تولد

مدل کیک تم تولد بچه رئیس

مدل کیک تم تولد بچه رئیس

شاید با خودتون فکر کنید که مدل کیک تم تولد بچه رئیس یه چیز مشخص و از پیش تعیین شده ست. اما با من همراه باشید تا با کلی عکس بهتون ثابت کنم که این تم یه انتخاب فوق العاده ست!

پسری این که این تم رو واسه تولدش انتخاب می کنه، حتماً خودشو جای اون بچه رئیس شیطون و دوست داشتنی می ذاره. پس باید یه مدل کیک بی نظیر براش در نظر بگیرید.

ترکیب رنگ کیک تم تولد بچه رئیس

مدل کیک تم تولد بچه رئیس

قبل از اینکه به سراغ سفارش کیک تم تولد بچه رییس برید، اول باید تصمیم بگیرید که چه رنگی از این تم رو بیشتر دوست دارید تا توی کیکتون بیشتر خودشو نشون بده.

اگه در حال برنامه ریزی یک جشن تولد برای پسر کوچولوی شیطونتون هستید، این وروجک انیمیشن های پسرونه رو در نظر بگیرید.

یه نوزاد با پوشک و شیشه شیر، که به وقتش کت و شلوار می پوشه و کراوات می زنه. یه بچه که گاهی میشه رئیس و یه شهر رو به هم می ریزه.

اصلی ترین رنگ های این تم مشکی، سفید و آبیه که بسته به سلیقه تون می تونید مقداری با نقره ای و طلایی کروم هم ترکیبش کنید تا فضای دکور و البته کیک شادتر و زیبا تری داشته باشید.

در هر صورت چیزی که باید مورد توجه قرار بدید، هماهنگی رنگ کیک با ترکیب رنگ تم تولد بچه رئیس توی جشن آقا پسر شماست.

اندازه و مدل کیک با تم بچه رئیس

کیک تم تولد بچه رئیس

حالا که رنگ های کیک جشن تولدتون رو انتخاب کردید، بیاید باهم بریم سراغ اندازه و مدل کیک با تم بچه رییس.

اندازه کیک بسته به تعداد میهمان ها و البته رنج سنی اون ها میتونه تغییر کنه.

اگه قراره یه مهمونی مفصل با تعداد بالایی از افراد کوچیک و بزرگ برگزار کنید، کیک طبقه ای بهترین گزینه ست. مدل کیک بچه رئیس هم مثل خیلی از تم های دیگه، به صورت دو طبقه و حتی بزرگ تر قابل سفارشه.

تعداد مهمون های شما کمه؟ نگران نباشید!

مدل کیک تم بچه رئیس

اگه حتی قراره یه مهمونی کوچیک خودمونی هم داشته باشید و دلتون میخواد که برای گل پسرتون به یاد موندنی بشه و کلی عکس قشنگ ازش بگیرید، ما پیشنهاد های ویژه ای برای شما داریم.

گاهی هم ممکنه جشن شما بدون حضور بزرگ ترها و فقط واسه کوچولوهای دوست داشتنی باشه تا با یه دورهمی بچه گونه یه خاطره شیرین با کیک و تم تولد بچه رئیس براشون بسازید.

ما واسه دورهمی فسقلی ها هم براتون ایده داریم!

مدل کیک تم تولد بچه رئیس

حتماً دیدید که توی تولد، بچه ها دور کیک جمع میشن و هرکی یه قسمتی از کیک رو میخواد؟ ای وای از وقتی که دو تا از وروجک ها یه قسمت کیک رو بخوان. مثلاً دو نفر باهم شیشه شیر این رئیس کوچولو رو بخوان!!

اینجاست که کاپ کیک های تم تولد بچه رئیس به کمک شما میاد. هر کدوم از میهمان های کوچولوی شما یه کیک مستقل و کامل داره که حتی میتونه باهاش یه عکس تکی بگیره.

جذابیت تم بچه رئیس

تم های کیک بسیار زیادی وجود داره، اما بدون شک یکی از پر طرفدار ترین تم های تولد، تم بچه رئیسه. چون بر خلاف فسقلی بودنش، یه وروجک تما عیاره با کلی نقشه های هیجان انگیز که بچه ها بخصوص پسرها عاشقش هستن.

می تونید عکسی از پسرکوچولوتون رو به جای سر یکی از تاپرهای تم بچه رئیس بذارید و اونو رو کیک قرار بدید. بعد ببینید که گل پسرتون با دیدنش چقدر ذوق می کنه.

مدل کیک تم تولد بچه رییس

یه کیک پر از رنگ های پسرونه که بچه ها عاشقش میشن. تصور کنید یه نوزاد انیمیشنی که گاهی به جای لباس بچه گونه، کت و شلوار و کراوات می پوشه.

اگه خیلی سخت گیر نباشید می تونید یه کیک ساده تهیه کنید و عروسک بچه رییس رو برای تزیین روش بذارید. حتی تزئین این کیک دوست داشتنی هم سخت نیست و با تهیه تکه های مورد نیاز از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین هم می تونید یه کیک خاص با سلیقه خودتون با تم تولد بچه رئیس داشته باشید.

مدل کیک تم تولد بچه رئیس

کاپ کیک های تم تولد بچه رئیس

کیک تم بچه رئیس

شاید ترجیه بدید در کنار کیک اصلی تعدادی کاپ کیک بذارید تا نمای میزتون قشنگ تر و البته خوش مزه تر بشه.

ایده بی نظیریه! چراکه نه!

مدل کیک تم تولد بچه رئیس

این تم هم مثل خیلی از تم های دیگه، طرح های مختلف واسه کاپ کیک داره که تازه شما می تونید ازشون ایده بگیرید و کاپ کیک های منحصر به فرد خودتون رو سفارش بدید یا بپزید.

برای ایده های بیشتر واسه تزئینات تولد با تم تولد بچه رئیس، بد نیست به مقاله ای که با همین مضمون نوشتم سری بزنید.

مدل کیک تم تولد بچه رئیس

برای اینکه یه بادکنک آرایی با تم بچه رئیس داشته باشید که خاص و تک باشه هم روی لینک کلیک کنید.

شمع مناسب تم بچه رییس

مدل کیک تم تولد بچه رئیس

برای شمع روی کیک تم تولد بچه رئیس، هم شمع هایی که با همین تم طراحی شدن قشنگ میشن و هم میشه از شمع های اکلیلی سفید یا آبی(بسته به ترکیب رنگ کیکتون) استفاده کنید.

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “مدل کیک تم تولد بچه رئیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *