تولد

تم تولد مرداد ماهی

تم تولد مرداد ماهی

ایده تزیین تم تولد مرداد ماهی برای شماست که به فکر برگزاری تولد برای مرداد ماهی عزیزتون هستید. از آن جایی که این تم تولد ، یک تم تابستانه است باید ویژگی تابستان را به خوبی القا کند و استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های متنوع می‌تواند این مسئله را به خوبی نشان دهد.
تابستان فصل خیلی گرم و خاصی است و باید در تم های تابستانه نیز این گرمی به خوبی به بیننده القا شود.

در تابستان، تنوع رنگی بسیار به چشم می‌آید. هر جا را نگاه کنید رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی دیده می‌شود و هر چشم اندازی، به اندازه کافی جذاب است. بنابراین استفاده ی درست از رنگ ها در تم می تونه حس گرمای تابستان را هر چه بیشتر القا کند.

با ما همراه باشید که در این مقاله ایده هایی برای تزیین تم تولد مرداد ماهی ارائه دادیم. با استفاده از این ایده ها جشنی جذاب و خاطره انگیز برای عزیزانتون برگزار کنید.

تزیین تم تولد مرداد ماهی

اولین قدم برای برگزاری مراسم تولد، انتخاب تم و رنگ تم تولد است تا بر اساس آن وسایل مورد نیاز تهیه و تزیینات را شروع کنید.

فصل تابستان نشانه‌های بارز خیلی زیادی دارد و این مورد می‌تواند باعث شود که شما تنوع تزییناتی خیلی خوبی در این تم داشته باشید. تزیین متنوع و گوناگون حس خوبی را به افراد می‌دهد و باعث می‌شود که تولد حالت تکراری به خود نگیرد.

یکی از پرطرفداترین رنگ هایی که در تم تولد تابستانه استفاده می‌شود، رنگ زرد است که می‌توان گفت حس گرمی خورشید و حال و هوای تابستان را به خوبی منعکس می‌کند.

بنابراین برای تزیین این تم می توانید از گل های طبیعی به رنگ زرد و سایر گل هایی که مخصوص این فصل هستند برای تزیین میز استفاده کنید.

برای بک گراند میز از گل های کاغذی به شکل گل آفتابگردون استفاده کنید. آناناس و میوه های استوایی هم نماد خوبی برای تم تولد مرداد و در کل تم تابستانی می باشند.

 

تم تولد مرداد ماهی

تم تولد مرداد ماهی

بادکنک آرایی تم تولد مرداد ماهی

از آن جایی که در فصل تابستان و ماه مرداد، تنوع رنگ و میوه ها زیاد است، دست شما برای انتخاب رنگ های بادکنک باز است.

از بادکنک های کروم و ساده در کنار هم استفاده کنید. می تونید برای تکمیل بادکنک آرایی ، بادکنک های فویلی به شکل گل و میوه های تابستانی را به کار ببرید.

تم تولد مرداد ماهی

تم تولد مرداد ماهی

نوشیدنی ها و خوراکی های تم تولد مرداد ماهی

ماه مرداد بهترین فصل برای استفاده از اسموتی‌ها و شیک‌ها که ترکیب بستنی با آبمیوه‌های طبیعی هستند، می باشد. معمولاً آبمیوه‌های طبیعی و خنک بیشتر برای فصل گرما مورد استفاده قرار می‌‌گیرند.

اگر در آشپزخانه‌‌تان مخلوط‌کن و چند عدد بستنی و سیروپ‌های میوه‌ای با طعم‌های مختلف دارید، می‌توانید شیک‌ها را در هر طعمی که دوست دارید درست کنید. این نوشیدنی‌ها تازه هستند و هزینه خیلی زیادی هم ندارند. از طرفی به دلیل حالت نیمه‌جامد و نیمه‌مایعی که دارند، همیشه جذابیت خاصی و البته طرفداران زیادی دارند.

شربت‌های سرد با تخم شربتی هم گزینه ی مناسبی برای پذیرایی از مهمانان هستند.

از هندوانه و طالبی در کنار سایر میوه های تابستانی و یا به تنهایی برای تزیین میز استفاده کنید.

تم تولد مرداد ماهی

تم تولد مرداد ماهی

تم تولد مرداد ماهی

تم تولد مرداد ماهی

تم تولد مرداد ماهی

تم های تولد تابستانی

رنگ‌های تابستانه باید بیانگر حال و هوای تابستان باشند. به عنوان مثال رنگ زرد، می‌تواند بیانگر گرما و حضور پرشکوه خورشید در این فصل باشد. بنابراین تم زنبور یکی از بهترین تم های تولد تابستانه است. کودکان زیادی هستند که به دلیل تماشای کارتون‌ها و انیمیشن‌هایی که در آن زنبور به عنوان شخصیتی جذاب و بانمک حضور دارد، به این حیوان علاقه زیادی پیدا می‌کنند.

رنگ‌های تابستانه معمولاً ملایم هستند از دیگر رنگ‌های تابستانی می‌توان به سفید، سبز، بنفش، نارنجی و قرمز اشاره کرد. به عنوان مثال تم اسب تک شاخ به خوبی نمایانگر این رنگ‌هاست و از تم‌های تابستانه محبوب محسوب می‌شود. از طرفی دیگر تم تولد اسب تک شاخ، با رنگ‌های تابستانی و گرمی که دارد می‌تواند بیانگر مناسبی از فصل تابستان باشد.

تم تولد فلامینگو و تم تولد توت فرنگی هم تم های خوبی برای استفاده ی تم تابستانی هستند.

تم تولد مرداد ماهی

تم تولد مرداد ماهی

تم تولد تابستانه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

  • در تم تولد تابستانه، باید از رنگ‌های تابستانه استفاده شود.

رنگ‌های تابستانه باید بیانگر حال و هوای تابستان باشند. به عنوان مثال رنگ زرد، می‌تونه بیانگر گرما و حضور پرشکوه خورشید در این فصل باشد. رنگ‌های تابستانه معمولاً ملایم هستند و در هر کدام از آن‌ها، نوع جیغ آن نباید استفاده شود. از دیگر رنگ‌های تابستانی می‌توان به سفید، سبز، بنفش، نارنجی و قرمز اشاره کرد.

  • تم تابستانه باید نمایانگر ویژگی‌های این فصل باشد.

هوای گرم، میوه‌های متنوع و خوشمزه، سرسبزی و… از ویژگی‌های بارز تابستان هستند. یک تم تابستانه باید بیانگر این ویژگی‌های باشد.

  • تم تابستانه باید در مورد تزئینات، متنوع باشد.

در تابستان، تنوع بسیار به چشم می‌آید. هر جا را نگاه کنید رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی دیده می‌شود و هر چشم اندازی، به اندازه کافی جذاب است. بنابراین یک تم تابستانه باید این ویژگی تابستان را به خوبی القا کند و استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های متنوع می‌تواند این مسئله را به خوبی نشان دهد.

تم تولد مرداد ماهی

شعری در وصف متولدین مرداد

فرزند مردادم، توفانی از آتش

با جسمی از فریاد، با جانی از آتش

در ذهن من برپاست، غوغای تندرها

در روح من جاریست، بارانی از آتش

  • مسعود کلانتری
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *