عطر

بهترین ادکلن های تلخ مردانه

بهترین ادکلن های تلخ مردانه

ما مردها گاهی نیاز داریم که بینیمان مانند کاممان کمی احساس تلخی را تجربه کند. هنوز هم یکی از بهترین نوشیدنی ها قهوه های تلخ می باشند و از بهترین ادکلن های مردانه، ادکلن های تلخ می باشد! به هر حال بینی بعد از مدتی از رایحه ها و نت های شیرین خسته می شود و دوست دارد کمی رایحه تلخ را هم تجربه کند.

اگر بتوانید یک ادکلن تلخ با دوز تلخی مناسب با روحیه مردانه خود پیدا کنید، از آن به بعد باید اطمینان داشته باشید که دیگر همیشه در کمد شما جای خواند داشت.در نهایت برای یک مرد با روحیه مردانه، رایحه های تلخ همیشه بهترین انتخاب بوده است.این ادکلن ها از نظر خانم ها بیشتر گیرا هستند و شما را تبدیل به یک مرد جذاب خواهند کرد.

ویژگی بهترین ادکلن های تلخ و جدید مردانه (2021)

در جدیدترین ترکیبات ادکلن های تلخ جذاب مردانه (2021)، نت های به خصوصی برای مدرن به نظر رسیدن آن ها در نظر گرفته شده است.عطر ها هم مانند تمام چیزهایی که در اطرافتان می باشند، مداما در حال پیشرفت می باشد.انتخاب یک عطر کلاسیک مدرن با رایحه تلخ می تواند جذابیت یک مرد را دو چندان کند.

دسته بندی جدیدترین نت های تلخ موجود در عطر های مردانه

در یک دسته بندی ساده (طوری که برای همه ملموس باشد) جدیدترین نت های موجود در بهترین ادکلن های تلخ مردانه را معرفی کرده ایم.

نت های چوبی

چوب ویتور، چوب بلوط، چوب درخت سرو، درخت بادام تلخ، چوب ارس، چوب های کاج و صنوبر،چوب سدر و بسیاری از نت های چوبی دیگر به بینی بسیاری از آقایان تلخ به نظر می آیند.

نت های گیاهی و مرکباتی

کندر، نعنا، پرتقال تلخ،گریپ فروت، برخی از نت های چای،ترنج،گاها لیمو،گیاه وانیل،پچولی یا نعنا هندی،خزه بلوط،گالبانوئم یا بالیجه و جوز از نظر بسیاری از آقایان نت های تلخ می باشند.

1-ادکلن ورساچه لهوم ادوتویلت ♥ Versace L’Homme EDT

ادکلن تلخ مردانه ورساچه لهوم ادوتویلت

ورساچه لهوم از تولیدات سال 1984 خانه مد و فشن ورساچه و یکی از منحصر به فردترین ادکلن های تلخ مردانه می باشد.این عطر در دسته بندی گروه های بویایی چرمی قرار می گیرد و عطر تند و تیزی با طبع گرم به حساب می آید.با علم بر قدیمی بودن ورساچه لهوم، این عطر تاریخ انقضاء نداشته است و هنوز هم در سال 2021 جزء بهترین عطرهای تلخ مردانه می باشد.

نت های غالب

نت های برجسته ورساچه لهوم بیشتر نت هایی هستند که تند و تیزی آن را بیشتر می کنند.نت های هیجانی لیمو، ریحان، برگاموت (گیاه بومی و دائمی در کانادا و آمریکا) می باشد.

نت های شاداب و تازه میانی

نت های میانی ورساچه لهوم شامل نت های گیاهی و سبز شادابی بخش میخک و دارچین و نت های چوبی و پچولی است.در نت های میانی مقدار کمی رایحه گلی نیز از گل رز و گل یاس به مشامتان می خورد که گرمی عطر را کمی به سمت و سوی شیرینی و تازگی می برد.

نت های اصلی

چرم ( به طرز چشمگیر)، وانیل، کهربا و دانه های لوبیا تونکا کمی عطر را به حالت تعادلی می کشانند.

ماندگاری و پخش بو

ماندگاری و پخش بوی این عطر در حالت فوق العاده ای قرار دارند.بهینه ترین حالت عملکرد این عطر بین 4 تا 6 ساعت است.پخش بوی این عطر تا حدی است که می تواند شعاع 1.5 متری دور شما را احاطه کند.

سناریو و تغییر نت ها

سناریوی تغییر نت ها از نت های تند و تیز به سمت نت های مرکباتی بسیار غیر منتظره و هیجان انگیز است.این ترکیب باعث می شود عطر از حالت تند و تیزی و هیجانی ابتدای اسپری، یک حالت آرامش از نت های میوه های تازه، مشک و یاسمن، کمی عنبر و چوب را در وجودتان به امانت بگذارد.

خلاصه ای از فلسفه طراحی و شیشه

طراحی این عطر تلخ مردانه از برند ورساچه با فلسفه اجرای کلاسیک یک عطر فوق العاده برای یک مرد مرموز و جسور می باشد.طراحی شیشه عطر نیز نشان از کلاسیک بودن و سادگی در عین قدرتمندی است.عطر در ظرفیت 100 میل آن بسیار خوش دست و احساس راحتی و نزدیکی به ورساچه لهوم می دهد.

بهترین مورد استفاده

بهترین مورد استفاده از یک عطر تلخ در جلسات و میهمانی های رسمی تا نیمه رسمی است.اگر می خواهید از ورساچه لهوم بازدهی بیشتری بگیرید، از آن در فصول پاییز و زمستان استفاده کنید. همچنین این عطر از نظر ماهورا بهترین عطر برای جلسات کاری و مدیران است (البته برای استفاده گاه به گاه)

آیا ورساچه لهوم برای خرید و هدیه خوب است؟

باید بدانید که این عطر ادکلنی همه پشند است و به همین دلیل برای خرید کور کورانه و کم ریسک و هدیه بسیار مناسب است.شاید آقایانی که کمی روحیات لطیفی دارند با ورساچه لهوم ارتباط خوبی نداشته باشند (به دلیل یادداشت های کمی از رایحه های گلی) .اما در صورت انتخاب برای هدیه نمی تواند انتخاب اشتباهی باشد!

2-ادکلن دیور فارنهایت ♥ Dior Fahrenheit

ادکلن تلخ مردانه دیور فارنهایت

همکاری دو عطرساز مطرح ژان لویی سیوزاک (Jean-Louis Sieuzac) و میشل آلمیراک (Michel Almairac) باعث تولید یک شاهکار هنری از کریستین دیور شد! بسیاری بر این باورند که دیور فارنهایت خود هنر است و در زمان خود کمتر عطری قبل و یا بعد از آن با چنین ترکیبات خاص و شگفت انگیزی وارد بازار شد.دیور فارنهایت جزء پر فروش ترین ادکلن های مردانه تلخ در طول تاریخ بوده است.

گروه بویایی دیور فارنهایت آروماتیک/چرمی و چوبی است همراه با طبع گرم و تند و تلخ برای آقایان.هرچند می توان آن را جزء روایح بویایی گلی، مشکی و آبزی نیز دسته بندی کرد.دیور فارنهایت همچنان جزء بهترین ادکلن های تلخ مردانه سال 2021 در دنیا شناخته می شود و نقطه پایانی برای آن وجود نخواهد داشت.

نت های غالب

دو نت تند و تیز و تلخ پرتقال ماندراین و جوز هندی جزء نت هایی است که به راحتی در این عطر قابل تشخیص است.اسطوخودوس نیز در میان این دو جلوه نمایی میکند و به نظر ترکیب همین سه نت می تواند به تنهایی برای یک عطر کافی باشد! در ادامه پای سرو به میان می آید و بابونه به دنبال آن خودش را با تند و تیزی جوز معرفی می کند.پرتقال ماندراین که به تلخی و تندی مشهور است به همراه برگاموت در نت های غالب ظاهر می شود.

نت های میانی

در مت های میانی همچنان جوز هندی ادامه دار است و روایه چوبی و سبز مانند گل میخک و برگ بنفشه و سرو و کمی روایح گلی مانند گل یاس و رایحه بینظیر گل زنبق را احساس می کنید.

نت های اصلی

چرم، ویتور، مشک، عنبر، پچولی و لوبیای تونکا.افراد با توجه به حس های بویایی متفاوت ممکن است در نت های اصلی کمی احساس بوی بنزین احساس کنند.عده ای نیز کمی بوی خیار احساس می کنند.

ماندگاری عطر تلخ و گرم فارنهایت چقدر است؟

نزدیک به 6 ساعت با کیفیت انتظار ماندگاری از دیور فارنهایت بای دیور باشید.هر چند ممکن است با توجه به تغییرات جنس پوست شما، تا یک روز هم دوام داشته باشد.

بررسی فلسفه طراحی

یک جذابیت غیر قابل مقاومت از یک مرد که عاشق آزادی است.شخصیت در این عطر موج می زند و در عین حال افسار گسیختگی آزادی نیز با آن ترکیب شده است.دیور فارنهایت یک مرد تمیز، متفاوت و با شخصیت مدرن است که طبع گرمی دارد و ممکن است گاها حتی روحیات تلخ و مردانه داشته باشد.

3-عطر تق هرمس ♥ Hermes Terre d’Hermes

عطر تلخ مردانه تق هرمس

تق هرمس معروف مردانه همان عطریست که چند وقت پیش وقتی همسایه من آن را زده بود، آنقدر رایحه تلخ و مردانه و در عین حال زیبایی داشت که نتوانستم بیرون نیایم و نام عطر او را نپرسم! یک عطر چوبی و تند و تلخ مردانه که در سال 2006 وارد بازار شد و از رده سنی 25 تا 55 سال می توانند این عطر خوش پوش را بپوشند و از آن لذت ببرند.

ترکیب نت ها در تق هرمس طوری جلوه می کند که کمتر عطری می تواند با آن در چنین رایحه ای رقابت نماید.به همین خاطر است تق هرمس عطری نام آشنا در میان بانوان و آقایان است و یکی از بهترین عطرهای مردانه تلخ به شمار می آید.همچنین فکر نمی کنم مردی وجود داشته باشد که از بوی چوب و نت های چوبی در عطر ها خوشش نیاید! تق هرمس برای کسانی که عاشق بوی چوب هستند یک رایحه بدون تاریخ انقضا می باشد.

در کل تق هرمس عطری مرکباتی، تند و گرم، چوبی، آروماتیک و خاکی است.

نت های غالب

نت های غالب همانطور که مشخص است در تق د هرمس نت های مرکباتی و ترکیبی از پرتقال و گریپ فروت می باشد.وجود گریپ فروت در تق هرمس کمی ساختار شکن است و هرچند پرتقال جزء نت های تلخ به شمار می آید.اما احساس بر این است که نت گریپ فروت تا حد زیادی تعادل را در تلخی و گرمی تق هرمس برقرار می کند.

نت های میانی

نت های میانی تق هرمس وظیفه تند و تیز و هیجانی کردن این ادکلن را بر عهده دارند.فلفل و پلارگونیوم (نوعی گیاه آفریقایی معطر) در تق هرمس کمی تپش قلبتان را بالا می برد و به طرز بسیار زیبایی هیجانیتان می کند.همین خصوصیت برای افرادی که بسیار آرام هستند و هیجان چندانی را در خود احساس نمی کنند، خصیصه ای بسیار خوب است و حال و هوایتان را به شدت تغییر می دهد.

نت های پایه

چوب ویتور بار چوبی کردن تق د هرمس را به دوش می کشد.چوب سرو و پچولی نیز در کنار ویتور بار چوبی بودن عطر را بر عهده دارند.بنزوئین در نهایت به طرز استادانه ای با پچولی رایحه درخشانی را تولید می کنند.بنزوئین یک صمغ از نوعی درخت است که جزء نت های تلخ و سنگین به شمار می آید.

پخش بوی تق هرمس زبان زد است!

این عطر ماندگاری فوق العاده و پخش بوی فوق العاده تری دارد! به جرعت می توان گفت با استعمال 3 پاف از این عطر، فشای 2 تا 2.5 متری شما را نت های رقصان در فضا تق هرمس فرا خواهند گرفت.

عطر تق هرمس برای چه موقعیت هایی مناسب است؟

تق هرمس مناسب برای فصول بهار و پاییز و حتی زمستان است و در میهمانی های شبانه بسیار مناسب است.همچنین به دلیل سنگینی ادکلن برای جلسات رسمی تا نیمه رسمی می توان از این ادکلن استفاده نمود.

4-ادکلن مارلی پگاسوس ♥ Parfums De Marly Pegasus

ادکلن تلخ مردانه مارلی پگاسوس

می توان گفت یکی از شاهکارهای برند د مارلی، بی شک مارلی پگاسوس است! اعتبار و قدرت را می توانید از این ادکلن به خوبی داشته باشید! فکر می کنم این عطر در بین تمامی ادکلن هایی که در این لیست خواندید شماره 1 باشد و با اختلاف از 3 عطر قبلی، بهترین ادکلن تلخ مردانه است! تا زمانی که این عطر را اسپری نکرده اید، نمی دانید چقدر حیریت انگیز، تحریک کننده و قدرتمند است!!! پگاسوس از یک ترکیب حیریت آور از رایحه تلخ بادام و برگاموت با نت پایه وانیل و عنبر است.

مارلی پگاسوس معروفترین عطر در زمینه ماندگاری است! به گفته مشتریان، پس از اسپری 2 تا سه میل از این عطر، انتظار ماندگاری تا 1 هفته روی لباس خود داشته باشید! تعجب آور است که معمولا ادکلن ها در بالاترین کیفیت خود توان ماندگاری 2 تا 3 روز را دارند و مارلی با اختلاف این رکورد را شکسته است.

جعبه این ادکلن به سیاه با رگه های شیری رنگ است و شیشه آن رنگ مات دارد که یک برجستگی و نقش اسب روی آن حکاکی شده است.بطری مارلی پگاسوس جدی بودن و تلخ بودن این عطر را با رنگ نقره ای تمام می کند و می توان گفت فوق العاده است.تنها رقیبی که می توان برای مارلی پگاسوس در نظر گرفت، ادکلن کرید اونتوس مردانه است که آن هم ادکلن تلخ مردانه است.

نت های غالب

نت های غالب مارلی پگاسوس نت های گیاهی مانند گل همیشه بهار (Heliotrope) ، رایحه تند و تلخ زیره و رایحه مرکباتی ترنج می باشد.رایحه گل آفتاب پرست از یونیک ترین رایحه های موجود در عطرسازی است و نت های غالب مارلی پگاسوس بسیار گران و با کیفیت می باشند.

نت های میانی

می توان گفت لذت بخش ترین نت های پگاسوس، نت های معطر و شرقی میانی آن می باشند.باز هم رایحه تلخ و مرموز و سرشار از تلخی بادام که با اسطوخودوس ترکیب فوق العاده ای را تشکیل می دهند! نت گل یاس جهت تعدیل و زیباتر کردن نت های میانی و آرام تر کردن عطر فوق العاده ظاهر می شود.

نت های پایه ای

نت های پایه تشکیل شده از نت چوبی فوق العاده صندل به همراه کهربا و نت صابونی و پودری وانیل تشکیل شده اند.ترکیب نت چوب صندل با نت های میانی گل یاس و اسطوخودوس و نارنج، شما را به بهشت می برد!

مارلی پگاسوس را هنگام ورود به قصر پادشاه اسپری کنید!

اما پگاسوس برای چه موقعیتی مناسب است؟ دوست دارم این نکته را به شما بگویم که همیشه برای ادکلن ها تعیین تکلیف می شود!!! یعنی مثلا می گویند این عطر برای فلان موقعیت مناسب است! این موضوع را در نظر بگیرید که این مارلی پگاسوس است که تصمیم می گیرد!

هر موقعیتی که داشته باشید، پگاسوس برای آن مناسب است بی برو برگشت! می خواهد میهمانی باشد، جشن عروسی باشد، جلسات کاری سنگین باشد یا مصرف روزانه! اما اگر پادشاهی را پیدا کردید که روزی شما را به قصرش دعوت کرد، حتما مارلی پگاسوس را قبل از رفتنتان به خود اسپری کنید!

چرا پگاسوس آنقدر گران است؟

این عطر گران نیست! برازنده است! متاسفانه به دلیل قیمت نجومی دلار پگاسوس چنین قیمتی دارد! این مورد را در نظر بگیرید که مثلا نت اسطوخودوسی که در عطر تام فورد عود وود به کار رفته است، با نت اسطوخودوس پگاسوس یکی نیست! نت های موجود در این ادکلن فوق العاده گران و با کیفیت هستند و نتیجه آن ماندگاری یک هفتگی این ادکلن است!

رایحه مشابه بوی مارلی پگاسوس به باکیفیتی نسخه اصلی آن است؟

خیر! به هیچ عنوان! رایحه مشابه بوی مارلی پگاسوس یک صدم قیمت خودش را داراست بنابراین طبیعی است که این دو عطر هیچ ربطی به یکدیگر ندارند! روایح مشابه بوی د مارلی، روایح خطی با ماندگاری شاید 1 ساعته هستند

 

 

5- عطر لالیک انکر نویر | Lalique Encre Noire

عطر لالیک انکر نویر

اگر در زمینه های عطر خیلی فعال هستید ، قطعا نام برند لالیک را شنیده اید .

برند لالیک یکی از محبوب ترین برند های عطر میان تمام عطرهاست و طرفداران خاص خودش را دارد .

و همانطور که شماهم اینجا دنبال یک عطر خوب تلخ مردانه میگردید من اینجا هستم که یکی از بهترین های آنها را به شما معرفی کنم .

عطر لالیک انکر نویر یکی از بهترین عطرهای مردانه در رایحه تلخ است .

و اکثرا پسرهای جوان هستند که در جمع هایشان از این عطر اسپرت و پسرانه صحبت میکنند .

این عطر برای اولین بار در سال 2006 بود که به بازار عرضه شد و از همان زمان تا به حال محبوبیت خود را از دست نداده .

ماندگاری این عطر بسیار بالا و پراکندگی آن هم طوری است که شما را راضی کند .

و همانطور که خودتان هم دنبال آن هستید ، این عطر یک عطر تلخ و چوبی است مخصوص فصول سرد سال !

شیشه این عطر همانند اسمش که جوهر سیاه نام برده میشود ، یک مکعب سیاه رنگ است که روی آن میتوانید نام انکر نویر را با رنگ سفید مشاهده کنید .

و درپوش آن هم یک درپوش مربعی چوبی است که از آن یک عطر مردانه و شیک میسازد .

حالا به مهم ترین قسمت عطرها یعنی روایح آنها میرسیم .

عطر انکر نویر در اول ماجرا با بوی سرو است که از شما استقبال میکند .

کم کم خس خس جای سرو را خواهد گرفت .

و در آخر مشک و چوب کشمیر هستند که به این عطر پایان میدهند .

 

6- عطر شنل بلو د شنل | Chanel Bleu De Chanel

عطر شنل بلو د شنل

همانطور که در بالا از برند لالیک نام بردم که اگر عطرها را بشناسید لالیک را هم میشناسید ؛ شنل هم همینطور صدق میکند .

با این تفاوت که برند شنل و عطرهای شنل بسیار محبوب و پرطرفدار تر هستند .

میتوانم به شما بگویم که عطر بلو د شنل یکی از محبوب و شاید بهترین عطرهای مردانه ی این برند باشد .

عطر بلو د شنل در سال 2010 به بازار روانه شد .

و همانطور که شماهم دنبالش هستید این عطر یک عطر کاملا تلخ با روایح خنک است که میگذارد در فصول گرم از آن استفاده کنید .

ماندگاری و پراکندگی عطرهای شنل طوری هستند که حرفی برایشان باقی نمیماند .

و قطعا شما از این مورد کاملا راضی خواهید بود .

عطر بلو د شنل یک شیشه ظریف و جذاب سرمه ای بسیار تیره دارد که هر مردی روی میز خودش آن را میخواهد .

و میتوانید نام آن را با رنگ سفید روی شیشه تماشا کنید .

در آخر به قسمت رایحه ها که مهم ترین قسمت عطرها هستند میرسیم .

عطر بلو د شنل در اول با رایحه های خنک لیمو ، گریپ فروت ، جوز ، پرتقال و فلفل قرمز هستند که به استقبال شما می آیند .

کم کم یاس ، زنجبیل  ، خس خس و سدر جای نت های اولیه را میگیرند .

و در آخر رزین کندر هندی ، درخت پچولی ، چوب صندل و رزین لبدانوم هستند که به این عطر جذاب پایان میدهند .

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *