تولد

تم تولد برای کافه

تم تولد برای کافه

ایده تم تولد برای کافه می تونه پیشنهادی جذاب برای شما باشه که تولد یکی از عزیزانتون نزدیکه و به فکر سوپرایز کردنش هستید.

کافی شاپ ها فضایی دنج و آرامش بخش دارندکه به عنوان مکانی برای ملاقات کردن با دوست، خوردن قهوه و یا خواندن کتاب و … مناسب هستند. گاهی اوقات برای غافلگیری اعضای خانواده و یا کسانی که دوستشان داریم می تونیم از فضای زیبای کافی شاپ برای برگزاری جشن تولد استفاده کنیم.

تزیین کافه برای تولد دختر

برای تزیین کافه برای تولد دختر فقط کافیه کیک و بادکنک و تم تزئینات را از یک سبک و یک رنگ انتخاب کنید. به این صورت هم جشن زیباتری خواهید داشت و همین طور عکس تولد قشنگ تری هم برایتان به یادگار می ماند.

تم تولد‌ در کافی شاپ در واقع وسایل پذیرایی و تزئینات جشن‌ تولد‌ و  بادکنک آراییه. تم‌های‌ تولد برای سن و سال مختلف متمایزه .

هنگامی که می خواهیم در کافه برای دختر بچه ها مراسم تولد برگزار کنیم حتما به شخصیت‌های‌ کارتونی مورد توجه آنها دقت خواهیم کرد . دختر کفشدوزکی ، فروزن و… باعث می شه کودکان از مهمانی لذت‌ ببرند .

حتی خوراکی های تولد بچه با بزرگسال هم متفاوته. در جشن تولد‌ کودکان ، می توان آشامیدنی های خوشرنگ با کاپ کیک های خوشگل سفارش داد و آهنگی متناسب با سنشان پخش نمود .

فضای زیبا و دلچسب کافه باعث شده که مکانی مناسب برای برگزاری تولد و سورپرایز ها باشه.  ولی با این حال تزیین میز و دیوارهای کافه برای تولد، خصوصا چنانچه بهانه‌ای برای سورپرایز باشد، اهمیت بسیاری داره. برای تزیین کافه میتونید از شمع، گل و باد کنک استفاده کنید.

تم تولد برای کافه

تم تولد برای کافه

تم تولد برای کافه

تم تولد مردانه در کافه

برای تزیین کافه در مراسم تولد مردانه از اکسسوری ها و نمادهای مردانه کمک بگیرید. مثلا اگر شخص متولد به فوتبال و تیم خاصی علاقه منده، تزیینات و تم تولد را براساس تیم مورد علاقه ی او انتخاب کنید.

یکی از تم هایی که مورد علاقه ی خیلی از مردان است تم سفید مشکیه. تم کراوات و تم سبیل هم می تونه گزینه ی خوبی برای تولد مردان باشه.

تم تولد برای کافه

تم تولد برای کافهتم تولد دونفره در کافه

یکی از بهترین راه ها و ایده ها برای برگزاری تولد و سورپرایز کردن همسرتون، برگزاری تولد در کافه ست.

برای رمانتیک شدن فضای کافه از شمع و گل کمک بگیرید و برای تزیین از بادکنک های هلیومی که ترجیحا همرنگ کیک باشه استفاده کنید.

تم تولد برای کافه

تم تولد برای کافه

نکات گرفتن جشن تولد در کافه

برای گرفتن تولد در کافه و سورپرایز کردن عزیزانتون در این روز خاص باید نکاتی را رعایت کنید. نکاتی در این جا گفته شده تا بهترین و زیباترین روز را برای خود و مهموناتون ثبت کنید.

انتخاب کافه

اولین قدم برای برگزاری تولد در کافه، انتخاب کافه ست. کافه ای که انتخاب می کنید ترجیا به خونه و محل کار خودتون و شخص متولد نزدیک باشه تا مشکل ترافیک و رفت و آمد نداشته باشید.

حتما از قبل خدمات کافه ی موردنظر اطلاعات کسب کنید. محیط کافه هم مهمترین نکته برای انتخاب کافه ست. کافه ای که انتخاب می کنید محیط زیبایی برای عکاسی داشته باشه.

خرید وسایل چند روز قبل از تولد

برای اینکه روز تولد استرس نداشته باشید و همه چیز خوب پیش بره از چند روز قبل وسایل مورد نیاز را خریداری کنید. کیک مورد نظر را هم سفارش بدید.

منو را از قبل مشخص کنید

برای اینکه خیالتون راحت باشه از روز قبل با توجه به بودجه و سلیقه مهموناتون درباره منو تصمیم بگیرید. یکی دیگر از کارهایی که باید قبل از روز مراسم انجام دهید تحویل کیک به کافه می باشد. کیک را بایستی از چندین ساعت یا این که یک روز جلوتر به محل کافه ببرید. همچنین وسایل لازم برای دیزاین را آماده کنید و به متصدیان تحویل بدید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *