تولد

مدل کیک تم تولد اسپایدرمن

مدل کیک تم تولد اسپایدرمن

حالا که اینجایید، حتماً قراره یه تولد بی نظیر به سبک مرد عنکبوتی برگزار کنید و به دنبال مدل کیک تم تولد اسپایدرمن هستید.

چه انتخاب فوق العاده ای!

با من همراه باشید که کلی ایده براتون دارم تا توی تولد گل پسرتون بترکونید.

ترکیب رنگ کیک تم تولد مرد عنکبوتی

مدل کیک تم تولد اسپایدرمن

قبل از اینکه به سراغ سفارش کیک تم تولد اسپایدرمن برید، اول با از پسر خوش سلیقه تون بپرسید که چه رنگی از این تم رو بیشتر دوست داره.

اگه در حال برنامه ریزی یک جشن تولد برای پسر کوچولوی شیطونتون هستید، این قهرمان انیمیشن های پسرونه رو در نظر بگیرید.

یه مرد جوون که به طور ناشناس ناجی مردم شهر میشه و با تارهای چسبناک و لباس خاصش، به مرد عنکبوتی یا اسپایدرمن شهرت پیدا می کنه.

اصلی ترین رنگ های این تم قرمز و آبیه که بسته به سلیقه تون می تونید مقداری با سفید و مشکی و زرد هم ترکیبش کنید تا فضای دکور و البته کیک شادتر و زیبا تری داشته باشید.

در هر صورت چیزی که باید مورد توجه قرار بدید، هماهنگی رنگ کیک با ترکیب رنگ تم تولد اسپایدرمن در جشن آقا پسر شماست.

اندازه و مدل کیک با تم اسپایدرمن

مدل کیک تم تولد اسپایدرمن

حالا که رنگ های کیک جشن تولدتون رو انتخاب کردید، بیاید باهم بریم سراغ اندازه و مدل کیک با تم مرد عنکبوتی.

اندازه کیک بسته به تعداد میهمان ها و البته رنج سنی اون ها میتونه تغییر کنه.

مدل کیک تم تولد اسپایدرمن

اگه قراره یه مهمونی مفصل با تعداد بالایی از افراد کوچیک و بزرگ برگزار کنید، کیک طبقه ای بهترین گزینه ست. کیک مرد عنکبوتی در دو و یا حتی سه طبقه، بدون شک جلوه بی نظیری به جشن شما میده.

تمام وسایل تم تولد مرد عنکبوتی رو می تونید از فروشگاه اینترنتی ماهورا تهیه کنید.

نگران نباشید!

اگه حتی قراره یه مهمونی کوچیک خودمونی هم داشته باشید و دلتون میخواد که برای گل پسرتون به یاد موندنی بشه و کلی عکس قشنگ ازش بگیرید، ما پیشنهاد های ویژه ای برای شما داریم.

گاهی هم ممکنه جشن شما بدون حضور بزرگ ترها و فقط واسه کوچولوهای دوست داشتنی باشه تا با یه دورهمی بچه گونه یه خاطره شیرین با کیک و تم تولد اسپایدرمن براشون بسازید.

مدل کیک تم تولد اسپایدرمن

ما واسه دورهمی فسقلی ها هم براتون ایده داریم!

دیدید توی تولد بچه ها دور کیک جمع میشن و هرکی یه قسمتی از کیک رو میخواد؟ ای وای از وقتی که دو تا از وروجک ها یه قسمت کیک رو بخوان. مثلاً دو نفر باهم ماسک این قهرمان پسرونه رو بخوان!!

اینجاست که کاپ کیک های تم تولد مرد عنکبوتی به کمک شما میاد. هر کدوم از میهمان های کوچولوی شما یه کیک مستقل و کامل داره که حتی میتونه باهاش یه عکس تکی بگیره.

مدل کیک تم تولد اسپایدرمن

جذابیت تم مرد عنکبوتی

تم های کیک بسیار زیادی وجود داره، اما یکی از به یاد موندنی ترین و هیجان انگیزترین کیک هایی که من دیدم کیک با تم تولد اسپایدر من بود.

این خیلی قشنگه که منتظر باشیم تا میهمان های کوچکولو در روز تولد قهرمان کوچولوی زندگیمون حاضر بشن و این خوراکی خوشمزه رو بخورن.

یه کیک پر از رنگ های پسرونه که بچه ها عاشقش میشن. تصور کنید یه قهرمان انیمیشنی با همون لباسی که توی کارتون ها دیدن و تارهای چسبناکش که قابل خودرن باشه!

مدل کیک تم تولد مرد عنکبوتی

اگه خیلی سخت گیر نباشید می تونید یه کیک ساده تهیه کنید و عروسک مرد عنکبونی رو برای تزیین روش بذارید. حتی تزئین این کیک دوست داشتنی هم سخت نیست و با تهیه تکه های مورد نیاز از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین هم می تونید یه کیک خاص با سلیقه خودتون با تم تولد اسپایدر من داشته باشید.

کاپ کیک های تم مرد عنکبوتی

شاید ترجیه بدید در کنار کیک اصلی تعدادی کاپ کیک بذارید تا نمای میزتون قشنگ تر و البته خوش مزه تر بشه.

چراکه نه!

 

 

مدل کیک تم مرد عنکبوتی

این تم یه عالمه طرح جورواجور واسه کاپ کیک داره که تازه شما می تونید ازشون ایده بگیرید و کاپ کیک های منحصر به فرد خودتون رو سفارش بدید یا بپزید.

شمع مناسب تم اسپایدرمن

مدل کیک تم تولد اسپایدرمن

برای شمع روی کیک تم تولد اسپایدرمن، هم می تونید از شمع هایی که با همین تم طراحی شدن استفاده کنید و هم میشه از شمع های اکلیلی قرمز یا آبی(بسته به ترکیب رنگ کیکتون) استفاده کنید.

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “مدل کیک تم تولد اسپایدرمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *