تولد

تم تولد مردانه

تم تولد مردانه

تم تولد مردانه از آن دسته تم هایی است که به نظر می رسه ایده هایی زیادی براش وجود نداره و در کل تزیین مراسم تولد مردانه نسبت به سایر تم ها سخت تر باشه. اما با در نظر داشتن سلیقه ی شخص متولد به راحتی می شه تم تولد را انتخاب و مراسم را به زیبایی تزیین کرد.

تم تولد مردانه بنا به سلیقه ی شخص متولد می تونه شامل موارد مختلفی مانند تم های فوتبالی و یا استفاده از رنگ ها باشه.

ما در این جا چند تم تولد مردانه پرطرفدار را به شما معرفی می کنیم و با دادن ایده هایی از هرکدام به شما کمک می کنیم تا بهترین تزیین را برای عزیزانتون داشته باشید.

بادکنک آرایی تولد و مجالس دیگر

معرفی 6 تم تولد مردانه

تزیین تم تولد مردانه و انتخاب تم برای تولد مردان نسبت به خانم ها نیاز به فکر بیشتری داره چون سلیقه مردان با خانم ها فرق داره و مردان از جشن هایی با تم و تزیینات ساده تر بیشتر لذت می برند. تا تم های پر زرق و برق . پس برای اینکه شخصی که دوستش داریم، جشنی به یادماندنی برگزار کنیم در ادامه با هم چند تم تولد مردانه را معرفی می کنیم.

1-تم تولد مردانه کراوات

تم تولد کراوات یکی از آن تم های محبوب برای مردان است که هیچ وقت تکراری و قدیمی نمی شه و می تونیم بگیم آقایان در هر سنی که باشند آن را برای تولدشون انتخاب می کنند .

انتخاب این تم اکثرا در سن های بالای 25 سال اتفاق می افتد . تم تولد کراوات و تم تولد سبیل دو تم تولدی هستند که مردان بیشتر از همه انتخاب می کنند .

چون اکثرا آقایان بالای 25 سال از تم های رنگی و … زیاد استقبال نمی کنند پس اگر انتخاب شما تم تولد کراوات است بنابراین انتخاب این تم برای عزیزانتون گزینه ی خیلی خوبیه.

المان این تم کراوات هستش که معمولا به رنگ قرمز و یا مشکیه. شما می تونید از مهموناتون بخواید که از کراوات استفاده کنند. این باعث می شه تا عکس های دسته جمعی شما جذاب تر بشه.

تم تولد مردانه

تم تولد مردانه کراوات

تم تولد مردانه

تم تولد مردانه

2-تم تولد مردانه بنز

بنز برندی محبوب و لاکچری برای نوجوانان و بزرگسالان است. در طراحی این تم از تصویرهای منتخب برند بنز استفاده شده که بیشتر با حال و هوای تم تولد پسرانه و بزرگسالان تناسب دارد.

انتخاب این تم گزینه مناسبی برای آقایون سخت پسنده که به ماشین هم علاقه مندند.

تم تولد مردانه بنز

3-تم تولد مردانه سبیل

یکی دیگه از تم هایی که مورد علاقه ی اکثر آقایونه، تم تولد سبیل هست. رنگ این تم سیاه و سفیده که برای آقایون جذابه پس گزینه ی مناسبی برای سورپرایز کردن آن هاست.

تمامی وسایلی که برای تزیین این تم تولد استفاده می شود دارای المان سبیل هستند. بادکنک های فویلی به شکل سبیل در بازار موجوده. تاپرهایی به شکل سبیل بر روی کاپ کیک هایی که تصویر سبیل دارند ایده ی بسیار خوبیه.

4-تم تولد مردانه مشکی نقره ای

تم تولد مشکی نقره ای انتخاب خوبی برای آقایونی است که به رنگ مشکی علاقه مندند. تم تولد مشکی نقره ای، همانند تم سفید طلایی یکی از پرطرفدارترین تم های ساده و در عین حال شیک است. بادکنک آرایی برای تم تولد مشکی نقره ای که بیشتر بر ای آقایان مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار خاص و جذاب خواهد بود.

ترکیب رنگ تم تولد مشکی نقره ای همان طور که از اسمش مشخصه به رنگ مشکی و نقره ایه. البته گاهی هم می توان به این تم، بادکنک های سفید هم اضافه کرد.

برای بادکنک آرایی تم تولد مشکی نقره ای می‌تونید از بادکنک های لاتکس به رنگ تم استفاده کنید و اگر بخواید به دیزان بادکنک تنوع و جلوه بیشتری بدید چند بادکنک کروم نیز در بین آن‌ها استفاده کنید.

یک پیشنهاد دیگه برای تزیین بادکنک می تونه این باشه که از بادکنک های مات در کنار بادکنک های براق استفاده کنید و با تلفیق این بادکنک ها جلوه ی بیشتری به بادکنک آرایی تم مشکی نقره ای بدید.

تزیین تم تولد مشکی و نقره ای در عین سادگی بسیار شیکه. برای تزیین میز می تونید از ساتن سفید و نقره ای و یا تلفیقی از هر دورنگ.

از ظروف تولد نقره ای متالایز برای پذیرایی از مهموناتون و سرو پفیلا و چیس استفاده کنید.

برای تزیین بک گراند میز از پرده ی متالایز نقره ای استفاده کنید. ریسه های مشکی و سفید رو فراموش نکنید.

از کاپ کیک هایی با کاغذ نقره ای برای تزیین میز استفاده کنید و شمع انتخابی شما برای کیک هم به رنگ نقره ای باشه بهتره.

گل های سفید هم می تونه گزینه ی خوبی برای دیزاین میز تولد و میز مهموناتون باشه.

تم تولد مردانه

تم تولد مردانه مشکی نقره ای

5-تم تولد مردانه مشکی طلایی

بادکنک آرایی تم تولد مشکی طلایی بسیار خاص و جذاب خواهد بود. تم تولد مشکی طلایی یکی از پرطرفدارترین تم های ساده و در عین حال شیک است.

تزیین تم تولد مشکی طلایی در عین سادگی بسیار شیکه. برای تزیین میز می تونید از ساتن مشکی و یا طلایی و یا تلفیقی از هر دورنگ.

از ظروف تولد طلایی متالایز برای پذیرایی از مهموناتون و سرو پفیلا و چیس استفاده کنید.

برای تزیین بک گراند میز از پرده ی متالایز طلایی استفاده کنید. ریسه های طلایی رو فراموش نکنید.

از کاپ کیک هایی به رنگ طلایی برای تزیین میز استفاده کنید و شمع انتخابی شما برای کیک هم به رنگ طلایی باشه بهتره.

تم تولد مردانه مشکی طلایی

تم تولد مردانه

تم تولد مردانه

تم تولد مردانه

6-تم تولد مردانه فوتبالی

تم تولد فوتبال می‌تونه یکی از محبوب‌ترین تم‌های تولدی باشد که برای جشن تولدهای مردانه انتخاب می‌شه. این تم برای هر سنی انتخاب این تم تولد مناسبه.

از آنجایی که اکثر آقایون به فوتبال و تیم های فوتبالی علاقه مندند انتخاب این تم برای برگزاری تولد ایده ی بسیار مناسبیه.

در این جا به معرفی چند مورد از تم های قوتبالی می پردازیم.

تم تولد مردانه فوتبالی

تم تولد استقلال

طرفداران تیم استقلال حتما از برگزاری تولد با تم استقلال، استقبال می کنند. برای تزئین یک تولد با تم استقلال، کار سختی نخواهید داشت زیرا بازه رنگی برای شما زیاد گسترده نیست و اصولا رنگ آبی و سفید پیکره تولد هایی با تم تولد استقلال را تشکیل می دهند.

یکی از ویژگی های خوب تم تولد استقلال هماهنگی با اکثر لباس ها و پوشش مهمانان شماست که کار انتخاب لباس را سخت نمی کند و همه با یک پیراهن آبی، لباس استقلال، شلوار جین آبی با تیشرت یا لباس سفید و … می توانند با تم شما هماهنگ شوند.

تم تولد پرسپولیس

کسی نیست که طرفدار تیم پرسپولیس باشه و نخواد برای یکبار هم که شده جشن تولدش رو با حال و هوای تیم مورد علاقه اش تجربه کنه. شما با برگزاری و تزیین جشن با تم تولد پرسپولیس بهترین خاطره از تولدش رو براش ثبت می کنید.

رنگ اصلی تم تولد پرسپولیس رنگ قرمزه که این رنگ بسیار شاد و جذابه. برای یکدست شدن لوازم پذیرایی از محصولات تم تولد پرسپولیس استفاده کنید. از ظروف پاپکورن برای سرو پفیلا و چیپس استفاده کنید و برای نوشیدنی ها از لیوان های تم پرسپولیس استفاده کنید.

کوکی های قرمز سفارش بدید و برای تزیین خوراکی ها از تاپر پرسپولیس استفاده کنید.

برای دکور پشت میز پیشنهاد ما به شما اینه که بنر سفارش بدید و یا از پرده ی متالایز استفاده کنید. ریسه های پرسپولیس هم گزینه ی خوبی برای تزیین دکور پشت میزه.

تم تولد بارسلونا

بارسلونا هم یکی از آن تم هایی است که طرفداران زیادی نه تنها در بین آقایون که در بین خانم ها هم طرفدار داره.

رنگ اصلی تم تولد بارسلونا رنگ قرمز و آبیه که ترکیب جذاب و هیجان انگیزییه. اگر قصد انتخاب این تم را دارید می تونید سایر محصولات را با رنگ پس زمینه ی قرمز وآبی تهیه کنید.

روی میز از دو رنگ ساتن قرمز و آبی استفاده کنید و از تور سفید برای تزیین ساتن استفاده کنید. برای یکدست شدن لوازم پذیرایی از محصولات تم تولد بارسلونا استفاده کنید.

برای این که حال و هوای تولد حسابی فوتبالی بشه بنر و پوستر با طرحی از این تیم سفارش بدید. با سفارش بنر و نصب آن به پشت زمینه ی دکور یک فضای جذاب و متناسب با تم تولد بارسا ایجاد کنید.

برای انتخاب کیک تم تولد بارسلونا باید رنگ هایی رو در نظر بگیریم که با تم همخونی داشته باشه. ترکیب رنگ قرمز و آبی گزینه ی خوبیه و یا طرحی از پیراهن تیم به همراه توپ فوتبال که با استفاده از خمیر فوندانت آماده شده.

تم تولد مردانه بارسلونا

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *