تولد

جشن تعیین جنسیت نوزاد با تم تولد مینی موس و میکی موس

جشن تعیین جنسیت با تم تولد مینی موس و میکی موس

.جشن تعیین جنسیت نوزاد با تم تولد مینی موس و میکی موس یه ایده تازه و جدیده.

اگه از تکراری شدن رنگ آبی و صورتی واسه جشن تعیین جنسیت خسته شدید، با من همراه باشید تا با یه ایده فوق العاده شگفت زده تون کنم!

جشن تعیین جنسیت  یکی از جشن هاییه که این روزها توی تمام دنیا باب شده. یه جشن واسه سورپرایز کردن دو نفر که تازه طعم پدر و مادر شدن رو چشیدن.

اما چطوری می تونید این جشن رو متفاوت و خاص برگزار کنید؟ یه جوری که با تم ها و رنگ های تکراری نباشه؟

این مقاله رو تا آخر بخونید تا یه جشن تعیین جنسیت ویژه داشته باشید.

جشن تعیین جنسیت چیه؟

جشن تعیین جنسیت با تم تولد مینی موس و میکی موس

همونطور که از اسمش پیداست، این جشن واسه اعلام کردن جنسیت نوزادی که تو راهه برگزار میشه. معمولاً جشن تعیین جنسیت رو واسه اولین مسافر تو راهی می گیرن.

زمان این جشن بستگی به جواب سونوگرافی داره اما معمولاً توی هفته بیستم جنسیت نوزاد مشخص می شه و در نتیجه غالباً در سه ماهه دوم بارداری برای تدارکات این جشن اقدام می کنن.

جشن تعیین جنسیت نوزاد با تم مینی موس و میکی موس

جشن تعیین جنسیت با تم تولد مینی موس و میکی موس

اگه برای فاش کردن جنسیت مسافر کوچولوتون به فکر یه جشن ایده آل هستید، تم تولد مینی موس و میکی موس رو بهتون پیشنهاد می کنم.

وقتی فرزندتون بزرگ شد می تونید با اشتیاق به عکس های این جشن نگاه کنید و از اینکه جشنتون پر از رنگ بوده به خودتون ببالید.

از  اونجایی که تم تولد مینی موس و میکی موس یه تم دخترونه م پسرونه ست، می تونه یه ایده فوق العاده برای این جشن باشه.

معمولاً برای این مراسم از رنگ آبی و صورتی استفاده میشه. ولی این تم با کلی رنگ متنوع و خنثی، و حتی رنگ صورتی دخترونه و مشکی و قرمز پسرونه، علاوه بر قشنگ تر شدن جشن، مانع فاش شدن راز شما میشه.

ایده های جشن تعیین جنسیت نوزاد با تم تولد مینی موس و میکی موس

جشن تعیین جنسیت با تم تولد مینی موس و میکی موس

چکونگی برگزاری این مراسم به تعداد مهمان ها و البته بودجه شما بستگی داره. در این نوع مهمانی معمولاً از خانواده و دوستان با کیک و بستنی پذیرایی میشه.

اما شاید مهم تر از نوع پذیرایی، تزیین فضای جشن باشه. بادکنک آرایی, مدل کیک یا کاپ کیک و حتی مهم تر از اون روشی که قراره جنسیت نوزاد رو فاش کنید.

برای قشنگ تر شدن جشن، می تونید از هر کدوم از حاضرین بخواید که یه رنگ بادکنک انتخاب کنن. مثلاً رنگ صورتی برای حدس دختر و رنگ قرمز برای کسایی که حدس می زنن نوزاد پسره.

اما توی این تم متفاوت می تونید برای حدس مهمان ها به جای بادکنک ساده با رنگ های تکراری، از بادکنک های فویلی مین موس و میکی موس استفاده کنید. پس از فاش شدن جنسیت نوزاد، کسایی که درست حدس زده بودن، عروسک بادکنکی شون رو بالا ببرن.

ایده دیگه اینکه می تونید دو تا کیک تهیه کنید. یکی با تم مینی موس و یکی دیگه با تم میکی موس. و از مهمان ها بخواید که از کیکی بخورن که حدس می زنن جنسیت نوزاد باشه.

عروسک های مینی موس و میکی موس برای تعیین جنسیت نوزاد

جشن تعیین جنسیت با تم تولد مینی موس و میکی موس

دو نفر رو برای پوشیدن لباس عروسکی مینی موس و میکی موس در نظر بگیرید. می تونید برای این کار از بچه ها کمک بگیرید.

حضور دو تا عروسک زنده که یکی لباس دخترونه و دیگری لباس پسرونه پوشیده و مدام در فضای مهمونی به این طرف و اون طرف میره، به مراسم شما جلوه خاصی میده.

جشن تعیین جنسیت با تم تولد مینی موس و میکی موس

یه دسته بادکنک با گاز هلیم به مینی موس و یه دسته به میکی موس بدید. تا زمانی که جنسیت رو اعلام کردید، عروسک مورد نظر بادکنک ها رو رها کنه.

عروسکی که جنسیتش اعلام نشده باید بادکنک مهمان هایی که حدس اشتباه زدن رو بترکونه. بهتره این کار رو با یه حالت وارفته و مثلاً غمگین انجام بده.

می تونید با عروسک های مینی موس و میکی موس یه بازی یا مسابقه راه بندازید. باز مهمان ها تصمیم میگیرن بسته به اینکه حدسشون چیه، طرفدار یکی از موش ها باشن.

واسه ایده های بیشتر برای بادکنک آرایی با تم تولد مینی موس و میکی موس، پیشنهاد می کنم به لینک این مقاله یه سری بزنید.

جشن تعیین جنسیت نوزاد با کیک تولد مینی موس و میکی موس

جشن تعیین جنسیت با تم تولد مینی موس و میکی موس

خبر خوش اینکه کیک مینی موس و میکی موس یه کیک فوق العاده متنوع و پر از رنگه. هر جا از رنگ استفاده بشه، حس و حال خوبی هم همراهش هست.

رنگ های صورتی، مشکی، زرد، قرمز و طلایی از رنگ های استفاده شده در این دو تم هستش که طبیعتاً در ترکیب کیک هاشون هم ازشون استفاده میشه.

همونطور که می دونید ترکیب رنگ مشکی و طلایی از ترکیب های لاکچری محسوب میشه که توی این تم وجود داره. و می تونید برای سفارش کیک، روی این دو رنگ تمرکز بیشتری داشته باشید.

جشن تعیین جنسیت با تم تولد مینی موس و میکی موس

عروسک هایی که در کیک با تم تولد مینی موس و میکی موس استفاده میشه، به هیچ عنوان اجازه فاش شدن جنسیت نوزاد شما رو قبل از اعلام کردن نمیده.

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “جشن تعیین جنسیت نوزاد با تم تولد مینی موس و میکی موس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *