عطر

17 مدل از معروفترین عطر های زنانه

ادکلن معروف زنانه

این مقاله را از زبان خودم که به عنوان یک مرد راجع به معروفترین ادکلن های زنانه نوشته ام می خوانید.کمی صبر کنید! طبیعتا من از زاویه دید دیگری می توانم به شما در پیدا کردن یک عطر معروف زنانه کمک کنم چرا که یک عطر معروف، از دید یک آقا می بایست جنبه هایی داشته باشد که کمتر زنی آن ها را بداند!

برای شخص من بارها پیش آمده است که در میهمانی ها، جشن های عروسی و… یا حتی در خیابان با رایحه ای موجه شده ام که توجهم را خیلی زیاد به خودش جلب کرده است.با خودم فکر کرده ام که ای کاش شریک عاطفی ام از این عطر استفاده کند!

بعد ها بازهم با آن رایحه مواجه شده ام و به دلیل نزدیکی با شخصی که ادکلن را اسپری کرده است، از او نام ادکلنش را پرسیده ام.تمام این موضوعات باعث شد تا این مقاله را برایتان آماده کنم و معروفترین رایحه های زنانه را به شما معرفی کنم.

17 عطر زنانه معروف در ایران

ما به عنوان ویراستاران زیبایی، 17 مدل از بهترین ادکلن های زنانه را با کمال میل تقدیم شما کرده ایم.این رایحه ها مخلوطی از رایحه های شیرین مانند شکلات، عسل و وانیل و ادکلن های تلخ حاوی نت های تند و تیز می باشند.

در ضمن در میان معرفی این ادکلن ها، این نکته را در نظر گرفته ایم که هر کدام از ادکلن ها برای چه موقعیتی مناسب پوشیدن هستند و در چه فصلی می بایست از آن ها استفاده کنید.

1-اگر عطری جلوتر از زمان خود می خواهید، این عطر را امتحان کنید!

عطر معروف زنانه شنل نامبر 5

باید بدانید که شنل نامبر 5 (Chanel N°5) در بین تمامی ادکلن های زنانه، از زمان خودش جلوتر است.در اصل نامبر فایو مثل خودروهای تسلا می مانند! همانقدر مرموز و عجیب و از زمان خود جلوتر!بی شک شنل نامبر فایو از زمان خودش خیلی جلوتر است و هر خانمی که از سال 1921 ، در اجتماع بسیار شاخص بوده است،  در کمد خوشبوی خودش یکی از این مدل شنل را دارد!

محوریت ادکلن یک دسته گل رز در کنار یاسمن تازه است که اشاره هایی به وانیل و ترکیبات بسیار شگفت انگیز نیز دارد!شنل نامبر 5 عطری بسیار عمیق است.

بهترین مورد برای استفاده

تا به حال شخصی را دیده اید که عشق بی نهایت به شغلش داشته باشد؟! تا به حال نقاشی را دیده اید که انگار با کارش عاشق و معشوق هستند؟ اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید، برای الهام گرفتن و متبرک سازی محل کارتان از شنل نامبر 5 استفاده کنید.نامبر 5 عطری بسیار معروف است اما در عین حال بسیار خاص! معروفیت این ادکلن در بین افراد بسیار سرشناس و اصطلاحا لاکچری است!

2-اگر عاشق ادکلن های قدیمی اما قدرتمند هستید، این مورد برای شماست!

عطر معروف زنانه موگلر آنجل

احتمالا اگر در رنج سنی 30 تا 40 هستید، مادر یا خواهر شما از این ادکلن که در سال 1992 لانچ (تولید) شده است، استفاده می کرده اند! بطری ستاره ای شکل این ادکلن نماد فلسفه ادکلن است که شاید کمی شما را به آسمان ها ببرد.

موگلر آنجل (Thierry Mugler Angel) معجونی از رایحه آبنباتی و پنبه ای و نرم است که توسط موسیو موگلر طراح معروف طراحی شده است و به یکی از معروفترین ادکلن های زنانه تبدیل شده است.کسانی که طرفدار ادکلن های موگلر بوده اند، حتما بین این عطر و عطر موگلر الین انتخاب سختی دارند اما با شناخت روحیه خود می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

بهترین مورد برای استفاده

اگر کمی در ستاره ها سیر می کنید و آسمانی و معنوی هستید اما روحیه شوخ طبعی دارید، می توانید از موگلر آنجل استفاده کنید و لذت ببرید.این عطر را می توانید وقتی استفاده کنید که در حال توضیح روحیه خودتان به شخص دیگری هستید.پس این عطر بسیار مناسب برای شب های زمستانی و قرار های عاشقانه است.

3-اگر عاشق معروفترین رایحه های گرم و تلخ هستید، این ادکلن را بخرید!

ادکلن معروف زنانه گرلن شالیمار

اینجا در حال دیدن یکی از خاص ترین ادکلن های زنانه از نظر من هستید! ادکلن ماندگار گرلن شالیمار (Guerlain Shalimar) .اگر عاشق شنل نامبر 5 هستید و فکر می کنید رایحه آن بیش از حد معروف و همه گیر شده است و از این موضوع ناراحتید، گرلن شالیمار از معروف ترین و خاص ترین ادکلن های گرم و تلخ زنانه است.

این عطر پودری است اما رایحه ها و یادداشت هایی از وانیل، عنبر، عنبیه و ترنج در کنار یکدیگر یک ترکیب محسور کننده و بسیار اغواگر را به شما تحویل داده است.بطری بسیار زنانه و خوش دست و زیبای آن باعث می شود در صورت خرید آن، چند دقیقه ای را محو بطری آن باشید.

انتخاب یک ادکلن مناسب برای زمستان همیشه سخت است چون ادکلن های گرم مطابق سلیقه خیلی از افراد نیستند! بهترین عطرهای گرم زنانه یک راهنمای جامع برای خانم های سخت پسند است!

بهترین مورد استفاده

بی شک برای میهمانی ها در شب های زمستان! میهمانی که برایتان بسیار مهم است و می بایست خودی نشان دهید!

4-همه گیر ترین ادکلن زنانه به نظر من!

ادکلن کلوین کلین سی کی وان معروف زنانه

بیش از یک میلیارد بار این ادکلن به مشامتان رسیده است! ادکلن کلوین کلین سی کی وان (Calvin Klein Ck one) دوست داشتنی! اگر دکتر باشم و شما بیماری وسواس داشته باشید و دوست داشته باشید همه چیز به شدت تمیز و منظم باشد، سی کی وان را برایتان تجویز خواهم کرد!

از سال 1994 ، سی کی وان به یکی از معروفترین ادکلن ها برای خانم ها در گروه بویایی معطر مرکباتی تبدیل شده است.با رایحه های بسیار لذت بخش آناناس، پاپایا و نت های کمی تند و تیزتر جوز هندی، هل و چای سبز.

بهترین مورد برای استفاده

کلوین کلین سی کی وان ادکلنی خنک و شیرین است.بنابراین اگر در طول یک روز تابستانی نیاز به یک تغییر حالت بسیار پر شور هستید، می توانید از آن استفاده کنید.می توانید عصر های تابستان از این ادکلن بازدهی فوق العاده ای بگیرید و با ماندگاری و پخش بوی قابل قبول آن، اطرافیانتان را متوجه خودتان بکنید.

اگر برای تابستان خود به یک ادکلن زنانه با صرفه اقتصادی نیاز دارید، این مقاله برای شماست! بهترین ادکلن های خنک زنانه

5-لاکچری ترین رایحه زنانه در تمام تاریخ!

با لباس مخملی (ترجیحا مشکی) و با رژ لب قرمز به دوران قدیمی هالیوود بروید! این توصیفی برای عطر فوق العاده تام فورد بلک اورکید است.شخصیت هلن مک‌کروری را در سریال پیکی بلایندرز به یاد دارید؟ همانقدر محکم، با اصالت و زیبا !

البته این مثال به این معنی نیست که بلک اورکید یک نسخه از تام فورد برای خانم های سن بالا است! اما این گزینه به نظر من می تواند بهترین گزینه برای هر خانمی با روحیه جنگ ستیزانه و جدی باشد!ترافل سیاه، ترنج و اورکید سیاه در مرکز نت های معرکه این ادکلن قرار می گیرند.بلک اورکید نت ممنوعه در دنیای عطر و ادکلن است! هیچ جای دیگری در هیچ ادکلن دیگری نمی توانید زیبایی تام فورد بلک اورکید با ترکیب آرام و شب گونه اش پیدا کنید.

مراقب باشید! این ادکلن شدیدا بر روی خلق و خوی شما تاثیرگذار است! این ادکلن شما را به یک خانم قدرتمند و جدی با یک طنازی نهفته در تاریکی تبدیل می کند!وانیل، آلو و پچولی کمی از سنگینی این ادکلن می کاهد و فضای خارق العاده ای از طعم و بو را به این ادکلن می دهد.هر زمانی بوی این ادکلن را می شنوم، دوست دارم آن را بخورم!

بوی شکلات ذوب شده، عنبر، بخور و گل حنا + بطری زیبا و منحصر به فرد این ادکلن، یک رایحه تحریک کننده می سازد که آقایان به شدت آن را دوست دارند!

بهترین مورد برای استفاده

در میهمانی های سنگین کاری و یا خانوادگی می توانید از آن استفاده کنید! در زمستان برای نوشیدن یک لیوان چای سبز به همراه کسی که دوستش دارید!

شاید دوست داشته باشید بخوانید: برای رفتن به مهمانی چه عطری بزنم؟

چه کسانی از تام فورد بلک اورکید استفاده نکنند؟!

نکته مهم: اگر خانمی هستید که شخصیتی شوخ طبع و شدیدا خندان و شاد هستید، شاید این عطر آنچنان مناسب برای شما نباشد!

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *