تولد

تم تولد پدر

بعضی از شما فکر می کنید که انتخاب تم تولد برای پدر سخته. تولد سالی یک بار اتفاق می افتد و بهترین فرصت برای سورپرایز کردن و قدردانی کردن از پدر است.

با برگزاری تولد و تدارک هدیه برای پدرتون او را سورپرایز کنید و لبخند به لب او بیاورید.

تم های مختلفی برای مردان موجوده که می تونید با توجه به سلیقه ی پدرتون یکی از آن ها را انتخاب کنید.

ما در این مقاله  می‌خواهیم چند ایده‌ی جالب برای سورپرایزکردن پدرتون را به شما معرفی ‌کنیم و شما را با انواع تم های مردانه آشنا کنیم.

بادکنک آرایی تولد و مجالس دیگر

تم تولد پدر

تزیین تم تولد پدر

برای تدارک مهمانی و برگزاری تولد برای پدر یک سری اقدامات باید انجام بدید تا مهمانی شما به بهترین نحو برگزار بشه. اولین مرحله برای برگزاری هر تولدی، انتخاب تم تولده. بعد از آن طراحی و تزیین خونه بر اساس تم تولده. برای این منظور می تونید با توجه به سلیقه ی پدرتون همچنین بهره بردن از انواع ایده ها و اکسسوری های شیک و لوکس به این هدف برسید.

بنابراین باید سلیقه ی پدرتون را به خوبی بشناسید و به آن توجه کنید و تزیین را بر همین اساس به دلخواه او انجام بدید.

یکی از بخش های تزیین تم تولد برای پدر تزیین میز تولد است که می تونه ترکیبی از گلدان، گل های زیبا و رنگارنگ، شمع و ظروف پذیرایی و…باشه و همچنین کیک تولد را شامل بشه .

تم تولد پدر

کیک تم تولد پدر

مهم ترین و اصلی ترین بخش هر جشن تولدی کیک تولد آن است. در جشن تولد پدر نیز باید به دنبال تهیه و یا طبخ کیکی خوش طعم با شکل و طرحی زیبا باشید که متناسب با سلیقه ی پدرتون دیزاین شده باشه.

احتمالاً هیجان انگیزترین قسمت جشن سورپرایز تولد پدر، تزئین کیک تولد است. برای دیزاین کیک تولد هم می‌تونید از گل‌های طبیعی کمک بگیرید، هم کیکی از بیرون تهیه کنید.

رنگ و تزیینات کیک متناسب با رنگ تم تولد باشه. روی کیک هم جمله ای برای تبریک نوشته شده باشه.

کیک و کوکی تولد با دیزاین «تولدت مبارک پدر» یکی از گزینه های خوب برای تزیین میز تولد خواهد بود.

تم تولد پدر

تم تولد پدر

معرفی تم تولد برای پدر

تم های مختلفی برای برگزاری تولد پدر استفاده می شه. تم تولد پدر معمولا ساده است و از رنگ‌هایی مثل سفید و مشکی یا ترکیب رنگ طلایی و مشکی استفاده می‌شه. نیازی به تزئینات شلوغ نیست و شما می‌تونید با ساده‌ترین وسایل تولد مثل بادکنک، ریسه تولد و … یک تزئین زیبا برای تولد پدر داشته باشید.

با توجه به سلیقه ی پدرتون می تونید تم تولد مورد نظر را انتخاب کنید و تزیینات را شروع کنید.

تم تولد سفید و مشکی

تم تولد سیاه و سفید یکی از تم‌های ساده و خوب برای تم تولد پدر است. شما می‌تونید از بادکنک لاتکس ساده در کنار بادکنک های کروم برای تزئین این تم استفاده کنید. همچنین ریسه‌ کاغذی یکی از ایده‌های جذاب برای تزئین تم تولد پدر است. علاوه بر این، می‌تونید از بادکنک فویلی عدد به عنوان تزئین بک گراند استفاده کنید.

استفاده از استندهای بادکنک هم ایده ی خوبی برای بادکنک آرایی تولد است.

تم تولد پدر

تم تولد پدر

تم تولد طلایی مشکی

تم تولد مشکی طلایی نیز یکی از تم‌های ساده در عین حال محبوب و جذاب برای تولد پدر است. شما می‌تونید به کمک بادکنک کروم و ساده یک تزئین زیبا و فوق‌العاده برای تم تولد برادر داشته باشید.

استفاده از پرده متالایز مشکی و یا طلایی برای بک گراند زیبایی تم را دو چندان می‌کنه. بادکنک های فویلی هم برای بادکنک آرایی فراموش نشود.

برای جذابیت بیشتر، شما می‌تونید از ریسه چراغ سوزنی نیز در کنار سایر تزئینات استفاده کنید.

تم تولد پدر

تم تولد پدر

تم تولد کراوات

تم تولد کراوات از آن تم های قدیمی نشدنی و دوست داشتنی مردانه است که می تونه بهترین گزینه برای تولد پدرتون باشه. المان این تم کراوات هستش که شما می تونید از مهمان ها بخواید تا از کراوات استفاده کنند.

رنگ این تم قرمز و مشکی است. بنابراین در بادکنک آرایی و تزیینات از این دو رنگ استفاده کنید.

تم تولد پدر

تم تولد پدر

تم تولد پدر

تم تولد فوتبالی

در صورتی که پدر شما علاقه زیادی به فوتبال داره، تم تولد فوتبالی بهترین گزینه برای خوشحال کردن او در شب تولدش است. تم تولد فوتبالی یک تم تولد پسرانه است که شامل تیم های فوتبالی می شه که شما می‌تونید از پرچم و رنگ تیم فوتبال مورد علاقه او برای اجرای این تم استفاده کنید. اگر قصد برگزاری تم تولد فوتبالی را دارید، پیشنهاد ما این است که لوازم تولد تم مورد نظرتون را برای یکدست شدن ظروف پذیرایی خریداری کنید.

تم تولد پدر

تم تولد پدر

تم تولد سبیل

تم تولد سبیل یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای تولد مردانه و پدر است. این تم در میان آقایون طرفداران زیادی داره. در این تم شما می‌تونید از تاپر، بادکنک فویلی، ریسه و … با طرح سبیل استفاده کنید. همچنین می‌تونید برای هماهنگی بیشتر با تم، از شمع فانتزی با طرح سبیل استفاده کنید. استفاده از سبیل چسبی برای مهمان هم یکی از ایده‌های جذاب برای تم تولد سبیل است.

شما می‌تونید این وسایل را به راحتی از فروشگا‌ه‌های لوازم تولد تهیه کنید یا آن را به صورت آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی ماهورا سفارش دهید؛ همچنین می‌توانید از الگو‌های آماده پرینت گرفته و از آن برای تزئین وسایل تولد با تم سبیل استفاده کنید.

تم تولد پدر

تم تولد پدر

تم تولد پدر

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *