عطر

فرق اصل و تقلبی تق هرمس

فرق اصل و تقلبی تق هرمس

سلام وقتتون بخیر از مجله ماهورا در خدمت شما هستیم.تق هرمس عطری است که به شخصه خیلی دوستش دارم! متاسفانه بسیاری از مشتریان این مورد را ذکر کرده اند که گاها پول عطر اوجینال تق هرمس را داده اند ولی پخش بو، ماندگاری و یا حتی نت های آن طوری بوده است که به شک افتاده اند!

بنابراین مشتریان از ما می پرسند که آیا عطری که خریده اند تقلبی است یا اورجینال؟ در پاسخ ابتدایی و در مقدمه باید بگوییم که ممکن است حالتی جز این دو حالت وجود داشته باشد!آن حالت از بین رفتن کیفیت عطر است که موضوعی بسیار مهم است! اما ابتدا بیایید نگاه کنیم ببینیم نسخه اصلی تق هرمس چه فرقی با نسخه فیک آن دارد؟

1-درب عطر اصل تق هرمس vs نسخه فیک

درب تق هرمس اصل

خب طراحی عطر اصل تق هرمس یا تری د هرمس بسیار خاص است! طراحی درب به شکلی طراحی شده است که دیگر به خودتان زحمت باز کردن و بستن درب را ندهید! این مشکلی است که در بین خریداران عطر به شدت دیده می شود که افراد درب ادکلنشان را گم می کنند!

گم کردن درب ادکلن کیفیت آن را تحت تاثیر قرار می دهد و تق هرمس عطری 50 ساله با جدیدترین تکنولوژی ساخت درب بطری عطر است.اما وقتی درب ادکلن اصل تق هرمس به طوری است که با چرخاندن 15 تا 20 درجهت سمت خلاف عقربه های ساعت، درب باز می شود! قائدتا در جهت عقربه ساعت می بینید که درب عطر بسته می شود!

بنابراین طبیعی است که در نسخه های فیک این امکان وجود ندارد و درب عطر از آن جدا می شود.جنس درب نسخه اصلی تق هرمس به رنگ مشکی مات و بسیار خوش دست است.بنابراین اگر با نسخه هایی مواجه شدید که درب از جنس پلاستیک است، به اصل بودن آن شک کنید.

جنس متریال استفاده شده در بطری این عطر قدیمی و اصیل بسیار با کیفیت است.بنابراین اگر به هر دلیلی با در دست گرفتن بطری عطر احساس خوبی نداشتید، بدانید نسخه فیک را لمس کرده اید.

حالت چرخشی عطر اورجینال تق هرمس vs نسخه تقلبی

دقت داشته باشید حتما باید دستتان را یا بدنه بطری را بچرخانید تا بتوانید از عطر استفاده کنید.امکان ندارد تق هرمس بخرید و درب آن بصورت افقی و ثابت بالا یا پایین برود.بنابراین این موضوع می تواند در نسخه های فیک تق هرمس مشاهده شود.

فلسفه طراحی شیشه عطر ها

فرق اصل و تقلبی تق هرمس

عطرها محصولات لوکسی به حساب می آیند.بنابراین از شکل ظاهری  گرفته تا نوع ارائه نت ها، می بایست به ششیک ترین حالت و زیباترین حالت طراحی شوند طوری که به مصرف کننده احساس خوبی بدهند.

بنابراین اگر تجربه لمس کردن یک بطری عطر اصل را داشته اید، می دانید که تجربه فوق العاده ای است و احساس لوکس بودن را به شما القا می کند.این موضوع حتی در ادکلن های اماراتی نیز به چشم نمی خورد و فقط در ادکلن های اصل آن را مشاهده می کنید.

بنابراین این موضوع در ادکلن هایی اصیل مانند تق هرمس بسیار به چشم می خورد و احساس خوبی از شیشه عطر به شما دست خواهد داد.در نسخه های اصل البته!

2-ورق استفاده شده در تق هرمس اصل vs غیر اصل

کمی پایین تر از افشانه عطر، یک ورق فلزی براق به صورت مستطیلی کار شده است.این مورد در نسخه های تقلبی به صورت پلاستیکی و یا برنجی کار شده است.این فلز با برخورد الکل و یا تینر، شکل خودش را از دست نمی دهد.بنابراین اگر ادکلن را خریداری کردید و پس از مدتی شاهد تغییر رنگ فلز آن بودید، بدانید نسخه غیر اصل تق هرمس را خریداری کرده اید.

فرق اصل و تقلبی تق هرمس

برند هک شده روی بطری عطر Terre d’Hermes اصل

مانند تمامی عطر های معرفی شده در بخش اوجینال و فیک در ماهورا، تق هرمس نیز از این قائده مستثنی نیست.برند به صورت برجسته کار شده است و با ناخن و یا شی فلزی از بین نمی رود.این برند به صورت دقیق و بدون جا به جایی حروف به صورت TERRE DHERMES هک شده است.با کشیدن ناخن بر روی این اسم صدای خاصی تولید می شود که در نسخه های تقلبی من چنین چیزی را مشاهده نکرده ام!

اگر این اسم چاپ شده باشد، نسخه فیک است!

خرید عطر اصل تق هرمس

3-فوت های کوزه گری

بطری را در دست بگیرید، دقیقا در پایین ترین قسمت پایین ادکلن، مشاهده می کنید کلمه OABAL هک شده است! در نسخه های فیک همچنین چیزی مشاهده نمی کنید.همچنین بطری را از بغل نگاه کنید! نوشته های سفید رنگ برجسته ای که مشخصات عطر روی آن هک شده است را مشاهده می کنید.در نسخه های تقلبی متوجه می شوید که این نوشته ها چاپی است.

از کجا بفهمیم نوشته ها چاپی است یا لیزر؟

تنها راه این است که ببینید برجستگی وجود دارد یا خیر، اگر برجستگی وجود نداشته باشد، نوشته چاپ است و در صورت برجسته بودن، می توانید مطمئن شوید که با لیزر هک شده است.

همچنین در نسخه های چاپی گاها دیده ایم که چاپ کمی ناقص بر روی حروف هک شده است و با ناخن به راحتی از بین می رود.

مقالات مرتبط

فرق اصل و فیک کرید اونتوس

فرق نسخه اصل و تقلبی ساواج دیور

فرق اوجینال و فیک لالیک انکر نویر

فرق اورجینال و فیک ایفوریا من

فرق اصل و تقلبی ادکلن ایفوریا کلوین کلین زنانه

آیا آرماف کلاب د نویت عطر خوبیست؟

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *