تولد

ایده عکس تولد

ایده عکس تولد

برای ثبت خاطره روز تولد باید ایده عکس تولد داشته باشید تا عکس های یادگاری هرچه قشنگ تر و جذاب تر ثبت شوند. مراسم تولد یکی از خاطره انگیزترین مراسم هاست که با عکاسی این خاطره ها ثبت می شوند.

برای ثبت عکس های جذاب و شیک با تم تولد، انتخاب یک ژست مناسب و زیبا و پرهیز از ژست عکس تکراری و قدیمی یا حتی نامناسب یکی از شرط های مهم و اصلی می باشد.

اگر جشن تولد یکی از دوستان و یا خواهر و دختر و … را پیش رو دارید و یا جشن تولد خودتون نزدیکه پیشنهاد می کنیم این مطلب را که به ایده های جذاب و شیک ژست عکس اختصاص دارد را از دست ندهید.

 ژست عکس تولد

همه ی ما علاقه مندیم تا مراسم جشن تولد شیک و منحصر به فرد برگزار بشه، همچنین علاقه داریم تا در این روز عکس هایی زیبا چه به صورت یک نفره و چه به صورت دسته جمعی و گروهی ثبت کنیم.

در روز جشن تولد برای ثبت عکس های خوب و بی نظیر از وسایل مرتبط با تولد همچون شمع، بادکنک های مختلف، کادوهای تولد، فشفشه و غیره استفاده کنید.

لازمه ی داشتن عکس های جذاب و به کارگیری ژست عکس مناسب و شیک، این است که تم زیبا و جذاب متناسب با سن و سلیقه و روحیه ی شخص متولد داشته باشد. همچنین ژست عکس هم بهتره متناسب با سن، چهره و اندام، سلیقه و یا مکان و زمان برگزاری تولد انتخاب شود.

مثلا ژست عکس تک نفره و یا دسته جمعی ، ژست عکس با کیک ، ژست عکس با بادکنک در فضاهای مختلف، هر کدام به تنهایی یک ایده جالب و خاص می باشند که عکس های یادگاری شما را منحصر به فرد می کنند.

ایده عکس تولد

ایده عکس تولد دخترانه

اگر به اینستاگرام و یا سایت ها سر زده باشید حتما از دیدن عکس‌های لوکس و جذاب تولد، لذت بردید وگاهی این فکر به ذهنتون رسیده که شما هم از این مدل عکس ها داشته باشید.

خوشبختانه برای داشتن عکس تولد لوکس و جذاب، نیازی به اکسسوری‌های لاکچری و خاص ندارید. نحوه ایستادن و استفاده از اکسسوری‌های ساده‌ای مثل بادکنک به شما کمک می‌کنه تا بهترین ژست تولد را بگیرید. با استفاده از المان‌های ساده‌ای مثل بادکنک، فشفشه و ریسه نورانی، عکس‌های لوکس و زیبایی ثبت کنید.

یکی از ایده های عکس تولد دخترانه، عکاسی در طبیعت است. ژست عکس تولد در طبیعت با استفاده از سرسبزی و زیبایی آن، ایده فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

با استفاده از درخت و آسمان و انتخاب بهترین ژست، می تونید بهترین عکس را ثبت کنید. با توجه به سلیقه ی خودتون می تونید از لباس اسپرت و یا مجلسی استفاده کنید.

نکته ای که باید به آن دقت کنید بکارگیری از نور طبیعی به اندازه زیاده، دوم اینکه اگر به هر دلیلی نور طبیعی کمتر بود از فلش دوربین عکاسی و یا گوشی خود بهره ببرید. عکاسی از زاویه های متفاوت را امتحان تا بهترین زاویه و ژست را پیدا کنید.

ایده عکس تولد

ایده عکس تولد

ایده عکس تولد

ایده عکس تولد

ایده عکس تولد

نکات مهم عکاسی تولد

از نور‌ طبیعی‌ تا حد زیادی استفاده کنید و در صورت کافی نبودن نور طبیعی از فلش دوربین استفاده کنید. حتما لازم نیست که از دوربین حرفه ای برای عکاسی استفاده کنید، مهم اینه که ژست های ویژه را در خاطر داشته باشید و از زاویه مناسب عکس های جذاب و خاص ثبت کنید.

به نکات زیر توجه کنید:

  • لوکیشن عکاسی را مشخص کنید؛ مثلا خانه، طبیعت و…
  • تزئینات را از قبل تهیه کنید؛ انواع بادکنک و شمع و…
  • به موها مدل و حالت بدهید.
  • لباس‌های شاد و رنگی انتخاب کنید.

ایده عکس تولد با کیک

یکی از ایده های محبوب ژست عکس تولد، استفاده از کیک می باشد. بنابراین برای داشتن یک عکس تولد لوکس و جذاب از کیک استفاده کنید.

کیک را نزدیک صورتتان بگیرید و به شمع نگاه کنید و عکس بگیرید.

ایده عکس تولد

ژست عکس تولد با بادکنک

بادکنک یکی از آن المان ها و اکسسوری هایی است که حال و هوای تولد را در عکس های تولدی ایجاد می‌کنه. رنگ بادکنک را با  متناسب با تم تولد انتخاب کنید.

برای ژست عکاسی با بادکنک، به طبیعت بروید و با در دست گرفتن بادکنک ژست بگیرید. در حالت دیگر در  تم تولدی که تدارک دیده‌اید، با بادکنک ژست بگیرید و برف شادی بپاشید یا با در دست داشتن بادکنک و گل در درب ورودی منزل یا آسانسور عکس بگیرید.

استفاده داز بادکنک های عددی و فویلی خیلی ترند شده و باعث می شه عکس های تولد جذاب تر بشه.

ایده عکس تولد

ایده عکس تولد

ایده عکس تولد

ایده عکس تولد با شمع

شمع یکی از المان های ضروری و فوت کردن شمع یکی از کارهایی هست که حتما انجام می شه. بنابراین فوت کردن شمع یکی از ایده های عکس تولده که می تونه بهترین ژست عکاسی تولد باشه.

ایده عکس تولد

ایده عکس تولد با فشفشه

یکی دیگر از المان های تولد که قیمت مناسبی هم داره فشفشه است. ژست گرفتن با فشفشه باعث ایجاد نور جلب توجه کننده‌ای در عکس می‌شه. با این کار عکسی متفاوت خواهید داشت.

به عنوان مثال دو عدد فشفشه روشن کنید و در محیطی نسبتا تاریک قرار بگیرید و با لبخندی جذاب به لنز دوربین نگاه کنید و جذاب ترین عکس تولد دخترانه را ثبت کنید.

ایده عکس تولد

ایده ژست عکس تولد کودک

تم تولد کودکان پر از رنگ های شاد و جذابه که برای عکاسی بی نظیره. ست کردن لباس بچه ها با رنگ تم تولد، عکس ها را جذاب تر خواهد کرد.

ایده عکس تولد

ایده عکس تولد کودک

ایده عکس تولد

ایده عکس تولد

ایده عکس تولد

ایده عکس تولد در طبیعت

امروزه رفتن به طبیعت برای عکاسی روز تولد خیلی ترند شده. همچنین برگزاری جشن تولد در فضای باز خیلی مرسوم شده.

ایده عکس تولد

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *