تولد

تم تولد برادر

تم تولد برادر

تم تولد برادر برای شماست که قصد سورپرایز برادرتان را دارید و می‌خواهید او را خوشحال کنید، تولد او بهترین مناسبت برای این کار است. شما می‌توانید با برگزاری یک جشن تولد جذاب و هیجان انگیز برای برادرتان و انتخاب یک تم تولد مناسب، یک روز فوق العاده و فراموش نشدنی را برای او رقم بزنید.

تولد برادر معمولا ساده‌ و خانوادگی برگزار می‌شود و شما می‌توانید با یک جشن کوچک و صمیمی، شبی به یاد ماندنی در کنار یکدیگر داشته باشید. همچنین با دعوت از دوستان نزدیک برادرتان، او را سورپرایز و خوشحال کنید.

در این نوشته می‌خواهیم به سراغ ایده هایی برای تزئین تولد برادر برویم. اگر شما هم قصد برگزاری تولد برای برادرتان را دارید و به دنبال جذاب‌ترین و زیباترین ایده‌ها هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

تم تولد برای برادر

تم تولد برادر معمولا ساده است و از رنگ‌هایی مثل سفید و مشکی یا ترکیب رنگ طلایی و مشکی استفاده می‌شود. نیازی به تزئینات شلوغ نیست و شما می‌توانید با ساده‌ترین وسایل تولد مثل بادکنک، ریسه تولد و … یک تزئین زیبا برای تولد برادر داشته باشید.

با توجه به سلیقه ی برادرتون می تونید تم تولد مورد نظر را انتخاب کنید و تزیینات را شروع کنید.

تم سبیل برای تولد برادر

تم تولد سبیل یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای تولد برادر است. این تم در میان آقایون طرفداران زیادی داره. در این تم شما می‌توانید از تاپر، بادکنک فویلی، ریسه و … با طرح سبیل استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای هماهنگی بیشتر با تم، از شمع فانتزی با طرح سبیل استفاده کنید. استفاده از سبیل چسبی برای مهمان هم یکی از ایده‌های جذاب برای تم تولد سبیل است.

شما می‌توانید این وسایل را به راحتی از فروشگا‌ه‌های لوازم تولد تهیه کنید یا آن را به صورت آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی ماهورا سفارش دهید؛ همچنین می‌توانید از الگو‌های آماده پرینت گرفته و از آن برای تزئین وسایل تولد با تم سبیل استفاده کنید.

 

تم تولد برادر

تم تولد برادر

تم تولد برادر

تم فوتبالی برای تولد برادر

اگر برادر شما علاقه زیادی به فوتبال داره، تم تولد فوتبالی بهترین گزینه برای خوشحال کردن او در شب تولدش است. تم تولد فوتبالی یک تم تولد پسرانه است که شامل تیم های فوتبالی می شه که شما می‌تونید از پرچم و رنگ تیم فوتبال مورد علاقه او برای اجرای این تم استفاده کنید. اگر قصد برگزاری تم تولد فوتبالی را دارید، پیشنهاد ما این است که لوازم تولد تم مورد نظرتون را برای یکدست شدن ظروف پذیرایی خریداری کنید.

تم تولد برادر

تم تولد برادر

تم تولد برادر

تم سیاه و سفید برای تولد برادر

تم تولد سیاه و سفید یکی از تم‌های ساده و خوب برای تم تولد برادر است. شما می‌تونید از بادکنک لاتکس ساده در کنار بادکنک های کروم برای تزئین این تم استفاده کنید. همچنین ریسه‌ کاغذی یکی از ایده‌های جذاب برای تزئین تم تولد برادر است. علاوه بر این، می‌تونید از بادکنک فویلی عدد به عنوان تزئین بک گراند استفاده کنید.

استفاده از استندهای بادکنک هم ایده ی خوبی برای بادکنک آرایی تولد است.

تم تولد برادر

تم تولد برادر

تم طلایی مشکی برای تولد برادر

تم تولد مشکی طلایی نیز یکی از تم‌های ساده در عین حال محبوب و جذاب برای تولد پدر است. شما می‌تونید به کمک بادکنک کروم و ساده یک تزئین زیبا و فوق‌العاده برای تم تولد برادر داشته باشید.

استفاده از پرده متالایز مشکی و یا طلایی برای بک گراند زیبایی تم را دو چندان می‌کنه. بادکنک های فویلی هم برای بادکنک آرایی فراموش نشود.

برای جذابیت بیشتر، شما می‌تونید از ریسه چراغ سوزنی نیز در کنار سایر تزئینات استفاده کنید.

تم تولد برادر

تم کراوات برای تولد برادر

تم تولد کراوات از آن تم های قدیمی نشدنی و دوست داشتنی مردانه است که می تونه بهترین گزینه برای تولد برادرتان باشه. المان این تم کراوات هستش که شما می تونید از مهمان ها بخواید تا از کراوات استفاده کنند.

رنگ این تم قرمز و مشکی است. بنابراین در بادکنک آرایی و تزیینات از این دو رنگ استفاده کنید.

تم تولد برادر

تم تولد برادر

تم تولد برادر

کیک تم تولد برای برادر

بهتر است کیک تولدی که انتخاب می‌کنید با تم تولد شما هماهنگی داشته باشد. به عنوان مثال اگر تم تولد شما، تم سبیل است، می‌توانید از کیک‌هایی با این طرح استفاده کنید. همچنین اگر امکان تهیه کیک با طرح دلخواه و مطابق تم برای شما موجود نبود، می‌توانید با قرار دادن تاپر هماهنگ با تم روی کیک تولد، یک کیک ساده را به یک کیک بسیار زیبا و هماهنگ با تم تولد تبدیل کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *