عطر

فرق عطر اصل و تقلبی دیور ساواج

فرق اصل و تقلبی ادکلن ساواج

سلام وقت بخیر.ادکلن ساواج در سالهای اخیر در بین جوان های 20-30 ساله بسیار معروف و محبوب شده است.به خصوص حضور جانی دپ به عنوان نماد تبلیغاتی، این عطر را بیشتر از پیش مشهور کرده است.همین عامل باعث شده در بین ادکلن های دیور، نسخه تقلبی ساواج بیشتر از پیش به بازار روانه شده باشد.

در این مقاله فرق نسخه اصل و فیک ساواج دیور در نسخه های اینتنس و ادوتویلت آن را شرح می دهیم و مطمئن هستیم جای دیگری در اینباره چنین مقاله ای مو شکافانه نخواهید خواند.با من، حمید امیدی در فروشگاه عطر ادکلن ماهورا همراه باشید.

1-نسخه اصل ساواج درب مگنتی دارد!

مگنت (magnet) اصطلاحا به معنی آهنربا می باشد.در برخی از ادکلن ها، برای راحتی مصرف کننده از درب آهنربایی استفاده می شود.دیور ساواج نیز دربی با چنین ویژگی ای دارد.با نزدیک کردن درب این ادکلن در نسخه اصل به سمت افشانه یا والف، یک حالت گرایش آهنربایی بین درب و افشانه به وجود می آید و مغناطیس درب را از دست شما می کشد و سر جای خود قرار می گیرد!

خاصیت آهنربایی در درب مگنتی ساواج اورجینال، بسیار قوی است، این در حالتی است که در نسخه های فیک دیور ساواج، مشاهده می کنید که درب هیچ حالت آهنربایی به خودش نمی گیرد.همچنین مشاهده شده است که گاها آهنربا ضعیف عمل می کند، در این حالت شاید ادکلن تقلبی نباشد اما قطعا بطری عطر بارها استفاده شده است و یا در معرض گرما و نور آفتاب قرار گرفته است.

تشخیص اورجینال و فیک دیور ساواج

آیا نسخه آنباکس اصل ساواج را بخرم؟

بسیاری از فروشگاه های عطر و ادکلن برای توضیح و معرفی محصولشان در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، نسخه اصلی دیور ساواج یا هر نوع عطر دیگری را آنباکس و یا اصطلاحا “جعبه گشایی” می کنند!

سپس این ادکلن ها را به علت باز شدن، با قیمتی پایین تر از حد معمول به فروش می رسانند.مثلا اگر قیمت Dior Sauvage اصل 2.500.000 تومان است، ممکن است نسخه جعبه گشایی شده آن را 2.000.000 تومان بتوانید بخرید.

اما توجه داشته باشید همیشه همان نسخه ای که در شبکه های اجتماعی جعبه گشایی می شود، همانی نیست که شما می خرید! بنابراین اگر درب نسخه آنباکس آهنربایی ضعیفی داشته باشد، می توانید شک کنید که ادکلن قدیمی است و در معرض نور آفتاب و اجسام دیگر قرار گرفته است.

بنابراین اگر آن ادکلن را تهیه کنید پشیمان می شوید چرا که اگر ادکلن از لحظه باز شدن، استفاده زیادی از آن نشده باشد، دیگر ماندگاری و پخش بوی سابق را نخواهد داشت.

2-نام برند روی نسخه اصلی Dior Sauvage و نسخه تقلبی آن

بدون هیچ نقص هندسی، درست در بطری استوانه ای شکل ساواج نام برند دقیقا با حروف ” SAUVAGE ” درج شده است.هزینه چاپ رنگ استاتیک بر روی شیشه (شیشه عطر) بسیار زیاد است، بنابر این بی دلیل نیست که ادکلن های اورجینال گران هستند! بنابراین اگر به هر دلیلی احساس کردید نسخه تقلبی ساواج را خریداری کرده اید، با ناخن و یا یک شی فلزی شروع به خراشیدن رنگ کنید.

در نسخه های فیک ساواج دیور، با دهمین تلاش، مشاهده می کنید که رنگ برند از بین رفته است.مطمئن باشید که با رنگ DIOR در قسمت پایین بطری و نسخه عطر (مثلا INTENSE و یا EAU DE PARFUM ) هم همنی کار را امتحان کنید.

فرق فیک و اصل ساواج

3-شیشه تراشیده شده ساواج اصل!

حالا شیشه ادکلن را برعکس کنید! زیر ادکلن دقیقا چسبیده به لبه های شیشه، به شکل نیم دایره نوضیحات مربوط به دیور ساواج معرفی شده است.این طرح رنگ و یا حکاکی نیست! در نسخه اصل ساواج بطری عطر دقیقا در همان قسمت با لیزر تراشیده شده است.شما با لمس بطری متوجه آن خواهید شد.این نوشته ها به شکل فرورفتگی هستند و همانطور که گفته شد بطری تراشیده شده است.

فرق اصل و تقلبی دیور ساواج

4-نمای داخلی درب ساواج دیور اصل

نمای داخلی درب را ببینید.لطفا آن را در نور کامل مشاهده کنید.داخل این درب، برای آنکه زودتر فرق تقلبی و اصلی ادکلن را بفهمید، می توانید سریعتر اول به سراغ درب بطری بروید و داخل آن را نگاه کنید.با دقت بیشتر مشاهده می کنید که داخل بطری شکلی برجسته (شبیه به یک حشره) حک شده است.در نسخه های تقلبی دیور ساواج این ویژگی را نمی بینید.

درب ادکلن دیور ساواج

مقالات مرتبط

فرق عطر اصل و تقلبی کرید اونتوس

تفاوت نسخه اصلی و فیک لالیک انکر نویر

فرق اصل و فیک تق هرمس

فرق اصل و فیک ایفوریا زنانه کلوین کلین

فرق اصل و فیک آرماف کلاب د نویی

فرق اصل و فیک ایفوریا من

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *