عطر

فرق اصل و تقلبی ایفوریا من کلوین کلین

فرق اصل و تقلبی ایفوریا من کلوین کلین

به بطری ادکلن نگاه کنید! کمی بطری را متمایل نگه دارید، مشاهده می کنید که وقتی بطری را به صورت صاف در دستان خودتان نگاه می دارید، رنگ مایع درون بطری بی رنگ است.اما اگر بطری ایفوریا من را به صورت مایل نگاه دارید، رنگ مایع درون بطری به نظر کمی زرد متمایل به شیری می باشد.

نسخه تقلبی ایفوریا من در هر دو حالت بطری شفاف و بدون رنگی دارد.همچنین در نسخه های اصلی ایفوریا من از ادکلن های کلوین کلین، شاهد آن هستیم که بطری بسیار با کیفیت است و سنگینی شیشه عطر در دستان شما احساس می شود.

در نسخه های تقلبی این عطر بطری بسیار نا متوازن است و احساس خاصی به شما هنگام دست گرفتن آن نمی دهد.همچنین این عطر از ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا است.

1-فلز دور شیشه بطری ایفوریا من اصل vs تقلبی

فرق اورجینال و فیک ایفوریا من کلوین کلین

سپس بطری را برگردانید به سمتی که بتوانید به صورت کامل دور شیشه آن را مشاهده کنید.مشاهده می کنید که یک لایه فلزی در دور عطر در دو سمت آن کار شده است.بنابراین یکی از مشخصه های تشخیص ایفوریا من اصل و تقلبی، فلز احاطه شده دور شیشه آن است.

در نسخه های تقلبی ایفوریا من، جنس روکش دور عطر پلاستیکی است و یا فلز بی کیفیت است.دقت داشته باشید که فلز کار شده دور درب ایفوریا من، بسیار با کیفیت و نقره ای رنگ است و سنگینی شیشه عطر به همین خاطر است.

برخی از نسخه های تقلبی را مشاهده کرده ام که رنگ فلز دور عطر به رنگ طلایی و یا سفید بوده است!

2-درب شیشه ایفوریا من اصل vs تقلبی !

درب کشیده و مستطیل شکل ایفوریا من شناسه اصلی تشخیص آن است.همانطور که اشاره شد، بطری ایفوریا من اصل، بسیار سنگین و با کیفیت است.یکی از مشخصه های آن فلز دور آن بوده و دیگر مشخص درب سنگین نسخه اصلی این ادکلن می باشد.

درب عطر طوری با کیفیت است که اگر عطر را از درب آن بلند کنید، توانایی تحمل وزن بدنه عطر را به خوبی خواهد داشت.همچنین می توانید درب ادکلن را باز کنید و شاهد آن باشید که وزن سنگینی دارد.اگر خیلی حساس هستید، می توانید قطب مثبت یه باطری را به درب ایفوریا بچسبانید، سپس با نوک فازمتر را به آن بچسبانید و بفهمید که آیا جنس درب واقعا فلزی است یا خیر!

این کار را زمانی انجام بدهید که می خواهید به صورت عمده ادکلن خریداری کنید.اگر چراغ فازمتر روشن نشد، می توانید شک کنید که جنس درب کریستالی و یا رزینی است!

فرق اصل و فیک ایفوریا من کلوین کلین

3-والف عطر اصل ایفوریا من vs فیک

من تا به حال ادکلنی را ندیده ام که والف ژله ای داشته باشد، این در حالی است که ایفوریا من اصل والف ژله ای دارد! برای این که این موضوع را تست کنید، افشانه بطری را از جای خودش در بیاورید.سپس ناخن و یا شی فلزی ای را به آن بچسبانید!

اگر دقت کنید متوجه می شوید که والف کاملا حالت ارتجاعی دارد( به این معنا که متراکم و منبسط می شود).در نسخه های تقلبی کلوین کلین ایفوریا من شاهد آن هستیم که والف عطر فلزی است.این تست را می توانید با ضربه شی سفت مثل چاقو و یا سوزن انجام دهید.

مختصری درباره ادکلن ایفوریا من کلوین کلین

ایفوریا من عطری خنک و تلخ است که جزء بهترین ادکلن های خنک مردانه قرار می گیرد.این ادکلن با فلسفه آزادی طراحی شده است و جزء گروه های بویایی شرقی به حساب می آید.ماندگاری بالا و پخش بوی فوق العاده آن از مشخصات اصلی ایفوریا من می باشد.برای خرید می توانید به صفحه ادکلن ایفوریا من اسنس مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

فرق اصل و تقلبی دیور ساواج

فرق نسخه اصلی و فیک لالیک انکر نویر

فرق اورجینال و فیک کرید اونتوس

فرق اصل و تقلبی ادکلن ایفوریا کلوین کلین زنانه

فرق اورجینال و فیک تق هرمس مردانه

فرق اصل و فیک آرماف کلاب د نویت + درصد شباهت به کرید اونتوس

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *