تولد

مدل کیک تم تولد مینی موس

کیک تم تولد مینی موس

اگه به دنبال مدل کیک تولد با تم تولد مینی موس هستید که برای جشن تولد کوچولوی شما مناسب باشه، این مطب رو تا انتها بخونید چون حتم دارم که بهتون کمک می کنه.

می‌تونید ایده‌های کیک تولد زیادی رو به صورت آنلاین پیدا کنید، اما اینکه چقدر به سلیقه شما نزدیک باشه یا به قول ساده تر به دلتون بشینه یه کم کار رو براتون سخت می کنه.

توی این مقاله به شما کمک می کنم تا اون چیزی که باب دلتون باشه رو پیدا کنید…

انتخاب ترکیب رنگ کیک با تم تولد مینی موس

کیک تم تولد مینی موس

قبل از اینکه به سراغ سفارش مدل کیک با تم تولد مینی موس برید، بهتره اول راجع به ترکیب رنگ کیک با این تم فکری کرده باشید.

اگه در حال برنامه ریزی یک جشن تولد برای کوچولوی خود هستید، این موش دوست داشتنی رو در جشن ها با یک کیک با تم تولد مینی موس در نظر بگیرید.

یه موش نازنازی با چشمای درشت و درخشان و لباس قرمز کلاسیک! جای تعجب نیست که مینی ماوس از زمان اولین حضورش در سال 1928 تا به حال یکی از محبوب ترین شخصیت های کارتونی بوده.

توی این تم از رنگ های متنوع زیادی استفاده میشه که با توجه به اینکه چه رنگ هایی رو برای برگزاری جشن دختر کوچولوتون با تم تولد مینی موس انتخاب کردید، می تونید برای سفارش کیک اقدام کنید.

کیک تم تولد مینی موس

 

انواع کیک در اندازه ها و رنگ های مختلف وجود داره که چند نمونه از ترکیب رنگ های دوست داشتنی رو براتون مثال می زنم:

  • صورتی و سفید و قرمز
  • مشکی و سفید و زرد یا طلایی و قرمز
  • مشکی و صورتی
  • سفید و صورتی و یاسی

شاید اصلاً هیچ کدوم از این ترکیب رنگ ها باب میل شما نباشه و ترجیه بدید که رنگ های منتخب خودتون رو داشته باشید و کیک منحصر به فرد خودتون رو سفارش بدید.

در هر صورت چیزی که باید مورد توجه قرار بدید، هماهنگی رنگ کیک با ترکیب رنگ تم تولد مینی موس در جشن نازدونه شماست.

اندازه و مدل کیک با تم تولد مینی موس

کیک تم تولد مینی موس

حالا که رنگ های کیک جشن تولدتون رو انتخاب کردید، بیاید باهم بریم سراغ اندازه و مدل کیک با تم تولد مینی موس.

اندازه کیک بسته به تعداد میهمان ها و البته رنج سن اون ها میتونه تغییر کنه.

اگه قراره یه مهمونی مفصل با تعداد بالایی از افراد کوچیک و بزرگ برگزار کنید، کیک طبقه ای بهترین گزینه ست. کیک مینی موس در دو و یا حتی سه طبقه، بدون شک جلوه بی نظیری به جشن شما میده.

نگران نباشید! اگه حتی قراره یه مهمونی کوچیک خودمونی هم داشته باشید و دلتون میخواد که برای دختر نازنازیتون به یاد موندنی بشه و کلی عکس قشنگ ازش بگیرید، ما پیشنهاد های ویژه ای برای شما داریم.

کیک تم تولد مینی موس

گاهی هم ممکنه جشن شما بدون حضور بزرگ ترها و فقط واسه کوچولوهای دوست داشتنی باشه تا با یه دورهمی بچه گونه با یه خاطره شیرین با کیک و تم تولد مینی موس براشون بسازید.

ما واسه دورهمی فسقلی ها هم براتون ایده داریم!

دیدید توی تولد بچه ها دور کیک جمع میشن و هرکی یه قسمتی از کیک رو میخواد؟ ای وای از وقتی که دو تا از وروجک ها یه قسمت کیک رو بخوان. مثلاً دو نفر باهم پاپیون کیک مینی موس رو بخوان!!

اینجاست که کاپ کیک های تم تولد مینی موس به کمک شما میاد. هر کدوم از میهمان های کوچولوی شما یه کیک مستقل و کامل داره که حتی میتونه باهاش یه عکس تکی بگیره.

کیک تم تولد مینی موس

مدل کیک تم تولد مینی موس دخترانه برای کوچولوهای 1 تا 4 سال عالیه

تم های کیک بسیار زیادی وجود داره، اما یکی از به یاد موندنی ترین و زیباترین اون هایی که من دیدم کیک با تم تولد مینی موس بود.

این خیلی قشنگه که منتظر باشیم تا میهمان های کوچکولو در روز تولد فرشته قشنگ ما حاضر بشن و این خوراکی خوشمزه رو بخورن.

یه کیک پر از رنگ های شاد که بچه ها عاشقش میشن. تصور کنید یه موش کوچولوی خوش مزه با گوش های بزرگ مشکی که پاپیون صورتی یا قرمز زده باشه!

برای بادکنک آرایی تم تولد مینی موس هم کافیه اینجا کلیک کنید تا با ایده های جدید آشناتون کنیم.

اگه خیلی سخت گیر نباشید می تونید یه کیک ساده تهیه کنید و عروسک مینی موس رو برای تزیین روش بذارید. حتی تزئین این کیک دوست داشتنی هم سخت نیست و با تهیه تکه های مورد نیاز از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین هم می تونید یه کیک خاص با سلیقه خودتون با این تم داشته باشید.

کیک تم تولد مینی موس

طرز تهیه کیک با تم تولد مینی موس در منزل

ما برای اون دسته از دوستانی که میخوان صفر تا صد کیک تولد مینی موس رو خودشون انجام بدن هم ایده داریم. گرچه تزئین کیک کاملاً به سلیقه خود شما بستگی داره و این فقط یه پیشنهاده.

فرض می کنیم مراحل اولیه تهیه کیک مینی موس رو طی کردید و به تزئین روی اون رسیدید.

کیک گرد رو روی تخته کیک قرار بدید و با مایه خامه ای سفید اون رو بپوشونید. کیک رو در گاناش شکلاتی (مخلوطی از شکلات و خامه غلیظ) آغشته کنید تا کاملا پوشش داده بشه. اجازه بدید کمی از کناره ها چکه کنه.

برای پر کردن فضای خالی مقداری ترافل به اون اضافه کنید تا رنگی بگیرن. جادوی واقعی وقتی اتفاق میفته که چند تکه آب نبات رو به قطعات کوچیک برش بزنید و با فشار دادن روی کناره ها، کیک رو تزئین کنید.

طرح لباس خال خالی Minnie Mouse رو به کمک آب نبات های صورتی به دور کیک اضافه کنید.

کیک تم تولد مینی موس

حالا باید صورت مینی موس رو روی کیک طراحی کنید. برای این کار میتونید از طرح آماده استفاده کنید که در قنادی ها یا سایت های آنلاین فروش وسایل قنادی تهیه کنید.

حالا فقط باید منتظر رسیدن میهمان ها باشید تا هم بابت تولد دختر کوچولو و هم هنر پخت و تزئین کیک تولد مینی موس به شما تبریک بگن.

کلام آخر

و آخرین نکته اینکه کیک های بستنی برای تولدهای بزرگ و حمام نوزاد هم مناسب هستند چون نیازی به نگهداری در یخچال تا زمان سرو ندارند.

اما اگه کیک بستنی باقی مانده ای دارید که از جشن شما اضافه مونده، میتونید اون رو توی یخچال یا فریزر قرار بدید. تا زمانی که دوستان یا بستگانی که نتونستن در جشن شما شرکت کنن، وقتی برای دیدنتون میان ازشون به خوبی پذیرایی کنید.

راستی می دونستید جشن تعیین جنسیت نوزاد با تم تولد مینی موس و میکی موس هم خیلی هیجان انگیزه؟!

یادتون باشه برای تهیه پک کامل تم تولد مینی موس به فروشگاه اینترنتی ماهورا یه سری بزنید.

 

 

بازگشت به لیست

3 دیدگاه در “مدل کیک تم تولد مینی موس

  1. Id like to thank you for the efforts youve put in writing this website. I really hope to see the same high-grade blog posts from you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my own, personal site now 😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *