تولد

تم تولد نارنجی

تم تولد نارنجی

تم تولد نارنجی از آن دسته تم هایی است که به جنسیت و سن شخص متولد بستگی نداره. رنگ نارنجی برای هر رنج سنی و جنسیتی کاربرد داره. رنگ نارنجی می تونه در کنار رنگ های مختلفی قرار بگیره و تم جذابی بسازه.

رنگ نارنجی از دسته رنگ های گرم و شاده که مورد علاقه ی خیلیاست. بنابراین می تونه گزینه مناسبی برای انتخاب تم تولد برای عزیزانتون باشه. از این رنگ می تونید برای برگزاری تولد متولدین فصل پاییز استفاده کنید.

در این مقاله ایده هایی برای برگزاری تولد با تم نارنجی به شما ارائه دادیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بادکنک آرایی تولد و مجالس دیگر

تزئین تم تولد نارنجی

برای تزئین تم تولد نارنجی فقط کافیه وسایلی رو به کار ببرید که نارنجی رنگ باشه. ترکیب تم نارنجی با رنگ طلایی یا گلبهی فضایی دلنشین و گرم ایجاد می کند و مهمانان تولد را به وجد می آورد.

برای رومیزی از ساتن نارنجی و سفید استفاده کنید. از شکلات و پاستیل و اسمارتیزهای نارنجی استفاده کنید. شمع ها و گل های نارنجی هم ایده خوبی برای تزئین میز هستند.

اگر تم تولد نارنجی را برای برگزاری تولد متولدین فصل پاییز انتخاب کردید از میوه هایی مثل کدو تنبل برای تزئین میز استفاده کنید.

استفاده از برگ های پاییزی هم ایده ی خوبی برای تزیین تم تولد نارنجیه . ریسه هایی به شکل برگ پاییز آماده کنید و به دیوار پشت میز تولد نصب کنید.

کیک و کاپ کیک های نارنجی و سفید سفارش بدید و در کنارش کوکی های نارنجی با تزیین شکلات روی میز قرار بدید.

تم تولد نارنجی

تم تولد نارنجی

کیک تم تولد نارنجی

تم تولد نارنجی

تم تولد نارنجی

تزئین تم تولد نارنجی

بادکنک آرایی تم تولد نارنجی

برای بادکنک آرایی تم تولد نارنجی از بادکنک های کرومی و ساده در کنار هم استفاده کنید. بادکنک های نارنجی خالدار سفید و یا سفید با خال های نارنجی در کنار بادکنک نارنجی ساده انتخاب خوبی برای بادکنک آراییه.

یکی دیگه از گزینه های انتخاب بادکنک برای بادکنک آرایی، استفاده از بادکنک نارنجی ساده در کنار بادکنک سفیده. بادکنک های بی رنگ و شفاف هم گزینه ی خوبی هستند.

رنگ های مشکی و طوسی هم بهترین انتخاب برای ترکیب شدن با رنگ نارنجی هستند.

از استند بادکنک هم برای دیزاین تولد استفاده کنید و روی آن ترکیبی از بادکنک نارنجی با رنگ های دیگر قرار بدید.

بادکنک آرایی تم تولد نارنجی

تم تولد نارنجی

بادکنک آرایی تم تولد نارنجی

تم نارنجی مشکی

ترکیب دو رنگ مشکی و نارنجی یکی از ترکیب رنگ های جذاب برای دیزاین تولده. تم نارنجی مشکی می تونه انتخاب خوبی برای دیزاین تولد آقایون باشه.

برای بادکنک آرایی تم نارنجی مشکی از بادکنک براق مشکی در کنار بادکنک کروم نارنجی استفاده کنید.

تم تولد نارنجی

تم تولد نارنجی و مشکی

تم تولد نارنجی مشکی

تم نارنجی سفید

رنگ سفید در کنار هر رنگی قرار بگیره ترکیب رنگ خاص و جذابی می شه. این ترکیب رنگ و تم نارنجی سفید می تونه ترکیب مناسبی برای تزیین مراسم تولد دختر بچه ها و پسر بچه ها باشه.

برای تزیین میز از ساتن سفید و نارنجی استفاده کنید. برای بادکنک آرایی از بادکنک های نارنجی خالدار سفید و یا سفید خالدار نارنجی در کنار بادکنک های ساده ی نارنجی و سفید استفاده کنید.

کیک و کاپ کیک و کوکی ها رو هم به رنگ سفید و نارنجی سفارش بدید.

تم تولد نارنجی

تم تولد نارنجی

تم تولد نارنجی و سفید

تم تولد نارنجی

تم تولد پسرانه نارنجی طوسی

تم تولد پسرانه نارنجی طوسی یک تم جذاب و شاد برای پسر بچه هاست. برای تزئین این تم از پرده متالایز نقره ای و بادکنک های نارنجی ساده و طوسی کمک بگیرید.

تم تولد نارنجی

تم تولد پسرانه نارنجی طوسی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *