شود و دیگر توانایی تشخیص ادکلن شما را ندارند.اما نت های پایانی یک عطر مردانه ماندگاری بالا چون بسیار ظریف و آرام هستند، بینی کسی را پر نمی کنند و مدام به اطرافیان احساس خوب می دهند.

1-ادکلن کرید اونتوس

ادکلن ماندگاری بالا کرید اونتوس

یکی از قدرتمندترین ادکلن های مردانه با ماندگاری فوق العاده که از لحاظ ماندگاری با ادکلن هایی مثل مارلی لیتون و مارلی پگاسوس رقابت می کند ادکلن کرید اونتوس است.کرید اونتوس علاوه بر ماندگاری بالا پخش بوی فوق العاده و رایحه جسورانه و پر قدرتی نیز دارد.

در کرید اونتوس نت های مردانه خزه بلوط، عنبر، و وانیل به همراه نت های ماندگار توت سیاه و سیب سیز خود نمایی می کنند.جالب است این شروع سنگین و قدرتمند کرید اونتوس، در صورتی که مدت چند ساعت روی بدن یا پیراهن شما بماند، بسیار شاداب و میوه ای و آرام می شود.

کرید اونتوس از بهترین ادکلن هاست که می بایست در این دسته بندی حتما قرار بگیرد! اما به دلیل قیمت بالای این ادکلن سلطنتی، اکثر افراد از نزدیک ترین رایحه ها به آن مانند آروماف کلاب د نویت و یا مون بلان اکسپلورر استفاده می کنند.

آیا مشابه بوهای کرید اونتوس نیز ماندگاری بالایی دارند؟

بستگی به این دارد که شما چقدر در دنیای عطر بوده اید و اینکه آیا رایحه اصلی کرید را امتحان کرده اید یا خیر! ادلکن های مشابه اونتوس مثل آرماف کلاب د نویت در بهترین حالت می توانند بین 5 تا 8 ساعت ماندگاری داشته باشند، این در حالتی است که خود اونتوس تا 3 روز می تواند ماندگار باشد.

2-عطر کریستین دیور ساواج ادو پرفیوم

ادکلن ماندگاری بالا ساواج

مطمئنا جانی دپ عطر با ماندگاری پایین را استفاده نمی کند!!! این عطر شدیدا از طرف جانی دپ پیشنهاد می شود.ساواج ادو پرفیوم عطر بسیار خوش دست با رایحه ای شاداب و ماندگاری بالا برای یک مرد است.هر مردی به نظر من یک بار باید ساواج را امتحان کند!

یک ادکلن الهام بخش و بسیار مناسب برای شب! طوری که وقتی صبح از خواب پا می شوید، ناخودآگاه به شب قبل باز می گردید و این نشان از ماندگاری بالای ساواج است.یک ترکیب اعجاب انگیز از یک شخص عاشق اما نفرت انگیز با کمی پیچیدگی و روحیه وحشی (به معنای خوب و دلنشین آن)

آیا ادکلن های مشابه بوی ساواج هم ماندگاری بالایی دارند؟

منظورتان کدام مشابه بوی ساواج است؟ شرکت اماراتی فرگرانس یک مشابه بو از ساواج در دسته اینتس تولید کرده است.خود من به شخصه این ادکلن را خریدم و به نظر من ماندگار آن تنها 2 ساعت است.

اما ادکلن هایی مانند ورساچه اروس و بلو د شنل نیز بوهای نزدیکی به ساواج دارند که از نظر قیمتی، قیمت بالاتری نسبت به خود ساواج دارند.پس اگر از ساواج خسته شده اید، می توانید آن ها را تهیه کنید اما اگر دنبال رایحه ای ارزانتر و مشابه ساوئاج هستید، می توانید نسخه مشابه بوی اماراتی آن را بخرید که ماندگاری جالبی ندارد اما برای آشنایی شما با ساواج، قابل قبول است.

3-ادکلن ورساچه اروس

ادکلن ماندگاری بالا ورساچه اروس

این هم از معرفی یکی از ادکلن های بسیار ماندگاری بالا! ورساچه اروس دوست داشتنی! با توجه به بازخورد هایی که از این عطر دریافت کرده ایم، این ادکلن برای استفاده برای مدیران شرکت هایی است که بدون اینکه بخواهند از یک ادکلن دو یا سه بار استفاده کنند، بسیار مناسب است.

ورساچه اروس نسبت به هزینه ای که دارد، ارزش خرید بسیار بالایی داشته و عطری نیست که هر کسی آن را بزند.معمولا اشخاصی که هزینه خرید ورساچه اروس را دارند، به دنبال گزینه هایی هستند که تبلیغات بیشتری برای آن ها شده است.غافل از اینکه بعضی از محصولات مانند خودرو های کمپانی تسلا، شاید تبلیغاتی در سطح برند بنز نداشته باشند، اما بسیار با کیفیت تر و کارآمد تر هستند!

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *