تولد

تم تولد برای مادر

تم تولد برای مادر

برگزاری تولد و اجرای تم تولد برای مادر می تونه بهانه ی خوبی باشه برای قدردانی از زحمات بی دریغ کسی که عشقش رو نثار خانواده و فرزندانش کرده.

یکی از مهم ترین تدارک برای برپایی جشن تولد انتخاب تمی خاص و منحصر به فرد است. تم تولد جز مواردی است که انتخاب درست و متناسب آن تأثیر بسیار زیادی بر جلوه تولد و تحت تأثیر قرار گرفتن مهمانان می گذاره.

تم تولد برای مادر باید به گونه ای باشد که در عین زیبایی متناسب با سن او نیز باشد. به طوری که رنگ و طرح این تم و نوع چیدمان آن، مادر و مهمانان حاضر را شگفت زده کند.

در ادامه با ما همراه باشید ایده هایی برای برگزاری مراسم تولد برای مادر عزیزتون را ارائه بدیم.

بادکنک آرایی تولد و مجالس دیگر

تزیین تم تولد برای مادر

برای تدارک دیدن مهمانی تولد مادر خود یک سری از اقدامات را می تونید انجام بدید تا مهمانی شما به بهترین نحو برگزار گردد. نخستین مرحله طراحی و تزیین منزل می باشد. برای این منظور می توانید با توجه به سلیقه ی او همچنین بهره بردن از انواع ایده ها و اکسسوری های شیک و لوکس به این هدف برسید.

برای محقق شدن این هدف باید سلیقه مادر خود را به خوبی شناخته و به آن توجه کنید و تزیین را بر همین اساس به دلخواه او انجام دهید.

یکی از بخش های تزیین تم تولد برای مادر تزیین میز تولد است که ترکیبی از کاربرد گلدان، گل های زیبا و رنگارنگ، شمع و ظروف پذیرایی و … همچنین کیک تولد را شامل می شود. تزیین جشن تولد با گل، و با رنگ های شاد سفید، نارنجی، زرد، و صورتی و …. از جمله تزیینات تم تولد محسوب می شه.

تم تولد برای مادر

تم تولد برای مادر

تم تولد برای مادر

کیک تم تولد برای مادر

مهم ترین و اصلی ترین بخش هر جشن تولدی کیک تولد آن است. در این جشن تولد نیز باید به دنبال تهیه و یا طبخ کیکی خوش طعم با شکل و طرحی زیبا باشید که متناسب با سلیقه ی مادر شما دیزاین شده باشد.

احتمالاً هیجان انگیزترین قسمت جشن سورپرایز تولد مادر، تزئین کیک تولد است. برای دیزاین کیک تولد هم می‌تونید از گل‌های طبیعی کمک بگیرید، هم کیکی از بیرون تهیه کنید.

رنگ و تزیینات کیک متناسب با رنگ تم تولد باشه. روی کیک هم جمله ای برای تبریک نوشته شده باشه.

کیک و کوکی تولد با دیزاین «تولدت مبارک مادر» یکی از گزینه های خوب برای تزیین میز تولد خواهد بود.

تم تولد برای مادر

تم تولد برای مادر

تم تولد برای مادر

بادکنک آرایی تم تولد برای مادر

یکی از ساده ترین المان ها برای تزیین تولد بادکنک می باشد. از بادکنک برای دیزاین تم تولد برای مادر استفاده کنید.

بهترین رنگ ها برای بادکنک آرایی تم تولد برای مادر، سفید و طلایی، سفید و مشکی و یا رزگلد است.

از بادکنک های فویلی و استندها هم برای تکمیل بادکنک آرایی استفاده کنید. برای ایده های بیشتر می تونید به صفحه بادکنک آرایی ساده سر بزنید که ایده های ساده و در عین حال جالب و جذاب ارائه کردیم.

تم تولد برای مادر

تم تولد برای مادر

سورپرایز تولد مادر

اولین پیشنهاد ما برای سورپرایز مادرها در روز تولدشان، خرید یک دسته گل یا باکس گل همراه با شکلات است. دسته گل با احساسات لطیف و حساس مادرانه همخونی داره. دسته گل پائونیا، رز سفید، ارکیده‌های بنفش و صورتی و دسته گل یاس می‌توانند انتخاب مناسبی برای تبریک تولد مادر باشد.

انواع کارت پستال های زیبا و شیک تبریک روز مادر و روز تولد با متن های احساسی قطعا می تونه برای مادر جذاب باشه. خرید هدیه برای قدردانی از تمامی محبت های مادر،لازمه هر چند او هیچ چشم داشتی نداره قیمت مهم نیست، مهم ارزش احساسی آن است که به واسطه یک شاخه گل، یک نامه یا کارت پستال محبت آمیز در کنار نگاهی مملو از سپاس تقدیم او می کنید، گاهی ارسال یک پیامک تبریک روز تولد از راه دور می تونه سورپرایز خوبی برای او باشه

سورپرایز تولد مادر

عطر و ادکلن زنانه برای سورپرایز تولد مادر

خانم‌ها هیچ وقت از هدیه گرفتن عطر و ادکلن خسته نمی‌شوند و همیشه برای آن ها تازگی داره. مخصوصاً اگر با سلیقه ی مادر خود آشنایی داشته باشید و بدانید مادر کدام رایحه ها را دوست داره و باید به سراغ کدام عطرها برای خرید بروید.

سورپرایز تولد مادر

ساعت مچی و اکسسوری‌های زنانه برای سورپرایز تولد مادر

اگر مادرتون به اکسسوری‌ها و ساعت علاقه مند است، هدیه روز تولد مادر می‌تونه یک ساعت مچی، دستبند یا نیم ست زنانه باشه. ساعت یک هدیه کلاسیک و درجه یک برای کادو تولد مادر است؛ مخصوصاً ساعت‌های با بندهای استیل و نگین دار.

 

سفرهای چند روزه برای سورپرایز تولد مادر

یکی دیگر از ایده‌های ناب برای هدیه تولد مادر یا سورپرایز کردن او، تدارک دیدن برنامه سفر است. این روزها زندگی شهری برای اغلب ما کسل کننده و ملال آور شده، ولی می‌توانید با گرفتن بلیط یک تور چند روزه طبیعت‌گردی یا سفر زیارتی حسابی به تجدید قوای روحی مادرتان کمک کنید. یادتان نرود روی بلیط‌ها بنویسید «تولدت مبارک مادرم» تا بیشتر هیجان زده شود.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *