تولد

بهترین تم تولد برای دوست دختر 16، 25 و 30 ساله

تم تولد برای دوست دختر

تبریک میگم تولد دوست دخترتون رو و امیدوارم که همیشه در کنار هم شاد باشید. یه تبریک دیگه هم برای اون خانم دارم که شما رو انتخاب کرده و انقدر براش ارزش قائل هستید که توی گوگل سرچ کنید و یه انتخابی کنید که ششب تولدش بیشترین لذت رو ببره.

بادکنک آرایی تولد و مجالس دیگر

من هم مثل شما عزیزان پسر هستم و برای اینکه پیدا کنم بهترین تم تولد برای سورپرایز کردن دوست دختر چه تمی میتونه باشه، به دوستانی که داشتم پیام دادم و برای رده سنی های مختلف بهترین تم های دخترانه رو شناسایی کردم.

در ادامه هم تصاویر تزئین تولد با اون ها رو میبینید و صفحه محصولات مربوط به اون تم تولد هم به شما معرفی میشه که اگر خواستید هم میتونید اغلام مربوط به اون تم رو با طراحی که براش در نظر گرفته شده مشاهده کنید و یه تصمیم گیری مطمئن داشته باشید.

خب هر کسی از بدو تولد با یکسری موضوعات ارتباط میگیره، درباره اون ها رویاپردازی میکنه و دنیای فانتزی خودش رو تو ذهنش میسازه.

این هارو میگم که مطمئنم شما میدنید رویا داشتن و این موارد فقط مربوط به بچه ها نیست و همه تو هر سنی دارند حالا شاید یه عده تمایل به بروز دادن اون نداشته باشن.

هر کسی تو یک روزی تاریخ به دنیا وارد شده که از نظر من بهتره اطرافیانش کاری کنند که فکر کنه اون روز واقعا اون آدمیه که تو رویا هاشم بهش فکر میکنه.

پسر ها شاید زیاد با این موضوعات ارتباط نگیرن اما دختر ها براشون خیلی مهمه و اینو به پسر هایی که خوش حالی دوست دخترشون براشون ارزش داره میگم.

امیدوارم که تحقیقات و توضیحاتی که تو این مقاله در اختیارتون قرار میدم، براتون مفید و کارآمد باشه و انشالا که همیشه به فکر تدارکات شادی و جشن باشید.

بهترین تم تولد برای دوست دختر 16 ساله

تم تولد برای دوست دختر 16 ساله

سودا 16 سالشه و 4 تم تولد دخترانه به ما معرفی کرد که احتمالا یکیش علاقه مندی شخصی خودشه و 3 تای دیگه هم نظر و علاقه مندی دوستان یا هم سناش باشه.

تم تولد یونیکورن یا اسب تک شاخ

تم تولد دوست دختر اسب تک شاخ

یونیکورن یا اسب تک شاخ بین تاپ 5 بهترین تم تولد های دخترانه تو تمام سنین هستش و انقدر تم خوش دیزاینیه که تقریبا هر دختری با سن زیر 20 سال رو به خودش جذب میکنه.

ترکیب رنگی صورتی و آبی مایل به بنفش، با خرج کار طلایی رنگ بندی تم تولد اسب تک شاخ دخترانه هستش که شما با توجه به سن دوست دختر خودتون میتونید تا حدی این تم رو به سمت سر سنگین تر (سن سال نزدیک به 20) و یا فانتزی تر برای دختر های کم سن و سال تزئین کنید.

تم تولد پروانه برای دوست دختر

تم تولد پروانه برای دوست دختر

پروانه از پرنده هایی هستش که ایموجی اون رو توی بیو اینستاگرام خیلی از دختر ها میبینید. این پرنده حس بسیار خوبی به دختر ها میده و ظرافتی که توی ظاهرش وجود داره، دقیقا اون چیزی هستش که هر دختر دوست داره تو ظاهر خودش هم دیده بشه.

مطلب مرتبط: بهترین تم تولد برای کودکان

اگر دوست دختر شما شخصیت خیلی رومانتیک و فانتزی داره، میتونید با تهیه تم تولد پروانه، رضایت 100% اون رو به خودتون جلب کنید.

البته تو انتخاب این تم خیلی به علاقه مندی دوست دخترتون توجه کنید چون مثل تم یونیکورن نمیشه اون رو بین تاپ 5 تم های دخترانه در نظر گرفت و بین این همه تمی که وجود داره، مورد پسند افراد خاصی هستش.

تم تولد سفید طلایی برای دوست دختر

تم تولد سفید طلایی برای دوست دختر

به نظر شخصیه خود من تم تولد سفید طلایی بهترین تم تولد برای دختر ها از بازه سنی 16 سال تا 35 سال به حساب میاد! انقدر این تم با شکوه و لوکس هستش که 90 درصد دختر ها باهاش ارتباط بسیار خوبی میگیرن.

تم سفید طلایی میتونه تداعی گر شب عروسی هم باشه و اگر دوست دختر شما هم زیاد راجب عروسی و ازدواج و این حرفا صحبت میکنه باهاتون :)) این مورد رو به عنوان یکی از انتخاب های اولویت اول برای خودتون در نظر بگیرید.

اضافه می کنم که اگر تمایل به گرفتن یک جشن تولد لوکس و تشریفاتی هم دارید، این تم به همراه تم تاج طلایی که بعدا راجبش صحبت می کنیم، بهترین انتخاب ها برای شما هستند.

تم تولد به رنگ های صورتی و بنفش

تم تولد به رنگ های صورتی و بنفش

راست میگه رنگ های صورتی و بنفش ترند ترین رنگ ها تو روحیات دخترونه هستند و با توجه به تیپ هایی که دوست دخترتون میزنه، میتونید به راحتی این موضوع رو تشخیص بدید.

اما اینکه چه تمی بگیریم که ترکیب رنگیش دقیقا صورتی و بنفش باشه! باید بگم که تم تولد راپونزل نزدیک ترین ترکیب رنگی به این انتخابمون رو داره اما من برای تولد یک دختر 16 ساله راستش پیشنهاد نمی کنم چون یکمی بچه گونه تر هستش.

میتونید بصورت اختصاصی خودتون تزئینات و بادکنک هایی رو برای جشن تولد تهیه کنید که مطابق این رنگ بندی باشه و خوراکی هایی مثل مارشمالو هم همخوانی خوبی با این تم داره.

بهترین تم تولد برای دوست دختر 20 ساله

تم تولد برای دوست دختر 20 ساله

راستش تو اطرافیانم دختر 20 ساله سراغ نداشتم که این سوال رو ازش بپرسم و مریم هم 23 سالشه.

اما مورد جالبی رو گفت که خودم اصلا تو فکرم نیومده بود. پرداختن به علاقه مندی شخصی یک دختر میتونه براش خوشحال کننده ترین کار باشه و اتفاقا اون موضوعی که هیچ کس به فکرش نمیرسه یک سریال هستش که تو ساعت های زیادی تونسته برای یک دختر الهام بخش باشه.

خیلی از دختر های 20 ساله فیلم باز و سریال باز هستند و اگرچه یکم سخته پیدا کردن تم تولد مربوط به یک سریال اما میتونید با تهیه یک بنر زیبا برای پشت میز تولد و استفاده از بادکنک هایی که فضا سازی این سریال رو انجام میدن، براش یه  تم تولد اختصاصی بسازید.

شاید یکمی مسخره به نظر بیاد اما این رو بدونید که 80 درصد بازدید کنندگان سایت ما دختر هستند و اونا خوب خودشون میدونن که چه تم هایی رو میشه به سادگی تهیه کرد و چه تم هایی سخت پیدا میشه.

پس با تهیه یک تم تولد این سبکی میتونید همه تو خاطرش بمونید.

تم تولد به رنگ صورتی برای دوست دختر

تم تولد صورتی

خب دیگه رنگ صورتی نیاز به توضیح نداره و میدونید که کلا اگر یک رنگ رو روی دختر بزاریم، اون رنگ صورتیه.

اما در مورد اینکه چه تمی رو برای دوست دختر 20 ساله با رنگ صورتی بخریم:

شاید اولین تم هایی که به ذهنتون برسه، تم هایی مثل سیندرلا و باربی باشه که با شخصیت کارتونی دوست داشتنی دختر ها طراحی شده و رنگ بندیشم صورتیه اما این انتخاب ها به نظر من بدترین انتخاب برای یک دختر 20 ساله به حساب میاد و باعث میشه تو اون شب با تاسف به شما نگاه کنه و به انتخاب انتخاب اشتباهش در مورد دوست پسرش فکر کنه :))

اگر بخوام یک تم با رنگ صورتی رو بهتون پیشنهاد کنم، تم تولد فلامینگو دخترانه رو بهتون پیشنهاد میدم که دو نوع داره و هم برای بزرگسال استفاده میشه، هم برای دختران کم سن تر!

تم تولد صورتی، سفید، طلایی

تم تولد برای دوست دختر صورتی

این مورد تم تولد پیشنهادی من برای دختر های 20 ساله هستش که هم فانتزیه، هم خوش دیزاینه و هم لوکسه.

این 3 رنگ در کنار هم میتونن فضا سازی رومانتیک و البته غیر بچه گونه ای رو ترتیب بدن که مسئولین این کار با بادکنک های طلایی هستش که لا به لای بادکنک های سفید و صورتی قرار میگیره.

استفاده از استند فیل هم میتونه ایده جالبی برای دیزاین این تم باشه.

اگه دوست دختر شما به رنگ صورتی علاقه منده به احتمال زیاد تم تولد باربی رو هم دوست خواهد داشت.

بهترین تم تولد برای دوست دختر 25 ساله

تم تولد دوست دختر 25 ساله

خب اگر بخواید برای دوست دختر 25 ساله تا 28 ساله تولد بگیرید، کار خیلی سختی ندارید چون شخصیت دختر های این سن شکل گرفته و دقیقا مشخصه چه سبکی لباس می پوشن، چه برند هایی رو دوست دارن، دنبال چه کاری میگردن و البته رشته ای مطالعه کردن.

مطلب پیشنهادی دیگر: 10 مورد از بهترین تم تولد های پسران نوجوان

بطور کلی 2 تا دسته بندی برای دختر های 25 ساله داریم:

  1. دختر هایی که به سبک زندگی لوکس علاقه دارن.
  2. دختر هایی که اسپورت میپوشن و هنوز دوست دارن دنیایی رنگی و شادی داشته باشن.

احتمال خیلی زیاد دوست دختر شما از دسته دوم باشه چون اگر علاقه مند به سبک زندگی لوکس باشه، تا حالا ازدواج کردید باهم و زیاد دوست ندارن که دوست بمونن.

تم تولد برای دوست دختر 25 ساله

تم تولد تاج طلایی

تم تولد برای دوست دختر تاج طلایی

یک تم تولد بسیار زیبا در دسته بندی تم های بزرگسال هستش که 70 درصد تولد های لاکچری با این تم برگزار میشه و از اون جایی که با لباس های مردانه و کت و شلوار هم همخوانی خیلی خوبی داره، اصولا مرد های متاهل این ترکیب رنگی رو برای گرفتن یک جشن تولد خانوادگی در کنار همسرشون انتخاب می کنند.

اگر میخواید محصولا مرتبط با این تم رو ببینید، به صفحه تم تولد تاج طلایی برید و احتمال خیلی زیاد این مورد هم جزئ اولویت های اول تون قرار بدید.

خود من هم پسر هستم ترجیح میدم تو تولدی باشم که با این تم گرفته میشه.

تم تولد صورتی سفید طلایی

در مورد تم های صورتی رنگ هم که قبلا صحبت کردیم و برای این مورد هم با توجه به نزدیکی به 20 سال، تم تولد صورتی، سفید و طلایی رو در نظر بگیرید.

 

خانم کاویانی دختر 25 ساله ای هستش که متاهله و همیشه لباس های رسمی میپوشه، عاشق کار های دفتری و شرکتیه و در کل آدمی جدی هستش.

پس انتخاب تم تولد تاج طلایی یا همون مشکی طلایی براش بدون شک بهترین تم تولد به حساب میاد.

مطلب مرتبط: بهترین تم تولد برای شوهرم

اما عاطفه دقیقا برعکس خانم کاویانی و 26 سالشه با اینکه بزرگ تره اما عاشق بازی کردن با بچه هاست و همیشه هم لباس های اسپورت میپوشه، مشخصه که تم های سنگین تر مثل تاج طلایی و سفید طلایی انتخاب ایده آلی برای اون نیستند.

بهترین تم تولد برای دوست دختر 30 ساله

تم تولد برای دوست دختر 30 ساله

سهیلا 30 سالشه و تم تولد فلامینگو بزرگسال رو انتخاب کرد که به نظر منم اگر بخوایم یه تم تولد بزرگسال با رنگ بندی دخترانه و شیک انتخاب کنیم، تم فلامینگو واقعا همه اون چیزی هستش که لازم داریم.

تم تولد فلامینگو برای دوست دختر 30 ساله

تم تولد فلامینگو دخترانه

تم تولد فلامینگو تداعی گر ساحل، آرامش و ظرافت و زیبایی یک دختر هستش که با خوراکی هایی مثل آناناس هم تزئین میشه و میتونه ایده آل ترین انتخاب برای تولد هایی که در محیط باغ با استخر گرفته میشه باشه.

برای متولدین مرداد ماه، تیر ماه و شهریور ماه بهترین انتخابه.

مطلب پیشنهادی مرتبط: بهترین تم تولد برای بزرگسالان

اگر تا اینجای مقاله رو کامل مطالعه کرده باشید، قطعا میدونید که تم تاج طلایی و سفید طلایی هم میتونه انتخاب های بعدی برای جشن تولد دوست دختر 30 ساله شما باشه.

تم تولد موسیقی برای دوست دختر 30 ساله

تم تولد موسیقی

تم تولد موسیقی برای دختر خانم هایی که علاقه مند به ساز و موسیقی هستند تعبیه شده که با توجه به طبیعت بزرگسالی که داره برای خانم های 30 ساله جزء بهترین انتخاب ها محسوب میشه و اگر دوست دختر شما اهل موسیقیه، شاید بهتر باشه اصلا به مورد های دیگه فکر نکنید و اون چیزی که تو تنهایی ها بیشترین احساس رو توش ایجاد کرده برای جشن تولدش انتخاب کنید.

خب امیدوارم که این مطلب برای شما کامل و مفید بوده باشه.

ممنون که با ماهورا همراه بودید.

 

 

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “بهترین تم تولد برای دوست دختر 16، 25 و 30 ساله

  1. Amir گفت:

    پرفکتتت عالی بود👍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *