تولد

ایده سورپرایز تولد

ایده سورپرایز تولد

تولد هرشخص مهم ترین روز برای اوست بنابراین سورپرایز تولد بهترین راه برای زیباتر و خاطره انگیزترکردن این روز خاصه. سورپرایز کردن و برگزاری جشن تولد بهترین راه برای بیان احساسات شما به فرد مهم زندگیتون خواهد بود.

خیلی وقت ها برای سورپرایز و ثبت خاطره ی تولد نیاز به تدارکات خاص با استفاده از تم تولد نیست و با چند راهکار و ایده عزیزانتون را غافلگیر کنید.َ

اگر تولد یکی از عزیزانتون نزدیکه و به فکر غافلگیر کردنش هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

سورپرایز تولد در محل کار

اگر شخص متولد کارمند باشه، غافلگیر کردن او در محل کارش ایده ی خیلی خوبی برای تبریک تولد و ثبت خاطره ای بی نظیر در این روز خاصه.

به همراه یکی دو نفر از نزدیکان و یا دوستانش با کیک و گل به محل کارش بروید و از دیدن چهره ی متعجب و هیجان زده ی او لذت ببرید.

ایده سورپرایز تولد

سوپرایز تولد در کافی شاپ

یکی دیگر از ایده های سورپرایز تولد که این روزها خیلی مرسوم شده، غافلگیر کردن شخص متولد در کافی شاپ می باشد.

به این صورت که با برنامه ریزی قبلی شخص متولد را با یکی از دوستان و یا نزدیکان به کافی شاپ بفرستید و بعد با کیک وارد شوید و از صاحب کافه بخواهید تا آهنگ تولد را پخش کند.

به این ترتیب صاحب تولد را حسابی غافلگیر می کنید.

ایده سورپرایز تولد

ایده سورپرایز تولد

سورپرایز تولد با فیلم آرزوهای گروهی

ایده ی فیلم آرزوهای گروهی به این صورت است که از دوستان و اعضای خانواده ی شخصی که می خواهید او را سورپرایز کنید، بخواهید تا  فیلم‌های 15 تا 30 ثانیه‌ای از خود تهیه کنند و در آن آرزوهای خود را برای کسی که تولدش است، بیان نمایند.

هنگامی که فیلم‌ها را دریافت کردید. به شیوه‌ای جذاب آن‌ها را با یکدیگر میکس کنید. در آخر فیلم نهایی را برای دوست خود ارسال نمایید. به همین سادگی می‌توانید او را سورپرایز کنید و یک غافلگیرانه‌ی عالی برای جشن تولد او داشته باشید. اگر چه کیلومترها با یکدیگر فاصله داشته باشید.

ایده سورپرایز تولد

ایده سورپرایز تولد

سورپرایز تولد در شبکه های اجتماعی

امروزه دسترسی به شبکه های اختماعی مثل اینستاگرام برای همه ی افراد امکان پذیر شده و به نوعی می شه گفت در دسترس روزانه ی افراد قرار داره. بنابراین با پیام گذاشتن و یا استوری کردن پیام تبریک خود در اینستاگرام شخص مورد نظرتون را سورپرایز کنید.

همچنین می تونید کلیپی از عکس های یادگاری خود تهیه کنید و در اینستاگرام منتشر کنید.

ایده سورپرایز تولد

سورپرایز تولد با بسته پستی

هدیه ی خود را تهیه کنید و به همراه نامه ای که در آن احساسات خود را بیان کرده اید برای او ارسال کنید. حتما غافلگیر خواهد شد.

سورپرایز تولد با بلیط سفر

یکی از ایده های سورپرایز تولد، این است که برای شخص متولد سفر به مکان مورد علاقه اش را ترتیب دهید و با این کار او را حسابی غافلگیر کنید.

سورپرایز تولد با بلیط تئاتر، سینما و کنسرت

ایده ی خرید بلیط تئاتر، سینما ویا کنسرت برای کسانی که به موسیقی و تئاتر علاقه مند بسیار مناسب است. بنابراین با تهیه ی بلیط برای شخص متولد، او را غافلگیر کنید.

ایده سورپرایز تولد همسر

راه ها و ایده های مختلفی برای سورپرایز کردن همسر در روز تولدش وجود داره. از جمله : آشپزی کردن و چیدن میز شام، یک سفر برنامه ریز ی شده، دیزاین کردن رمانتیک خانه در روز تولد، نامه ی عاشقانه و خیلی موارد دیگه که می تونه روز تولد همسرتون رو به یک روز خاص تبدیل کنه.

ایده سورپرایز تولد

ایده سورپرایز تولد

سورپرایز تولد پدر

پدر یکی از محبوب‌ترین افراد زندگی ما محسوب می‌شود که با اینکه از ما انتظارات زیادی ندارد، اما می‌توان روز تولد را بهانه‌‎ای برای جبران زحمات او دانست تا او را سوپرایز نماییم. تولد پدر معمولا ساده‌ و خانوادگی برگزار می‌شود و شما می‌توانید با یک جشن کوچک و صمیمی، شبی به یاد ماندنی در کنار یکدیگر داشته باشید.

سورپرایز تولد پدر

سورپرایز تولد پدر

سورپرایز تولد پدر

سورپرایز تولد مادر

مادر فرشته‌ای زمینی است که خیلی روزها از خودش گذشته تا شادی را به لب‌های ما بیاورد. پس چه روزی بهتر از تولد که او را سوپرایز کنیم و به او یادآوری کنیم که همیشه عزیزترین شخص زندگی ما خواهد بود.

سورپرایز تولد مادر

سورپرایز تولد مادر

سورپرایز تولد مادر

سورپرایز تولد مادر

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *